V zahraničí se to běžně dělá,ale tady o nikom nevím a nemůžu najít.
Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu
někdo ti tu už něco naznačoval o nejtech ( v případě házení) ...to jsi vpoho přešel.
Pak tu razíš teorii, že se daj kotoučej(plovoucí) srovnat na kole poklepáním kladivem.
Další perla je, že brousit je blbost a nevyplatí se to.
Na co vlastně diskutuješ s ostatními, když je zcela jasný, že máš pravdu ?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
t_freedom píše: ALESANDREA> hele, cítím, že jsi tu nejmoudřejší...
někdo ti tu už něco naznačoval o nejtech ( v případě házení) ...to jsi vpoho přešel.
Pak tu razíš teorii, že se daj kotoučej(plovoucí) srovnat na kole poklepáním kladivem.
Další perla je, že brousit je blbost a nevyplatí se to.
Na co vlastně diskutuješ s ostatními, když je zcela jasný, že máš pravdu ?
Nejchytřejší rozhodně nejsem ,jen si stojím za mnou a třeba P.Kábrtem vyzkoušenou opravou chápeš ??
Moji úvahu o broušení kotouče jsem vydedukoval. Broušení kotouče na SS sem nikdy neviděl a ani nevím jak se dělá. Když vím že kotouč má vůli do stran tak mě není jasné jak by se brousil protože by uhýbal. A zapřít ho z druhé strany třeba rolnou je nesmysl protože by to křivé místo zkopírovalo. Z toho teda usuzuju že se musí nýty rozdělat a brousit ocel zvlášť. Opravdu nevím ,když ale podle tebe perlím tak jistě víš jak se to dělá a poučíš mě. Budu jedině rád. Uvědom si ,že je taky rozdíl broušení milimetrů a líznutí z důvodu zaleštění plochy. Z dopisu od pana Kábrta je jasné že kotouč lze srovnat a to i dvakrát víc prohlý než sem měl. Proč chce brousit nevím tipoval bych vzhled a lepší možnost poté odhalit případný defekt. No a nakonec se tě taky zeptám proč tady přispíváš když rozumnej argument proti rovnání nenapíšeš. To že to MŮŽE prasknout je ohraný. Na ulici tě taky MŮŽE zajet auto.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
HD jako první motorka? [1, 2, 3] Harley Davidson FLSTN Softail Deluxe | honzabiker | 84 | 8.10.2011 v 12:38 vie |