paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Lacinná turbo sestava.
3.12.2014 v 18:38
Jak tak tak surfuju potom ebai kvalitni turbo sestava na motocykl stoji cca kolem 80 tis. .. .

A to zahrnuje jen svody k turbu, mini turbo, nějake okapove roury a nastavec na sani ....

Vubec se neřeši nějaky pevnějši blok či pist na posilnění motoru v přidani nadměrne tlakove výše...

To mě vede k závěru, že jsou takové sady uplně nanic.... jedine co potřebuji je ta svodová čast a přiklapka na sani... turbičko z nějakeho pequotu takže dohromady nějakych max 5000 czk

Takze by mě docela zajimalo, jak je to stěmi škrticimi klapkami v sani, jestli tam mam dat nějaky pevnějši plýšek či pružinku aby to ten mega gigackej tlak nevyrazil či to nechytlo zpětný ráz a mě plyn neukroutil zapěsti.







Naposledy editováno 03.12.2014 18:42:19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

13.12.2014 v 14:12 | Nahoru | #1
Krovak> to ovšem, že se sejdou na chlup stejní jezdci... což je relativně dost náhodná podmínka... v reálu to bývá tak, že tě na tvým fazeru je schopnej pojet maník co zná, na CB600F
o tom jsem se xkrát přesvědčil v Mostě na okruhu ...když někdo umí, nepotřebuje na tebe koně.
Ba naopak...začínajícím jezdcům na okruhu spíš pomůže jejich nedostatek. Když dáš jelitu hromadu koní a neví odkud, z jaký rychlosti a kdy má brzdit - tak o co vyšší maximálku dosáhne o to dřív bude brzdit "aby mu to vyšlo"...co jakoby nažene na rovině, stejně ztratí na brzdách, na výjezdech a díky špatný stopě.
Kapitán jich má stádo, že by Most mohl v pohodě jezdit za 1:55 ... ale je mu to k prdu, protože prostě nemá odhad, neumí brzdit... o tom to celý je.
Dukárny nebyly nikdy zdaleka nejsilnější motorky v šampionátech, ale uměly brzdit a byly lehký ... nu a měly piloty se srdcem.

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

13.12.2014 v 15:08 | Nahoru | #2
t_freedom> no já bych řek z vlastní zkušenosti že když se sejdou dva lidi co už krapet něco jezdí tak tam ty koně už znát sou, pak za nim jedeš v závěsu půl kola ale koně na predjeti chybej, kuli tomu často i dobrý jezdci zustavaj vzadu protože bohužel koně sou dneska prachy a talent bohužel nestačí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

13.12.2014 v 17:10 | Nahoru | #3

t_freedom píše: Krovak>... v reálu to bývá tak, že tě na tvým fazeru je schopnej pojet maník co zná, na CB600F


Ha, to bych chtěl vidět
Na okruhu jsem sice nikdy nebyl, ale kluci mi říkaj, že jsem vymaštěnej dost. Naposled si pamatuju, když nás na Šumavě naháněl maník s Imprezou. No znal to tam, chlapec, znal a já tam jel poprvý...ale stejně jsem mu ujel

Hele, nemyslím si, že jsem bůhvíjak skvělej jezdec, ale CB600F... i kdyby to byla trať, kterou on zná jak svý boty a já vůbec, tak se prostě pověsím za něj a pojedu jeho stopu. A nemá šanci mi zmizet. A první rovinka nebo přehledná zatáčka a nazdar, jakej byl Hornet
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist