globalmoto_kveten





Téma: Autíčko pro zábavu
 
30.10.2014 v 11:25
Ahoj,

protože nemám moc co na práci a roupama nevím co by, tak jsem si řekl že bych si třeba výhledově mohl pořídit nějaké vozítko. Rád bych se vešel do spotřeby cca 12-13l benzínu ve městě s klidnou nohou, asi by bylo fajn aby to bylo coupe a mělo to nějakou slušnou výbavu at se v tom jezdí příjemně v neposlední řadě pak aby to nějak slušně jelo, optimální by pak byli nějaké rozumné náklady na servis. Nechci to na ježdění na okruhu, ale když občas potřebuje člověk někam zajet.

Cenový strop bych viděl na cca 130 bez LPG a 150 včetně LPG, nájezd mám malý LPG se mě zaplatí nejdřív za rok/dva, ale to prosím neřešte. Možná tam plyn dám možná ne, ale chci na to mít rezervu.

Zatím jsem koukal, třeba na toto
MB CLK 240
MB CLK 200
BMW E46 330i

Naposledy editováno 30.10.2014 11:26:47

2 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu

30.10.2014 v 12:48 | Nahoru | #1
Hele a ted realne. Ma nekdo zkusenosti s tou RX8 vs. zivotnost vs. naklady/servis?
Tohle auto bude dobra hracka...

(reakce na) Autíčko pro zábavu

30.10.2014 v 12:59 | Nahoru | #2

SLEEPER píše: Hele a ted realne. Ma nekdo zkusenosti s tou RX8 vs. zivotnost vs. naklady/servis?
Tohle auto bude dobra hracka...



tady neco

Je to poměrně nákladné auto na údržbu v porovnání s běžnými vozidly.

Cca každých 30.000 km je potřeba pořádne otestovat komplet systém a případně měnit nebo měnit preventivně - 4x Ignition coils + svíčky 7.000,-+ Kč.

Samozřejmostí jsou pravidelné výměny oleje (doporučuji každý rok) tak za 3000,- Kc muzes ale daleko mene kdyz si udelas sam (Olej Mazda Ultra 5L za cca 1200+) a průběžné doplňování 1L za 250,- na každých cca 2000-3000+ km podle stylu jízdy (Drive DEXELIA ULTRA, dnes jen MAZDA ULTRA). Oleju je mnoho nazoru, dle meho je dulezitejsi cetnost vymen a dolevani nez druh. Zaroven je dobre tankovat kvalitni paliva co mohou pomoci s karbonovymi usazeninami.

Velmi náchylný je dle mych zkusenosti cely emisní systém RX8 - poměrně poruchové jsou O2 sensory - jsou 2 - jeden těsně za motorem (exhaust manifold sensor) ten je opravdu drahy - 7000+ a druhy je napojen do katalyzatoru - 3000+.

Dalsi problem je, ze pri poruse jakehokoliv systemu - napr. spatne prace ignition coils je možné, že dojde k poškození katalyzatoru. Novy od Mazdy stoji 45.000 Jdou samozrejme nalezt jina reseni a daleko kvalitnejsi i vykonove, ale opet cena minimalne 12.000+ jen to fikne...

Neco lze dovezt z USA za lepsi penize i vcetne poslani a cla, treba Ignition coils za 4x40USD misto cca 450USD u nas (uvadim ty ceny v textu jak pisu jiz relativne dobré co znam a jsou za ne veci ihned k dodani). Poradim kdo by chtel .

ALE NECO NELZE DOVEZT - na mou slabsi verzi 192 koni musim koupit v Anglii a ty ceny jsou i o polovinu vyssi nez v USA. I tak to jeste jde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

30.10.2014 v 13:28 | Nahoru | #3

SLEEPER píše: Hele a ted realne. Ma nekdo zkusenosti s tou RX8 vs. zivotnost vs. naklady/servis?
Tohle auto bude dobra hracka...


Na foru mazdy je uživatel kamikaze motors a ten to má rozepsaný...když jse k tomu bude hooodně slušně chovat tak motor dá kolem těch 120 tis...někdo musí klidně dát repas i po 80 tis.km a míň..takže jak máš těžkou nohu ...Kamikaze psalo motor repasu dělat jedině komplet aby to zase něco vydrželo...jen díly na repas motoru 60-70tis. kč..+ práce takže kolem 90 tis repas motoru

Naposledy editováno 30.10.2014 13:33:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist