globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lacinná turbo sestava.
3.12.2014 v 18:38
Jak tak tak surfuju potom ebai kvalitni turbo sestava na motocykl stoji cca kolem 80 tis. .. .

A to zahrnuje jen svody k turbu, mini turbo, nějake okapove roury a nastavec na sani ....

Vubec se neřeši nějaky pevnějši blok či pist na posilnění motoru v přidani nadměrne tlakove výše...

To mě vede k závěru, že jsou takové sady uplně nanic.... jedine co potřebuji je ta svodová čast a přiklapka na sani... turbičko z nějakeho pequotu takže dohromady nějakych max 5000 czk

Takze by mě docela zajimalo, jak je to stěmi škrticimi klapkami v sani, jestli tam mam dat nějaky pevnějši plýšek či pružinku aby to ten mega gigackej tlak nevyrazil či to nechytlo zpětný ráz a mě plyn neukroutil zapěsti.







Naposledy editováno 03.12.2014 18:42:19

1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.

15.12.2014 v 08:33 | Nahoru | #1
Freedom: no tak to bohuzel nemuzu souhlasit, je to auto pro duchodce a na "zavodeni" se absolutne nehodi .... (Mam teda slabsi d5, ale vykon navic ji nezbavi tech symptomu co mi u ni "nesedi") zkusim to s ni schvili prezit, ale uz ted vim ze ne dlouho, ropa opravdu patri do kamen :(

(reakce na) Lacinná turbo sestava.

15.12.2014 v 08:45 | Nahoru | #2
assassin> ... ježiš, jasně že to není závoďák ...ale na rozjezdy, kór s AWD, s tím spráskáš kdejakej nahoněnej benzín. S tím posledním motor managementem ten motor neumírá ještě ani ve 3,5trpm a to bohatě stačí. Jako, 420Nm pod 2trpm je prostě docela dost. Že se to naklání a je to měkký (jakkoli i nakloněný to dokonale drží stopu a nehoupe se to jako kachna) už je věcí toho, že to auto primárně není na takový blbnutí... a nakonec je ta spotřeba - v jakým autě s takovejma parametrama 200HP/420 Nm jezdíš bezpečně do 6,5l/100km?

Měl jsem 3 managementy.

92kW - vysloveně slabý - 6,6l/100
120kW - supr měkký na spodu od 1400rpm to tahá jak tank - vadne kolem 3trpm
teď mám 150kW - boost je hozenej trochu víc nahoru (asi aby to nevohlo ojnice) kolem 17-1800rpm to tlačí plnej ve 2trpm to hrabe ještě za tři. Spotřeba 6,3l/100
Já si nestěžuju

Naposledy editováno 15.12.2014 08:48:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist