bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vetsi rozeta 46 zubu
25.11.2014 v 19:40
Zdarec chlapy ma někdo na xx vetsi rozetu ?
Vyrobci standartne dodavaj +- dva zuby.
XX ma origo 44 chtěl bych skusit 46 zubu třeba to pomuze v nisich otáčkách.
Ja osobne dam prednost jokoby vetsi agresi při akceleraci nez zeby to muselo jet 310 km.
Ma to někdo ? DIIK.

Vetsi rozeta 46 zubu

25.11.2014 v 21:01 | Nahoru | #1
tak ještě uber zuby na pastorku... stačil by jeden... a uvidíš co to udělá... a nezapomeň na delší řetěz...

Vetsi rozeta 46 zubu

25.11.2014 v 22:06 | Nahoru | #2
Noo musim zjistit jestly pozmeni i pastorek.
A ty nemas nebo neznas nekoho kdo stim ma skusenosti?
Treba okruhari to asi prevodujou koleckama ne??
DIK

Vetsi rozeta 46 zubu

25.11.2014 v 23:01 | Nahoru | #3
Nemám XX ale na cb i tdm byl znatelný rozdíl už 2 zuby na rozeté. Ubírat na pastorku mi přijde zbytečně moc... Spocti převodové poměry ať víš co tě čeká.

2 reakcí na tento příspěvek Vetsi rozeta 46 zubu

25.11.2014 v 23:29 | Nahoru | #4
Na litrovym SS sem ještě neseděl, ale vždycky sem si myslel, že to sou prostě trhače asfaltu, když se na nich trochu víc přidá na nižších kvaltech plyn, tak se hned staví na zadní. U Blackbirda to teda neplatí, při standartních převodech je to lemra líná, a aby trochu jel, tak je třeba upravit sekundární převod do síly?

(reakce na) Vetsi rozeta 46 zubu

25.11.2014 v 23:32 | Nahoru | #5

jack.fx píše: Na litrovym SS sem ještě neseděl, ale vždycky sem si myslel, že to sou prostě trhače asfaltu, když se na nich trochu víc přidá na nižších kvaltech plyn, tak se hned staví na zadní. U Blackbirda to teda neplatí, při standartních převodech je to lemra líná, a aby trochu jel, tak je třeba upravit sekundární převod do síly?

vše je o zkušenostech a potřebách. U mne myslím půjde o větší zátah v malých otáčkách než na blackovi a ty dva zuby jsem si tam prdnul taky :)

Někdo holt nikdy nemá dost

SS (což black asi není) se dějí věci od okamžiku kdy je tociš, lokomotivy co mám já zas jedou furt ale žádný výbuch výkonu se nekoná

Naposledy editováno 26.11.2014 16:54:35

Vetsi rozeta 46 zubu

26.11.2014 v 10:48 | Nahoru | #6
Ty voe,to je zase pravopis.Sorry,jsem musel,ja si snad nezvyknu.

2 reakcí na tento příspěvek Vetsi rozeta 46 zubu

26.11.2014 v 18:46 | Nahoru | #7
měl jsem Horneta 900. skončil jsem na dvou zubech navíc v zadu a mínus jeden na pastorku... mazec, akorát tam nasypeš kvalty dokonce a zbytek dne jedeš na šestku(i ta bez problémů šla do omezovače)... jelikož jsem už nebazíroval na maximálce, tak nevím přesně kolik byla, ale z 224 klesla tak na 200, ale ty tam byli hned... mě to tak bavilo...

(reakce na) Vetsi rozeta 46 zubu

26.11.2014 v 21:33 | Nahoru | #8

wwwweber píše: měl jsem Horneta 900. skončil jsem na dvou zubech navíc v zadu a mínus jeden na pastorku... mazec, akorát tam nasypeš kvalty dokonce a zbytek dne jedeš na šestku(i ta bez problémů šla do omezovače)... jelikož jsem už nebazíroval na maximálce, tak nevím přesně kolik byla, ale z 224 klesla tak na 200, ale ty tam byli hned... mě to tak bavilo...



Toho naděláš, takhle mohu jezdit i bez upravy převodu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vetsi rozeta 46 zubu

28.11.2014 v 17:06 | Nahoru | #9
wwwweber> Prosim te o dva zuby navíc v zadu to prave nabizej .
Ale uberou i na pastorku o jeden ?
Dik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vetsi rozeta 46 zubu

30.11.2014 v 21:08 | Nahoru | #10
komi24> je dost firem, co to řeší... stačí pohledat... jo a taky je potřeba tu krabičku na srovnání tacho...

(reakce na) Vetsi rozeta 46 zubu

15.12.2014 v 12:59 | Nahoru | #11
wwwweber> Ok dik.

Vetsi rozeta 46 zubu

21.6.2015 v 13:40 | Nahoru | #12
čím menší primární kolo tedy počet zubů- větší akcelerace nižší max rychlost,čím větší primár tím menší akcelerace ale větší max.

(reakce na) Vetsi rozeta 46 zubu

21.6.2015 v 13:56 | Nahoru | #13

jack.fx píše: Na litrovym SS sem ještě neseděl, ale vždycky sem si myslel, že to sou prostě trhače asfaltu, když se na nich trochu víc přidá na nižších kvaltech plyn, tak se hned staví na zadní. U Blackbirda to teda neplatí, při standartních převodech je to lemra líná, a aby trochu jel, tak je třeba upravit sekundární převod do síly?



xx supersport nikdy nebyl,to je první věc a druhá věc je,že tahle motorka je už v podstatě pravěk...
převod do síly tu motorku pocitově více nakopne,ale zase ty kvalty budou kratší,takže se zhorší ten pocit z toho dát tam dvojku,držet plný a kochat se,jak to táhne a táhne...

větší rozeta znamená i jiný řetěz,takže jednodušší je koupit za pár stovek menší kolečko dopředu-1 zub je jako 3-4 vzadu a řetěz jen dopneš....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird Samotář99 9 6.1.2024 v 15:41 Samotář99
Plasty na moto Honda CBR 1100XX Blackbird lucipuk1 7 12.11.2023 v 23:11 lucipuk1
Rada před koupí [1, 2] Honda CBR 1100XX Blackbird Šelmak 35 23.9.2023 v 21:55 dan1024
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Trasenie riadenia Honda CBR 1100XX Blackbird lucipuk1 22 5.8.2023 v 15:48 FJRPEPA


TOPlist