bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yuki SM250- pár postřehů
5.12.2014 v 07:48
Bavím se teď touhle motorkou a podařilo se mi dohledat pár věcí , tak si říkám že by byla škoda se nepodělit s ostatními.

Pár uživatelů si stěžovalo na nekvalitní čínské brzdové destičky kterými jsou tyhle motorky po dodání vybaveny, tak jsem v katalologu TRW podle rozměrů dohledal následující destičky - Sintrované - které by dle mě měli být to nejlepší co jde na tenhle stroj sehnat

Přední TRW MCB 582 Si
Zadní TRW MCB 510 Si

Co se spojky týče - většině lidí prokluzuje a výrobce to vyřešil nejdříve silnějšími pružinami a potom spojkou ze 6-ti lamelami místo 5-ti , ta ale stojí úplně nekřesťanské peníze. Pár lidí to dle info dostupných tady na fóru vyřešilo odstraněním kroužku který tlačí proti pružinám a slouží k lepšímu rozlepení lamel a podložením sériových pružin. Ale je to jen provizorní řešení a spojka prý stejně občas klouzne.

Chtěl bych to vyřešit už nějak definitivně když jsem to rozebral a proto jsem hledal alternativu zase v katalogu TRW protože mají okótované rozměry lamel i plechů , které dodávají. Lamely by nebyl problém .. Originál odpovídá spojce ze Suzuki DR250 82-87 :o) .. ale plechy jsou problém .. je tam použitý jiný - o něco menší koš než mělo DR 250 :o(( Asi v Ekvivalent toho co tam je, je ale dostupný jen v tloušťce 2mm místo 1,6mm originálu , proto budu muset použít o něco slabší lamely silné 5 x 2,8mm místo 4ks 3mm a 1ks 3,5mm co je v originálu pak budu celkovou šíří spojky cca na stejno.(v originálu je jedna lamela silnější aby se pod ní vešel ten kroužek co pomáhá rozlepovat lamely a který stejně většina lidí odstranila. Věřím že oleje pro mokrou spojku jsou dnes o mnoho dál než v roce 82 kdy tuhle spojku Japonci vymysleli a tak slepování lamel už nebude tak žhavý problém.

Spojka originál:

Lamely 152-138-116-3mm 4ks
152-138-121-3.5 1ks
tahle sada odpovídá TRW MCC 304-5


Plechy 139-111-104-1.6mm 4ks

Já jsem nakonec objednal lamely TRW MCC 333-6, plechy TRW MES 333-5 a pružiny TRW MEF 104-4
Lamely 2,8mm jsou bohužel strašně atypické takže doba dodání cca 4 týdny :o(

Až to budu mít v kupě, tak dám vědět jak se tahle úprava podařila.

Jinak žárovka předního světlometu je klasická stará BA20D 35w/35w ale na ebay se dá pro tuhle patici sehnat halogenová žárovka která svítí podstatně lépe a nebude s ní problém ani na technické a nebo pro otrlé existuje i spousta LED alternativ různých provedení a výkonů.

Svíčka klasika NGK - D8EA a nebo iridium DR8EIX

Baterka 12N10-BS 10Ah LxWxH 135x90x145(max. místa na výšku jsem ale naměři 140) takže jako kvalitní alternativu k té čínské gelovce doporučuju asi Motobatt MB9U

Koukám že jsem se celkem rozepsal ... pokud má někdo nějaké zajímave postřehy informace nebo zkušenosti s tímhle čínským samohybem ať se o ně také podělí .

Berry


2 reakcí na tento příspěvek Yuki SM250- pár postřehů

2.8.2015 v 23:39 | Nahoru | #1
berry 78, pekne Tr-ko.

Ako sa ti podarilo vyriesit problem motorky nejducej do otacok?

Mam Manxmana (zaslepeny sekundarny privod vzduchu, tryskovanie podla GN-ka) a podobny problem sa mi vyskytuje od cca 70 km/h, vynechava akoby mal motor nedostatok paliva, pritom sviecka zafarbena na cierno, t.j. bohata zmes, sviecka bola menena pred 1000 km.

(reakce na) Yuki SM250- pár postřehů

3.8.2015 v 09:03 | Nahoru | #2
drspilmann> Ahoj drspilmanne . Díky . Jinak prosim tě já tam těch problému měl víc:

1) Čínan dal do karburátoru spatně podtlakovou membránu - to ale u Tebe nehrozí , ty máš šoupátkový karburátor
2) Plovákovka karburátoru má odvětrání napojené na hadičku - čistil jsem karburátor a zjistit že to odvětrání nejde profouknout - v té hadičce se usídlila a vyrostla nějaká larva která jí kompletně ucpala a chcipla.
3) Po odstrannění všech 3 katalizátorů a redukční gumy na airboxu jsem to měl příliš chudé ... dal jsem větší trysku a jehlu posunul o zářez výše - od té doby super.

Je otázka jestli je ta svicka tak cerná , protože to občas nepalí a nebo protože je tak bohatá směs .. Tryskovaní podle GN je zajímyvý nápad je otázka jestli GN používá stejný karburátor ? Kolik tam byla tryska od výrobce a jakou jsi tam dal ? Svíčka dle originálu a nebo nějaká tunigová ? Před tím to jezdilo normálně ?

(reakce na) Yuki SM250- pár postřehů

13.6.2021 v 22:07 | Nahoru | #3
drspilmann>
Podarilo a to vyriešiť tento problém?

Mám rovnaký problém,najprv som si myslel že sa prehrieva lebo sa mi zdala byť až príliš horúca a mal som pocit že nezopina ventilátor. Vymenil som termostat a je to v poriadku ale problém s výkonom je stále ako píšeš aj ty akurát že ja stratím úplne výkon a zdochne. Keď naštartujem na novo ide ale problém sa opakuje. Neviem čo ďalej.

Yuki 250 sme 2011 20K km.
Po výmene spojky a všetkých kvapalín plus olejový filter
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Minirocket 250 rx (totožné s xmotos... Yuki TR 250 Jarda8770 1 10.11.2021 v 06:27 sirr
Renovace plastu Yuki SM 250 Prochyňo 3 30.7.2020 v 16:03 ThomsonMotorson
YUKI 250 Tr Yuki TR 250 Eleah-Beton 2 29.7.2020 v 16:44 Prochyňo
Yuki sm 200 vs. sm 250 Yuki SM 200, Yuki SM 250 Davesv 10 11.9.2018 v 16:54 Julip
Baterie 12N10-BS Yuki TR 250 Lockas 5 9.9.2018 v 23:31 kavol


TOPlist