globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lacinná turbo sestava.
3.12.2014 v 18:38
Jak tak tak surfuju potom ebai kvalitni turbo sestava na motocykl stoji cca kolem 80 tis. .. .

A to zahrnuje jen svody k turbu, mini turbo, nějake okapove roury a nastavec na sani ....

Vubec se neřeši nějaky pevnějši blok či pist na posilnění motoru v přidani nadměrne tlakove výše...

To mě vede k závěru, že jsou takové sady uplně nanic.... jedine co potřebuji je ta svodová čast a přiklapka na sani... turbičko z nějakeho pequotu takže dohromady nějakych max 5000 czk

Takze by mě docela zajimalo, jak je to stěmi škrticimi klapkami v sani, jestli tam mam dat nějaky pevnějši plýšek či pružinku aby to ten mega gigackej tlak nevyrazil či to nechytlo zpětný ráz a mě plyn neukroutil zapěsti.







Naposledy editováno 03.12.2014 18:42:19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

13.12.2014 v 17:10 | Nahoru | #211

t_freedom píše: Krovak>... v reálu to bývá tak, že tě na tvým fazeru je schopnej pojet maník co zná, na CB600F


Ha, to bych chtěl vidět
Na okruhu jsem sice nikdy nebyl, ale kluci mi říkaj, že jsem vymaštěnej dost. Naposled si pamatuju, když nás na Šumavě naháněl maník s Imprezou. No znal to tam, chlapec, znal a já tam jel poprvý...ale stejně jsem mu ujel

Hele, nemyslím si, že jsem bůhvíjak skvělej jezdec, ale CB600F... i kdyby to byla trať, kterou on zná jak svý boty a já vůbec, tak se prostě pověsím za něj a pojedu jeho stopu. A nemá šanci mi zmizet. A první rovinka nebo přehledná zatáčka a nazdar, jakej byl Hornet

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

13.12.2014 v 21:37 | Nahoru | #212
Kapitanskej vyser se na turbinu, tobě by mohlo sedět spíš něco takové

Lacinná turbo sestava.

13.12.2014 v 21:38 | Nahoru | #213




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

13.12.2014 v 23:25 | Nahoru | #214

Krovak píše: Ha, to bych chtěl vidět
Na okruhu jsem sice nikdy nebyl, ale kluci mi říkaj, že jsem vymaštěnej dost. Naposled si pamatuju, když nás na Šumavě naháněl maník s Imprezou. No znal to tam, chlapec, znal a já tam jel poprvý...ale stejně jsem mu ujel

Hele, nemyslím si, že jsem bůhvíjak skvělej jezdec, ale CB600F... i kdyby to byla trať, kterou on zná jak svý boty a já vůbec, tak se prostě pověsím za něj a pojedu jeho stopu. A nemá šanci mi zmizet. A první rovinka nebo přehledná zatáčka a nazdar, jakej byl Hornet



Nechci ti brát iluze a nemyslím to zle, ale na ten okruh si někdy zajeď . Možná se nebudeš stačit divit... Sám jsem to zažil .-)))

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

14.12.2014 v 01:15 | Nahoru | #215

mikeR1 píše: Nechci ti brát iluze a nemyslím to zle, ale na ten okruh si někdy zajeď . Možná se nebudeš stačit divit... Sám jsem to zažil .-)))



má pravdu předseda... mě zpráskala stopětadváca

Ono dokud nemáš srovnání...máš většinou hrozně bohatý představy

" se za něj pověsím "...prostě nepověsíš...

Naposledy editováno 14.12.2014 01:16:38

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

14.12.2014 v 11:49 | Nahoru | #216
t_freedom> ALe jo, já bych zajel, ale když už by se tam mělo jet, tak jsem vždycky bez peněz, protože se něco vysere doma, na autě, nebo kdekoli jinde

Tak srovnání... trošku mám, bo jezdím s klukama, co na ten okruh jezdí. Jasně že se tam jede úplně jiná stopa atd. ale když i v provozu chodím každou chvíli na stupačku, tak na okruhu by mě čekalo leda zlepšení v pozdějším brždění (no, i když ne vždy ) a využití celé šířky pruhu.

Ale o tom tady můžem debatit až do léta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

14.12.2014 v 12:23 | Nahoru | #217

t_freedom píše: má pravdu předseda... mě zpráskala stopětadváca

Ono dokud nemáš srovnání...máš většinou hrozně bohatý představy

" se za něj pověsím "...prostě nepověsíš...

25dvaca jo? tak to ale asi nakej závodní dvoutakt s kurva dobrým jezdcem ne?jestli teda nejsi jelito?

Lacinná turbo sestava.

14.12.2014 v 12:29 | Nahoru | #218
S velkým okruhem zkušenost nemám, s moji moto si spíš občas zajedu zablbnout na malé typu Mýto nebo Sosna.
A tam to rano o tom výkonu tolik neni, da se to jezdit celé na dvojku, ale ani tam neni uplne lehké jen tak se za někoho pověsit..
Fakt to v reálu neni tak snadné.
A taky jsem zjistil, ze dojet v Sosne o pul kola řádovou 500ccm neni az takovy problém, neni problém udržet se ji, ale uz byl problém předjet.
Samo v tom asi hrálo roli že nejsem otrkany a celkem jsem se bál poslat to tam někomu koho neznám a nevim co udělá, ale taky jsem si to na začátku představoval o hodně jednodušeji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

14.12.2014 v 12:30 | Nahoru | #219

Vavrucha píše: 25dvaca jo? tak to ale asi nakej závodní dvoutakt s kurva dobrým jezdcem ne?jestli teda nejsi jelito?


No, zrovna tyhle dvoutakty co váží 130kg umí byt hodně rychlé

Lacinná turbo sestava.

14.12.2014 v 12:42 | Nahoru | #220
To je jasný a je spousta dalších okolností co rozhodujou, typ tratě, počasí atd....já si spíš dělal legraci

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

14.12.2014 v 13:07 | Nahoru | #221

dva_hrnce píše: No, zrovna tyhle dvoutakty co váží 130kg umí byt hodně rychlé



125GP mají těch 130 kg i s jezdcem ))





a rekord trati v Brně 125 GP je 2:07,8 a to je čas o kterém se "amatérům" na litrech zdají vlhké sny... I těm hodně dobrým. Ale to jsem hodně odbočil od tématu protože toto se našeho Kapitána rozhodně netýká.

Lacinná turbo sestava.

14.12.2014 v 15:00 | Nahoru | #222
Jasně ale tak to se bavíme o GP stroji a profi jezdci, nevím komu se tu kdy podařilo pomerit síly s něčím někým podobným?

1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.

14.12.2014 v 15:49 | Nahoru | #223
Skoro všichni Češi, kteří jezdili GP nebo Alpeadria Cup, ME atd se sem tam objevili na ježděni s různými agenturami, takže to zase není tak těžké, potkat se s nimi na trati. Oni taky musí někdy trénovat .-)

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

14.12.2014 v 17:15 | Nahoru | #224
mikeR1> už sem ticho

1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.

14.12.2014 v 18:27 | Nahoru | #225
Klidne piš. Na tom nic není. Ale okruh si rozhodne vyzkoušej. Třeba tam taky někoho rychleho potkáš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

14.12.2014 v 22:06 | Nahoru | #226
mikeR1> ono dokud předjíždíš na ulici lidi, co si nechávaj hafo rezervy a nemáš srovnání s těma co fakt uměj... myslíš si jakej si king ...
Na volnejch, nebo s agenturou tě z toho běžní smrtelníci vyvedou... natož poloprofíci.

Já v provozu na stupačky nejezdím... ani nejsem kór moc velkej bezmozek... v provozu je moc proměnnejch... to nevymyslíš.

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

15.12.2014 v 07:40 | Nahoru | #227

t_freedom píše: mikeR1> ono dokud předjíždíš na ulici lidi, co si nechávaj hafo rezervy a nemáš srovnání s těma co fakt uměj... myslíš si jakej si king ...
Na volnejch, nebo s agenturou tě z toho běžní smrtelníci vyvedou... natož poloprofíci.

Já v provozu na stupačky nejezdím... ani nejsem kór moc velkej bezmozek... v provozu je moc proměnnejch... to nevymyslíš.



Kluci, kteří mi v provozu ujeli dostali na volných během jedné jízdy kolo .-)))
Kdo si okruh nezkusil neví co píše---

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

15.12.2014 v 07:58 | Nahoru | #228

Krovak píše: Ha, to bych chtěl vidět
Na okruhu jsem sice nikdy nebyl, ale kluci mi říkaj, že jsem vymaštěnej dost. Naposled si pamatuju, když nás na Šumavě naháněl maník s Imprezou. No znal to tam, chlapec, znal a já tam jel poprvý...ale stejně jsem mu ujel

Hele, nemyslím si, že jsem bůhvíjak skvělej jezdec, ale CB600F... i kdyby to byla trať, kterou on zná jak svý boty a já vůbec, tak se prostě pověsím za něj a pojedu jeho stopu. A nemá šanci mi zmizet. A první rovinka nebo přehledná zatáčka a nazdar, jakej byl Hornet



To zas moc neznamena- vec ridice - jestli si ujel napoprvy impreze na trase kterou znal tak on jako ridic byl o tri rady horsi nez ty. Ja treba sam proti sobe zajedu lip autem .... Da se rict ze to co zajedu s 200ps autem uz nedam na motorce i kdyby mela 300ps... Samo nesmi to bejt trasa ala stara z prahy do plzne kde je pulka trasy rovinky ktery se litaj s 299na budiku...

Ja sem nedavno tlacil s dieselovym volvem v zatackach ferrari italia, manik je mistni a neujel mi .... Zavery o tom ze jsem nejlepsi ridic nebo ze ferrari je krap bych z toho nedelal

1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.

15.12.2014 v 08:17 | Nahoru | #229
Volvo je nejlepší!

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

15.12.2014 v 08:28 | Nahoru | #230

dva_hrnce píše: Volvo je nejlepší!



mluvíte mi z duše... D5 namapovaná na 150kW zpomaluje při akceleraci otáčení země

1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.

15.12.2014 v 08:33 | Nahoru | #231
Freedom: no tak to bohuzel nemuzu souhlasit, je to auto pro duchodce a na "zavodeni" se absolutne nehodi .... (Mam teda slabsi d5, ale vykon navic ji nezbavi tech symptomu co mi u ni "nesedi") zkusim to s ni schvili prezit, ale uz ted vim ze ne dlouho, ropa opravdu patri do kamen :(

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

15.12.2014 v 08:45 | Nahoru | #232
assassin> ... ježiš, jasně že to není závoďák ...ale na rozjezdy, kór s AWD, s tím spráskáš kdejakej nahoněnej benzín. S tím posledním motor managementem ten motor neumírá ještě ani ve 3,5trpm a to bohatě stačí. Jako, 420Nm pod 2trpm je prostě docela dost. Že se to naklání a je to měkký (jakkoli i nakloněný to dokonale drží stopu a nehoupe se to jako kachna) už je věcí toho, že to auto primárně není na takový blbnutí... a nakonec je ta spotřeba - v jakým autě s takovejma parametrama 200HP/420 Nm jezdíš bezpečně do 6,5l/100km?

Měl jsem 3 managementy.

92kW - vysloveně slabý - 6,6l/100
120kW - supr měkký na spodu od 1400rpm to tahá jak tank - vadne kolem 3trpm
teď mám 150kW - boost je hozenej trochu víc nahoru (asi aby to nevohlo ojnice) kolem 17-1800rpm to tlačí plnej ve 2trpm to hrabe ještě za tři. Spotřeba 6,3l/100
Já si nestěžuju

Naposledy editováno 15.12.2014 08:48:57

1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.

15.12.2014 v 09:12 | Nahoru | #233
Freedom: no ja mam predokolku... 120kW a taha v podstate stejne az do omezovace - ale prevodovka a motor je celkove stavenej na klidnou jizdu - sypat kvalty jak u bawa tam fakt nejde - zklamani.
Spotreba me asi dostala nejvic - cetl jsem tu prave od tebe jak to jezdi za 6 max a me ukazuje palubak 7.5 pri ljizde na spotrebu, bohuzel z tankovani mi vychazi ze palubak o litr keca - tzn jedu za 8.5 .... Coz stejnym stylem jezdim s 20let starym benzinovym bawem za 9.... Jasne tohle je o pul tuny tezsi, ale stejne me to hodne zklamalo, myslim ze tak rok s tim vydrzim, ale pak jde pryc a koupim benzin - tady cekaj drahy vstriky,turbo atd a pritom to zere jak tank...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

15.12.2014 v 10:10 | Nahoru | #234
assassin> jezdíš asi s jiným autem... buď to neskonale honíš po dálnicích v rychlostech nad 150-160km/h, nebo máš něco špatně...
Tohle je evidence spotřeby na víc jak 2000l nafty

podotýkám, že ta 150kW verze je ještě úspornější... nejezdím na spotřebu, běžně odřazuju při 2200 - 2500rpm a fakt si tu akceleraci užívám... dálnice 140-150...silnice běžně 110km/h ...


Naposledy editováno 15.12.2014 10:14:03

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

15.12.2014 v 11:13 | Nahoru | #235
t_freedom> máte rozdílný modely, ale těch 8.5 je sakra dost.

Lacinná turbo sestava.

15.12.2014 v 11:17 | Nahoru | #236
Jezdim jinym autem - v70 III, coz se vi ze ta d5 v tomhle aute diky dpf zere vic ... A taky je tezsi... Ale proste mi 8.5 prijde na ropaka moc, vzhledem k tomu jake jsou naklady na servis...
Dalnici jezdim na tempomat 120-130 ....

Hele prumer na nadrz 3 nebo 4 litry co tam mas, to se dokaze jak? To me se vic blizi tech 8.5 a co tam mas 10-11 to bych mel kdybych jezdil jak sem zvyklej - jeste ze k tomu to volvo nesvadi...

1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.

15.12.2014 v 11:20 | Nahoru | #237
Stev: no ja sem s tim tak pocital - s autem jsem jezdil nez sem ho poridil ... Ono to zas nezere o moc vic kdyz se jezdi normalne, jen bych cekal ze uspornou jizdou to pujde srazit.. Chvili se povozim a pak vymenim za benzin a spravnou pohanenou napravu :) bylo potreba to vyzkouset abych na to pak mohl hazet spinu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

15.12.2014 v 11:23 | Nahoru | #238

assassin píše: Stev: no ja sem s tim tak pocital - s autem jsem jezdil nez sem ho poridil ... Ono to zas nezere o moc vic kdyz se jezdi normalne, jen bych cekal ze uspornou jizdou to pujde srazit.. Chvili se povozim a pak vymenim za benzin a spravnou pohanenou napravu :) bylo potreba to vyzkouset abych na to pak mohl hazet spinu



já bych to nečekal, protože i když mám lehčí auto a jen 96 kw, tak na kloubouka v pohodě do 5.5, dálky běžně 6, a město 6.5-7

Kdybych takovou spotřebu věděl předem tak radši koupím jakejkoliv benzín, pokud možno bez turba, no ale to ty asi taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.

15.12.2014 v 11:29 | Nahoru | #239

Stev píše: já bych to nečekal, protože i když mám lehčí auto a jen 96 kw, tak na kloubouka v pohodě do 5.5, dálky běžně 6, a město 6.5-7

Kdybych takovou spotřebu věděl předem tak radši koupím jakejkoliv benzín, pokud možno bez turba, no ale to ty asi taky



Tohle je kombinace mesto/dalnice ... Hele ja fakt nevim jaky auto vybrat :( benzin bez turba a auto na ktery bude spoleh, bude pohodlny a jako bonus bude me bavit? Me z toho furt vychazi e39 ale to uz je asi stary auto na najizdeni velkejch porci km ... Jeste sem koukal na accorda s 2.4i ... No kazdopadne pokud se naskytne dobra koupe slusnyho benzinaka tak to vymenim :)

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

15.12.2014 v 11:41 | Nahoru | #240
assassin> tak jestli e39 nerezne a netrpí na nepředvídatelný chování kontrolek a všelijakejch elektronickejch systémů, tak je asi jedno jak je stará. Zas je o to levnější, jen to bude stát trochu víc než jí dostaneš do bodu od kterýho stačí pravidelnej servis. Já bych svým volvem z roku 95 klidně jezdil kamkoliv.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist