globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z CBR6RR. Co dál?
21.10.2014 v 12:27
Ahoj, právě prodávám svou šestku RRo a s tím přišla i otázka co dál? CBR je moje první motorka, kterou mám sezonu a půl a bohužel mi moc nesedla. Mohu porovnat jen s CBR1000RR a ZZR1400 s oběma se mi lépe rozjíždělo a celkově i celý průběh jízdy mi byl příjemnější. U nové moto bych si představovala oproti šestce vyšší výkon a větší nádrž. Navíc ideálně do 200kg a abych dosáhla při 170cm pohodlně oběma nohama na zem (popřípadě prosím o zkušenosti se snižováním motorky a zda-li je to problém). Vzhledově se mi líbí R1, ale budu ráda za další nápady a zkušenosti Děkuju

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 08:49 | Nahoru | #301

Jaroj píše: Ahoj čtu tohle vlákno od začátku a nedá my abych nereagoval. PokyXX fakt myslíš že litrový SS je správna volba??? Ja proti velkemu obsahu nic nemám ale na SS už človek musí být trochu vyježdění. Ale je to jenom můj názor



taki my neda abich nereagoval na tohle cestynski byzarni porno

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 09:09 | Nahoru | #302

t_freedom píše: přesně tak to je...
já začínal na hrozně krutohustým stroji XS750 se 65HP ...pro mě to bylo něco hróóóózně nebezpečnýho a strááášně silnýho. Dneska ti každej řekne, že mu po roce supersport se 120HP už nestačí ...a můj táta mi jako 17letýmu říkal : "přemýšlej mozkem, koukej očima a rukojeť ovládej hlavou a né pérem ...a až si začneš myslet, že už to máš v paži a umíš to, pamatuj že to je přesně ten moment, kdy si kupuješ jízdenku do pekla"




..naprosto přesně , lépe by to snad už nikdo ani neřekl jak člověk z toho ztratí respekt - většinou končí

3 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 09:15 | Nahoru | #303
ja myslim ze nejdulezitejsi je mit to tak trochu fpýči.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 09:40 | Nahoru | #304
dejf.> mám za to, že na začátku se to moc nevyplácí
později, už je to věcí přístupu

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 10:59 | Nahoru | #305

dejf. píše: ja myslim ze nejdulezitejsi je mit to tak trochu fpýči.


to myslím zakladatelka dokáže,narozdíl od tebe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 11:16 | Nahoru | #306

dejf. píše: ja myslim ze nejdulezitejsi je mit to tak trochu fpýči.



A srat tam vic plynu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 11:22 | Nahoru | #307
Ozzy_> a na gumy taky srát...že?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 11:27 | Nahoru | #308

t_freedom píše: Ozzy_> a na gumy taky srát...že?



Gum mam pekelnou spotrebu jen letos jsem v tom za 30 jen v gumach a to jsem neresil mokrou sadu. Pravda jeden novej zadek mi jeste zbyl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 12:07 | Nahoru | #309

Ozzy_ píše: Gum mam pekelnou spotrebu jen letos jsem v tom za 30 jen v gumach a to jsem neresil mokrou sadu. Pravda jeden novej zadek mi jeste zbyl


Co ty to jezdis vlastne, zadek CompK a predek K2?

Naposledy editováno 23.10.2014 12:07:55

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 12:10 | Nahoru | #310

t_freedom píše: dejf.> mám za to, že na začátku se to moc nevyplácí
později, už je to věcí přístupu



Tak ja to nikdy fpyci nemel. Jenom radim ostatnim

"...pod si zahrat sachy."
"ja sachy neumim"
"dyt si mu pred chvili radil."
"to jo, radit ja umim, ale hrat ne. " Nebo jak to rikal Kemr v tom filmu...

To jak jezdim ted, me stalo hodne propalenyho benzinu a tisice km v zatackach. Jenom letos cca 6-7 tis. jenom z dubi . ..

Naposledy editováno 23.10.2014 12:14:35

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 12:14 | Nahoru | #311

RoumenS píše: Co ty to jezdis vlastne, zadek CompK a predek K2?



