A to zahrnuje jen svody k turbu, mini turbo, nějake okapove roury a nastavec na sani ....
Vubec se neřeši nějaky pevnějši blok či pist na posilnění motoru v přidani nadměrne tlakove výše...
To mě vede k závěru, že jsou takové sady uplně nanic.... jedine co potřebuji je ta svodová čast a přiklapka na sani... turbičko z nějakeho pequotu takže dohromady nějakych max 5000 czk
Takze by mě docela zajimalo, jak je to stěmi škrticimi klapkami v sani, jestli tam mam dat nějaky pevnějši plýšek či pružinku aby to ten mega gigackej tlak nevyrazil či to nechytlo zpětný ráz a mě plyn neukroutil zapěsti.
Naposledy editováno 03.12.2014 18:42:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
t_freedom píše: Krovak>... v reálu to bývá tak, že tě na tvým fazeru je schopnej pojet maník co zná, na CB600F
Ha, to bych chtěl vidět
Na okruhu jsem sice nikdy nebyl, ale kluci mi říkaj, že jsem vymaštěnej dost. Naposled si pamatuju, když nás na Šumavě naháněl maník s Imprezou. No znal to tam, chlapec, znal a já tam jel poprvý...ale stejně jsem mu ujel
Hele, nemyslím si, že jsem bůhvíjak skvělej jezdec, ale CB600F... i kdyby to byla trať, kterou on zná jak svý boty a já vůbec, tak se prostě pověsím za něj a pojedu jeho stopu. A nemá šanci mi zmizet. A první rovinka nebo přehledná zatáčka a nazdar, jakej byl Hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
Krovak píše: Ha, to bych chtěl vidět
Na okruhu jsem sice nikdy nebyl, ale kluci mi říkaj, že jsem vymaštěnej dost. Naposled si pamatuju, když nás na Šumavě naháněl maník s Imprezou. No znal to tam, chlapec, znal a já tam jel poprvý...ale stejně jsem mu ujel
Hele, nemyslím si, že jsem bůhvíjak skvělej jezdec, ale CB600F... i kdyby to byla trať, kterou on zná jak svý boty a já vůbec, tak se prostě pověsím za něj a pojedu jeho stopu. A nemá šanci mi zmizet. A první rovinka nebo přehledná zatáčka a nazdar, jakej byl Hornet
Nechci ti brát iluze a nemyslím to zle, ale na ten okruh si někdy zajeď . Možná se nebudeš stačit divit... Sám jsem to zažil .-)))
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
mikeR1 píše: Nechci ti brát iluze a nemyslím to zle, ale na ten okruh si někdy zajeď . Možná se nebudeš stačit divit... Sám jsem to zažil .-)))
má pravdu předseda... mě zpráskala stopětadváca
Ono dokud nemáš srovnání...máš většinou hrozně bohatý představy
" se za něj pověsím "...prostě nepověsíš...
Naposledy editováno 14.12.2014 01:16:38
Tak srovnání... trošku mám, bo jezdím s klukama, co na ten okruh jezdí. Jasně že se tam jede úplně jiná stopa atd. ale když i v provozu chodím každou chvíli na stupačku, tak na okruhu by mě čekalo leda zlepšení v pozdějším brždění (no, i když ne vždy ) a využití celé šířky pruhu.
Ale o tom tady můžem debatit až do léta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
t_freedom píše: má pravdu předseda... mě zpráskala stopětadváca
Ono dokud nemáš srovnání...máš většinou hrozně bohatý představy
" se za něj pověsím "...prostě nepověsíš...
A tam to rano o tom výkonu tolik neni, da se to jezdit celé na dvojku, ale ani tam neni uplne lehké jen tak se za někoho pověsit..
Fakt to v reálu neni tak snadné.
A taky jsem zjistil, ze dojet v Sosne o pul kola řádovou 500ccm neni az takovy problém, neni problém udržet se ji, ale uz byl problém předjet.
Samo v tom asi hrálo roli že nejsem otrkany a celkem jsem se bál poslat to tam někomu koho neznám a nevim co udělá, ale taky jsem si to na začátku představoval o hodně jednodušeji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
Vavrucha píše: 25dvaca jo? tak to ale asi nakej závodní dvoutakt s kurva dobrým jezdcem ne?jestli teda nejsi jelito?
No, zrovna tyhle dvoutakty co váží 130kg umí byt hodně rychlé
dva_hrnce píše: No, zrovna tyhle dvoutakty co váží 130kg umí byt hodně rychlé
125GP mají těch 130 kg i s jezdcem ))
a rekord trati v Brně 125 GP je 2:07,8 a to je čas o kterém se "amatérům" na litrech zdají vlhké sny... I těm hodně dobrým. Ale to jsem hodně odbočil od tématu protože toto se našeho Kapitána rozhodně netýká.
1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.
1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
Na volnejch, nebo s agenturou tě z toho běžní smrtelníci vyvedou... natož poloprofíci.
Já v provozu na stupačky nejezdím... ani nejsem kór moc velkej bezmozek... v provozu je moc proměnnejch... to nevymyslíš.
t_freedom píše: mikeR1> ono dokud předjíždíš na ulici lidi, co si nechávaj hafo rezervy a nemáš srovnání s těma co fakt uměj... myslíš si jakej si king ...
Na volnejch, nebo s agenturou tě z toho běžní smrtelníci vyvedou... natož poloprofíci.
Já v provozu na stupačky nejezdím... ani nejsem kór moc velkej bezmozek... v provozu je moc proměnnejch... to nevymyslíš.
Kluci, kteří mi v provozu ujeli dostali na volných během jedné jízdy kolo .-)))
Kdo si okruh nezkusil neví co píše---
Krovak píše: Ha, to bych chtěl vidět
Na okruhu jsem sice nikdy nebyl, ale kluci mi říkaj, že jsem vymaštěnej dost. Naposled si pamatuju, když nás na Šumavě naháněl maník s Imprezou. No znal to tam, chlapec, znal a já tam jel poprvý...ale stejně jsem mu ujel
Hele, nemyslím si, že jsem bůhvíjak skvělej jezdec, ale CB600F... i kdyby to byla trať, kterou on zná jak svý boty a já vůbec, tak se prostě pověsím za něj a pojedu jeho stopu. A nemá šanci mi zmizet. A první rovinka nebo přehledná zatáčka a nazdar, jakej byl Hornet
To zas moc neznamena- vec ridice - jestli si ujel napoprvy impreze na trase kterou znal tak on jako ridic byl o tri rady horsi nez ty. Ja treba sam proti sobe zajedu lip autem .... Da se rict ze to co zajedu s 200ps autem uz nedam na motorce i kdyby mela 300ps... Samo nesmi to bejt trasa ala stara z prahy do plzne kde je pulka trasy rovinky ktery se litaj s 299na budiku...
Ja sem nedavno tlacil s dieselovym volvem v zatackach ferrari italia, manik je mistni a neujel mi .... Zavery o tom ze jsem nejlepsi ridic nebo ze ferrari je krap bych z toho nedelal
1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.
1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.
Měl jsem 3 managementy.
92kW - vysloveně slabý - 6,6l/100
120kW - supr měkký na spodu od 1400rpm to tahá jak tank - vadne kolem 3trpm
teď mám 150kW - boost je hozenej trochu víc nahoru (asi aby to nevohlo ojnice) kolem 17-1800rpm to tlačí plnej ve 2trpm to hrabe ještě za tři. Spotřeba 6,3l/100
Já si nestěžuju
Naposledy editováno 15.12.2014 08:48:57
1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.
Spotreba me asi dostala nejvic - cetl jsem tu prave od tebe jak to jezdi za 6 max a me ukazuje palubak 7.5 pri ljizde na spotrebu, bohuzel z tankovani mi vychazi ze palubak o litr keca - tzn jedu za 8.5 .... Coz stejnym stylem jezdim s 20let starym benzinovym bawem za 9.... Jasne tohle je o pul tuny tezsi, ale stejne me to hodne zklamalo, myslim ze tak rok s tim vydrzim, ale pak jde pryc a koupim benzin - tady cekaj drahy vstriky,turbo atd a pritom to zere jak tank...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
Tohle je evidence spotřeby na víc jak 2000l nafty
podotýkám, že ta 150kW verze je ještě úspornější... nejezdím na spotřebu, běžně odřazuju při 2200 - 2500rpm a fakt si tu akceleraci užívám... dálnice 140-150...silnice běžně 110km/h ...
Naposledy editováno 15.12.2014 10:14:03
Dalnici jezdim na tempomat 120-130 ....
Hele prumer na nadrz 3 nebo 4 litry co tam mas, to se dokaze jak? To me se vic blizi tech 8.5 a co tam mas 10-11 to bych mel kdybych jezdil jak sem zvyklej - jeste ze k tomu to volvo nesvadi...
1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
assassin píše: Stev: no ja sem s tim tak pocital - s autem jsem jezdil nez sem ho poridil ... Ono to zas nezere o moc vic kdyz se jezdi normalne, jen bych cekal ze uspornou jizdou to pujde srazit.. Chvili se povozim a pak vymenim za benzin a spravnou pohanenou napravu :) bylo potreba to vyzkouset abych na to pak mohl hazet spinu
já bych to nečekal, protože i když mám lehčí auto a jen 96 kw, tak na kloubouka v pohodě do 5.5, dálky běžně 6, a město 6.5-7
Kdybych takovou spotřebu věděl předem tak radši koupím jakejkoliv benzín, pokud možno bez turba, no ale to ty asi taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
Stev píše: já bych to nečekal, protože i když mám lehčí auto a jen 96 kw, tak na kloubouka v pohodě do 5.5, dálky běžně 6, a město 6.5-7
Kdybych takovou spotřebu věděl předem tak radši koupím jakejkoliv benzín, pokud možno bez turba, no ale to ty asi taky
Tohle je kombinace mesto/dalnice ... Hele ja fakt nevim jaky auto vybrat :( benzin bez turba a auto na ktery bude spoleh, bude pohodlny a jako bonus bude me bavit? Me z toho furt vychazi e39 ale to uz je asi stary auto na najizdeni velkejch porci km ... Jeste sem koukal na accorda s 2.4i ... No kazdopadne pokud se naskytne dobra koupe slusnyho benzinaka tak to vymenim :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |