paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vyreseno pls smazat
29.11.2014 v 01:04
Problém vyřešen, prosím o smazání

Naposledy editováno 19.05.2015 00:04:10

2 reakcí na tento příspěvek Vyreseno pls smazat

29.11.2014 v 05:50 | Nahoru | #1
Neřeš to, dej syric nastartuj nech blafat až se motor ohřeje, obleč se vklidu, dojsdi si na záchod v klidu, ten motor je z kusů materiálu,nechat prohrát...jinak máš štěstí že máš karbec protože stříkačky haryku nedosáhnou toho úžasného volnoběhu... Tzv HD horse run. Pak stáhni sytič, a užívej si ráje pro ucho.... A teprve pak zapni světla a vklidu to sundej ze stojanu, spojcicku, jedna, rány z převodu se nelekej, a krásné se rozjed z tech nejnižších otáček. Není nic hezciho když na motoru cítíš ze má válce, karburátor, vibrace, a zvuk... Mas něco co ostatninemaj a váz sitoho ze mas karbec nejspolehlivější způsob krmení válců směsi používá se již přes sto let na harykach a zvuk karbce je naprosto dokonalý. A tím ze palivo nedává dokonale, tak si ocas prdne skytne, streli do sání ale nic jako efi error nečekej, benzín teče, neteče, a o tom to je....Toť říká majitel xb12 buella se strikackou

(reakce na) Vyreseno pls smazat

29.11.2014 v 08:15 | Nahoru | #2
VITEK_M> Malé literární dílko,kterým uděláš radost nejednomu ortodoxnímu příznivci HD...
Nicméně:Kůže nebo textil,dvouvál nebo čtyřvál....

SafraCZ:Pokud je to po zahřátí v cajku,tak bych to neřešil.Měl jsem tu loni VN 1500 a studené starty byly dost odlišné v návaznosti na teplotu.Prostě daní za úžasný "zvuk karburátoru" jak psal Vítek je fakt,že ten dokonalý karbec není schopen korigovat množství směsi při rozdílné teplotě.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyreseno pls smazat

29.11.2014 v 10:13 | Nahoru | #3

VITEK_M píše: Neřeš to, dej syric nastartuj nech blafat až se motor ohřeje, obleč se vklidu, dojsdi si na záchod v klidu, ten motor je z kusů materiálu,nechat prohrát...jinak máš štěstí že máš karbec protože stříkačky haryku nedosáhnou toho úžasného volnoběhu... Tzv HD horse run. Pak stáhni sytič, a užívej si ráje pro ucho.... A teprve pak zapni světla a vklidu to sundej ze stojanu, spojcicku, jedna, rány z převodu se nelekej, a krásné se rozjed z tech nejnižších otáček. Není nic hezciho když na motoru cítíš ze má válce, karburátor, vibrace, a zvuk... Mas něco co ostatninemaj a váz sitoho ze mas karbec nejspolehlivější způsob krmení válců směsi používá se již přes sto let na harykach a zvuk karbce je naprosto dokonalý. A tím ze palivo nedává dokonale, tak si ocas prdne skytne, streli do sání ale nic jako efi error nečekej, benzín teče, neteče, a o tom to je....Toť říká majitel xb12 buella se strikackou



A ten moment, kdy se posere blahem, ten přijde před spojčičkou, nebo až pak?
Tvl. vy jste pozéři.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist