globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lacinná turbo sestava.
3.12.2014 v 18:38
Jak tak tak surfuju potom ebai kvalitni turbo sestava na motocykl stoji cca kolem 80 tis. .. .

A to zahrnuje jen svody k turbu, mini turbo, nějake okapove roury a nastavec na sani ....

Vubec se neřeši nějaky pevnějši blok či pist na posilnění motoru v přidani nadměrne tlakove výše...

To mě vede k závěru, že jsou takové sady uplně nanic.... jedine co potřebuji je ta svodová čast a přiklapka na sani... turbičko z nějakeho pequotu takže dohromady nějakych max 5000 czk

Takze by mě docela zajimalo, jak je to stěmi škrticimi klapkami v sani, jestli tam mam dat nějaky pevnějši plýšek či pružinku aby to ten mega gigackej tlak nevyrazil či to nechytlo zpětný ráz a mě plyn neukroutil zapěsti.







Naposledy editováno 03.12.2014 18:42:19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

13.12.2014 v 10:19 | Nahoru | #1

dva_hrnce píše: Krovak> jo jo, o výkonu a podvozku je to tak z 2%, zbytek je o řidiči


Tak to zas nemůžu souhlasit, protože pokud se sejdou dva slušní jezdci, jeden má litrového Fazera a ten druhý CBR1000RR, tak ten na Fazeru (já ) prostě nemá šanci.
Jelikož fároš má o pár koníků víc, o pár cm možný větší náklon a o tuhosti podvozku se bavit nehodlám

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

13.12.2014 v 11:11 | Nahoru | #2
Krovak> je to tak tak(cbr 1000rr)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

13.12.2014 v 14:12 | Nahoru | #3
Krovak> to ovšem, že se sejdou na chlup stejní jezdci... což je relativně dost náhodná podmínka... v reálu to bývá tak, že tě na tvým fazeru je schopnej pojet maník co zná, na CB600F
o tom jsem se xkrát přesvědčil v Mostě na okruhu ...když někdo umí, nepotřebuje na tebe koně.
Ba naopak...začínajícím jezdcům na okruhu spíš pomůže jejich nedostatek. Když dáš jelitu hromadu koní a neví odkud, z jaký rychlosti a kdy má brzdit - tak o co vyšší maximálku dosáhne o to dřív bude brzdit "aby mu to vyšlo"...co jakoby nažene na rovině, stejně ztratí na brzdách, na výjezdech a díky špatný stopě.
Kapitán jich má stádo, že by Most mohl v pohodě jezdit za 1:55 ... ale je mu to k prdu, protože prostě nemá odhad, neumí brzdit... o tom to celý je.
Dukárny nebyly nikdy zdaleka nejsilnější motorky v šampionátech, ale uměly brzdit a byly lehký ... nu a měly piloty se srdcem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist