1 reakcí na tento příspěvek Tunning
1 reakcí na tento příspěvek Tunning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tunning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tunning
E: Jeste jsem zapomnel model se kresli v CADu, ktery stoji okolo 100 000. Treba ho mate na skole, tak toho pokud muzes vyuzij a zacni tam. Hodne lidi odradilo uz to ze to kresli 50 hodin vyfuk a vysledek pak byl pri nejmensim diskutatibilni.
Naposledy editováno 07.01.2015 20:59:54
Neflamuju. Zkus se spojit s klukama, co jezdí Fichtcup.
Je neuvěřitelné, co dokážou z fichtla dostat. Ovšem za cenu životnosti.
Pokud chceš na upraveném fichtlu normálně jezdit, tak si na ladění nech zajít chuť. Max 1-2 koně.
2 reakcí na tento příspěvek Tunning
Naposledy editováno 08.01.2015 07:40:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tunning
No jinak mi přijde, že na to jdeš tak nějak obráceně.. Pokud seš si jistej, že máš v pohodě základní věci jako podvozek, motor a zapalko, tak bych šel cestou upravenýho válce a až na něj odlaďovat karbec a lauf. Na origo válec asi nevymyslíš lepší vejfuk, než je ten origo...
1 reakcí na tento příspěvek Tunning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tunning
Border175 píše: Jak to tak vidím tak se pokusím udělat alespon tu rezonanční trubku s nějakýma rozumnýma rozměrama at alespon tlumí ten výfuk at není tak volnej průchod, nemám v plánu to ladit že by to najednou mělo výkon jako prase, stačí my malý účinek, který to uplně nezkurví. Vím že kdybych z toho chtěl něco vytáhnou tak by to chtělo jednokroužkový píst, jiný karbec atd. Pamatuji když jsem na to našrouboval to sportovní sání a 72 trysku na ten otevřenej vejfuk, tak to jelo jen ve vysokejch otačkach a přidalo to tomu tak 5% výkonu, ale jen v otáčkách a to jsem to neladil. Poté jsem jel na fichtcup do mezic tak abych to nemusel štelovat tak jsem tam dal zase vše origo a nalil tam 100 oktanový benzím mazaný olejem do motorových pil. Nechci to tunit aby mě tu utrhlo ruce stačí mi jen malé nenákladné úpravy a ted se tedy pustím asi do toho výfuk a pak skusím naštelovat to přímé sání (hříbek) s vetší triskou. Také jsem zkoušel zkracovat hliníkové sací hrdlo a to také neco přidalo ale jen v otáčkách. A ano asi jak se dostanu k CADu, který máme ve škole a prej nám půjčí nejakou část i domů, tak se o něco pokusím...A co by se stalo kdybych tu rezonanční komoru udělal podle sebe žádný víkon by to nepřidalo, ale tlumilo by to, nebo by to tlumilo moc že by to až škrtilo motor? Nebo nědělat výfuk laděnej a jen nějak do té trubky zakomponovat nějakej tlumič podobnej co tam byl origo?
Přečti si znovu co tu napsal Weezer o výfuku! Pochop,že sám to neodladíš tak aby to jelo jak má.Ta rezonenční komora je počítaná hlavně proto,aby ti část nespálené směsi neutekla do výfuku dříve,než se stlačí a zapálí.Tomu to zpětným tlakem brání.Vykašli se na laborování s výfukem a dej tam co tam má být.Nevidím důvod proč ho nemít v garáži , kutit renovaci ale po všech zkušenostech doporučuji jít na jízdu rovnou po něčem takovem -
na svezení super
Nakonec člověk zjistí , že to vyjde levněji, bez nervů ,ztráty času a povozí se ....!!!!
1 reakcí na tento příspěvek Tunning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr | macgiver66 | 40 | 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA |
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr | ales799 | 29 | 12.4.2024 v 20:35 elvis78 |
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr | Jawa_Babetta | 14 | 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA |