A to zahrnuje jen svody k turbu, mini turbo, nějake okapove roury a nastavec na sani ....
Vubec se neřeši nějaky pevnějši blok či pist na posilnění motoru v přidani nadměrne tlakove výše...
To mě vede k závěru, že jsou takové sady uplně nanic.... jedine co potřebuji je ta svodová čast a přiklapka na sani... turbičko z nějakeho pequotu takže dohromady nějakych max 5000 czk
Takze by mě docela zajimalo, jak je to stěmi škrticimi klapkami v sani, jestli tam mam dat nějaky pevnějši plýšek či pružinku aby to ten mega gigackej tlak nevyrazil či to nechytlo zpětný ráz a mě plyn neukroutil zapěsti.
Naposledy editováno 03.12.2014 18:42:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
o tom jsem se xkrát přesvědčil v Mostě na okruhu ...když někdo umí, nepotřebuje na tebe koně.
Ba naopak...začínajícím jezdcům na okruhu spíš pomůže jejich nedostatek. Když dáš jelitu hromadu koní a neví odkud, z jaký rychlosti a kdy má brzdit - tak o co vyšší maximálku dosáhne o to dřív bude brzdit "aby mu to vyšlo"...co jakoby nažene na rovině, stejně ztratí na brzdách, na výjezdech a díky špatný stopě.
Kapitán jich má stádo, že by Most mohl v pohodě jezdit za 1:55 ... ale je mu to k prdu, protože prostě nemá odhad, neumí brzdit... o tom to celý je.
Dukárny nebyly nikdy zdaleka nejsilnější motorky v šampionátech, ale uměly brzdit a byly lehký ... nu a měly piloty se srdcem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
t_freedom píše: Krovak>... v reálu to bývá tak, že tě na tvým fazeru je schopnej pojet maník co zná, na CB600F
Ha, to bych chtěl vidět
Na okruhu jsem sice nikdy nebyl, ale kluci mi říkaj, že jsem vymaštěnej dost. Naposled si pamatuju, když nás na Šumavě naháněl maník s Imprezou. No znal to tam, chlapec, znal a já tam jel poprvý...ale stejně jsem mu ujel
Hele, nemyslím si, že jsem bůhvíjak skvělej jezdec, ale CB600F... i kdyby to byla trať, kterou on zná jak svý boty a já vůbec, tak se prostě pověsím za něj a pojedu jeho stopu. A nemá šanci mi zmizet. A první rovinka nebo přehledná zatáčka a nazdar, jakej byl Hornet
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |