Naposledy editováno 19.05.2015 00:04:10
2 reakcí na tento příspěvek Vyreseno pls smazat
Nicméně:Kůže nebo textil,dvouvál nebo čtyřvál....
SafraCZ:Pokud je to po zahřátí v cajku,tak bych to neřešil.Měl jsem tu loni VN 1500 a studené starty byly dost odlišné v návaznosti na teplotu.Prostě daní za úžasný "zvuk karburátoru" jak psal Vítek je fakt,že ten dokonalý karbec není schopen korigovat množství směsi při rozdílné teplotě.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyreseno pls smazat
VITEK_M píše: Neřeš to, dej syric nastartuj nech blafat až se motor ohřeje, obleč se vklidu, dojsdi si na záchod v klidu, ten motor je z kusů materiálu,nechat prohrát...jinak máš štěstí že máš karbec protože stříkačky haryku nedosáhnou toho úžasného volnoběhu... Tzv HD horse run. Pak stáhni sytič, a užívej si ráje pro ucho.... A teprve pak zapni světla a vklidu to sundej ze stojanu, spojcicku, jedna, rány z převodu se nelekej, a krásné se rozjed z tech nejnižších otáček. Není nic hezciho když na motoru cítíš ze má válce, karburátor, vibrace, a zvuk... Mas něco co ostatninemaj a váz sitoho ze mas karbec nejspolehlivější způsob krmení válců směsi používá se již přes sto let na harykach a zvuk karbce je naprosto dokonalý. A tím ze palivo nedává dokonale, tak si ocas prdne skytne, streli do sání ale nic jako efi error nečekej, benzín teče, neteče, a o tom to je....Toť říká majitel xb12 buella se strikackou
A ten moment, kdy se posere blahem, ten přijde před spojčičkou, nebo až pak?
Tvl. vy jste pozéři.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|