globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Zdravim,předem se omlouvám za asi hloupý dotaz,ale hodlám pořídit V11, tak tu pročítám moudra,nasávám infa a nevim zda je to překlep,ale vezdejším Motokatalogu je psáno že R.V 1998-1999 je OHC,pak 2002 OHV,a 2003 zas OHC?
KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
Anketa: Z která víc kape olej, USA nebo EU
Harley Davidson
43%
47
Moto Guzzi
14%
15
Triumph
2%
2
Kawasaki
2%
2
Ducati
4%
4
Suzuki
4%
4
Yamaha
3%
3
Bmw
25%
27
KTM
5%
6

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

9.2.2015 v 18:38 | Nahoru | #181
no sportovniho neni nic, brevu od sportky lisi jiny riditka a prevodovy pomer. zkus se na tom grisu svezt, nic jinyho ti poradit nemuzu. taky si pripadam jak na chopperu.

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

9.2.2015 v 20:09 | Nahoru | #182
Sportka bude asi malinko sportovnějsi než griso, Breva a Sport je do jízdich vlastnosti hodně podobná, ale sportká je urcite hezci, sel bych do sportky
Griso je zas výhledově takovy exot v dobrém slova smyslu.
Asi si na to sedni popř. se svez a pak výběr srdcem :)

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

9.2.2015 v 20:22 | Nahoru | #183
It's not a motorcycle baby, it's a chopper.
Už jen rolku, třásně na řidítka a šněrovací kalhoty. To mě napadlo, když jsem na tom poprvé seděl . Žádnej závoďák, ale vodí se parádně a je na tom prdel.

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

9.2.2015 v 20:27 | Nahoru | #184
Já seděl na nenastartovane 1200 sport a právě jsem si vůbec natazenej přes nádrž nepripadal, ale možná na ní byly řídítka z Brevy. Zkusím si sednout na oboje, zkusil bych se i projet,ale to nějakou dobu nehrozí..Díky guzzisti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

9.2.2015 v 20:33 | Nahoru | #185

c@rlos píše: It's not a motorcycle baby, it's a chopper.
Už jen rolku, třásně na řidítka a šněrovací kalhoty. To mě napadlo, když jsem na tom poprvé seděl . Žádnej závoďák, ale vodí se parádně a je

na tom prdel.



Dík za pobavení na skopku, nesmrtelnej film.
A zas takovej chopper to snad není

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

9.2.2015 v 21:35 | Nahoru | #186
2val> zdravim
hle nejsme teda uplnej ještě guzzista,ale asi bych šel vzhledem tomu co jsme tak četl a slišel ,teda z mého pohledu do te guzii co má prověřené lety motory a 4v než 8v což je myslim GRISO
ALE JE TO JEN MUJ LAJCKÝ NÁHLED A TAKY SEM ZASTÁNCE STARÉ KONCEPCE NEŽ NOVÉ PRDLÉ DOBY KDE SE HONÍ VÁHA A KONĚ NA UKOR ŽIVOTNOSTI

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

9.2.2015 v 22:16 | Nahoru | #187
2 val---- tož já bych šel do 1200 nenastartované Sport, taky jsem na jedné od Tom-K seděl
Když jsem pořizoval V 11, hodně jsem váhal
Grisa se mi líbí že C@rlos Krásné nové stroje.
Breva je mi nějak vzdálená, ale s dobrým pilotem Hrncem nemá chybu
No a Falco jsem vlastnil a jezdil.

Naposledy editováno 09.02.2015 22:17:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

9.2.2015 v 22:30 | Nahoru | #188
Podas> Jo první moje volba byla 1200sport,zkusím sednout a povozit se i na ní i na Grisu. Myslím, že ani jedna nebude špatná volba,obzvlášť, když zůstane Falco v garáži

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

9.2.2015 v 22:37 | Nahoru | #189
2val> jestli tam pak jedna z motorek nebude zbytečná????No jestli máš dost času, proč né.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

9.2.2015 v 23:02 | Nahoru | #190
Podas> spíš je každá o něčem jiným a jde zrovna zvolit na Co je chuť.když budeš mít doma blondynu a cernovlasku, rekneš že je jedna zbytečná?

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

9.2.2015 v 23:07 | Nahoru | #191
Falco ani nic podobného jsem nesedlal, ale Guzzi je taková vyklidněná, nenutí Tě závodit, ale když chceš tak se dá jet i svižně.
Je to kus motorky, ale není neohrabaná a dá se na ní projet vracák na koleno i komfortně cestovat..

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

9.2.2015 v 23:09 | Nahoru | #192

2val píše: Podas> spíš je každá o něčem jiným a jde zrovna zvolit na Co je chuť.když budeš mít doma blondynu a cernovlasku, rekneš že je jedna zbytečná?


Tam jsou zbytečný obě..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

9.2.2015 v 23:09 | Nahoru | #193

2val píše: Podas> spíš je každá o něčem jiným a jde zrovna zvolit na Co je chuť.když budeš mít doma blondynu a cernovlasku, rekneš že je jedna zbytečná?


Tam jsou zbytečný obě..

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

10.2.2015 v 08:27 | Nahoru | #194

dva_hrnce píše: Tam jsou zbytečný obě..



Jo to máš recht,s tím domovem to byl špatnej příklad.

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

28.2.2015 v 15:35 | Nahoru | #195
Děkuji za rady pánové,Sportka je dva dny doma,a po ohromném nájezdu 30km spokojenost,5 z toho bylo v pátek na evidenčku a zbytek mně to nedalo.Ještě se musím naučit odhadovat otáčky při řazení a meziplynu,někdy je to jak když do převodovky kopne kůň
Brno výlet zítra někdo?

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

28.2.2015 v 16:16 | Nahoru | #196
Gratulacion, Ona ta Sportka nemá antihup, jako Falco.
Dej fotky. Aji toho Sokola.

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

28.2.2015 v 16:35 | Nahoru | #197
Dám až něco pořádného vyfotim, díky

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

1.3.2015 v 16:20 | Nahoru | #198
Pořádná fotka to není,ale aspoň něco,kozám zdar



1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.3.2015 v 17:16 | Nahoru | #199
.

Naposledy editováno 02.03.2015 17:18:50

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.3.2015 v 17:18 | Nahoru | #200
dva_hrnce> noo, pěkná sportka vítej mezi námi a veliká gratulace

Naposledy editováno 02.03.2015 17:19:56

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.3.2015 v 17:32 | Nahoru | #201
Aji s červenou kamarádkou
a to kolo patří taky k vám ?

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.3.2015 v 19:39 | Nahoru | #202
Děkuji za přivítání a gratulaci.Červená je kamaráda a i na ní je krásné,ale úplně jiné svezení.Tam ten přívlastek sport patří určitě. Chce ji prodat,tak si to snad rozmyslí.
Kolo moje není,ale hlavně,že není moje ta 4kolka na terase,na tu nemám řidičské oprávnění

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

11.3.2015 v 09:57 | Nahoru | #203
Tož vítej Dvouvále a ať šlape. Je suprovní a i ta červená kámoška. Sakra, já bych chtěl všechny.

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

11.3.2015 v 15:50 | Nahoru | #204
[quote=Tom-K]Tož vítej Dvouvále a ať šlape. Je suprovní a i ta červená kámoška. Sakra, já bych chtěl všechny. [/quote

To máš jak s babama ,taky chci všechny pěkný. A pomalu ač nerad se smiruju s tím,že to asi nepůjde

Naposledy editováno 11.03.2015 15:51:03

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

11.3.2015 v 18:08 | Nahoru | #205
seikos> hle tahle paráda je pravidlem všech v8 nebo jsou i vyjímky?
jeden známý si ted pořídil stelvio najeto cca 85tis km
a prý si ho chtěj,nebo tu motorku vyfotit v aspiritu
tudiš ten kdo vi o jakou motorku asi jde se budu tiše usmívá nebo................

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

13.3.2015 v 08:12 | Nahoru | #206
Jsem ani nevěděl, že mám Čuzzu z dílů Ducati.



Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

14.3.2015 v 17:48 | Nahoru | #207
jesenicky zradce!

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

18.3.2015 v 16:36 | Nahoru | #208
Podas> čeče měl sem to taky dole ale takhle jsem to nestudoval že je tam ducat
krom toho že mi upadl ten pertinax držák kabelu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

18.3.2015 v 16:51 | Nahoru | #209
geloš> ZDAR
TAK KONEČNĚ SEM TU ITALKU UPNUL A ZMĚŘIL
přikládám osken graf,protože nedokážu obr grafu uložit(sem asi neuměl)
a ty udaje jsou na zadním kole tudíš k výsledku je to cca + 13-15% na motoru(ale to ber trochu z rezervou)

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

18.3.2015 v 17:03 | Nahoru | #210
Markus.1>









BOHUŽEL DÍKY it de...
a me neschopnosti zatim jen v takové kvalitě ale doladím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 536 13.4.2024 v 16:28 JVK
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01
Griso vs V11 Moto Guzzi V11, Moto Guzzi Griso 850, Moto Guzzi Gri... Lof87 24 16.7.2019 v 13:37 Koudy01


TOPlist