Ted celou sezonu vsechno K2 ve slicku. Na zacatku jsem dojizdel zadek CompK. Fungovalo to vyborne od +12 az po trat co mela 60 stupnu. To by chtelo sice spis K1, ale zase to bylo na pannonce/slovaci kde je celkem drsnej asfalt, a K2 zadek makal alespon na moje casy jak mel.
Mam poskozenej predek, tak dam na zacatek sezony na chladnejsi pocasi dopredu K1, a az to budu po dvou zadkach na vrchol leta prezouvat, tak tam soupnu zase K2. Nikdy me nezradila, a na pannoce sem na tom jel opakovane 2:08 i s tim poskozenim (v podstate vyrizlej vzorek uplne v max naklonu kde i vzorkovany gumy jsou slick )

Ale ja sem obecne neznej na gumy ... na zadni K2ce se mi na jedny povedlo naject neskutecnejch 1195 okruhovejch kilaku

Naposledy editováno 23.10.2014 12:14:29

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 12:15 | Nahoru | #312
Na zadku CompK se mi nejvic povedlo naject 1900 kilaku. Pravda je ze s dalsim se mi to zopakovat nepovedlo, a zacal klouzat uz po 1000 kilakach Tak nevim.

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 12:24 | Nahoru | #313
Ozzy_> ja prave premyslim, ze bych tuhle kombinaci jak sem psal zkusil, az teda sjedu ty R10. Nebo byvh ty R10 mohl hodit na Streeta do provozu a na Daytonu dat ty Metzose. Oni totiz ty R10 jsou obe typ2, tedy tvrda smes. Tak se toho na tom predku trochu bojim.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 12:27 | Nahoru | #314
Uvedom si ze "tvrda smes na R10" je asi tak 10x mekci, nez silnicni SS gumy Ja s predkem nemel nikdy problem, ani s CompK a to bude tvrdsi nez R10 type2 Predky se vyhazujou spis preventivne aby neztvrdli prilis velkym poctem nahrati, ale ze by nefungovali, to bych se nebal. Podivej co se stalo Lorenzovi na moc mekkym predku

Edit: a kdyztak jdem odsud s gumama na drom do myho vlakna, to asi Ennie nebude moc zajimat tak at tu nezasirame.

Naposledy editováno 23.10.2014 12:30:57

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 12:32 | Nahoru | #315
Ozzy_> oukej

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 12:41 | Nahoru | #316
srát na gumy... starý dobrý RSko římská I.
a jak se taví ...v neděli už bylo chladno...ale na 25°C a vejš už to nejde...
Všimněte si toho tmavšího pruhu cca. 4mm na kraji boku ... a to bylo tak 16-17°C ...už se to "rozpouštělo"


já jsem si taky říkal, jak je zapotřebí na mejch pekelnejch 130HP pořádný lepivky... hovno, tohle je na silnici daleko lepší - líp se to zahřívá a na podzim a zjara je to daleko víc bezpečnější...(fotka je samože z dromu)

Naposledy editováno 23.10.2014 12:46:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 13:30 | Nahoru | #317

t_freedom píše: srát na gumy... starý dobrý RSko římská I.

já jsem si taky říkal, jak je zapotřebí na mejch pekelnejch 130HP pořádný lepivky... hovno, tohle je na silnici daleko lepší - líp se to zahřívá a na podzim a zjara je to daleko víc bezpečnější...(fotka je samože z dromu)



bez vyhrad souhlas ..Ale stejne ti budou sportari tvrdit jak to nedrzi a pak te na tech svejch lepidlech brzdej v zatackach

Ja ji nikdy neupek poradne, takze bez problemu, ale ono hladkej štyrval se 106 hp vs surovej dvouhrnec se 130 je taky rozdil. A hlavne silnice/sosnova vs most



Naposledy editováno 23.10.2014 13:31:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 13:36 | Nahoru | #318
dejf.> spíš to, že v Sosnový to na tý hraně valíš dvě-tři sekundy a zase zvedáš...zatímco matador, pod depem, dvojitá vracečka na rovinku, dlouhá levá za retardérem v Mostě to hoblujou a taví pěknou řádku vteřin pod palbou...

...myslíš že to Enie pomůže v rozhodování ?

Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 13:38 | Nahoru | #319
Cestovni gumy na dromu fungujou obecne dobre, ale se vzrustajici teplotou je riziko ze je clovek upece a uleti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 13:49 | Nahoru | #320
t_freedom> ono to hodne mate, protoze se ti na tu rozpalenou gumu nabaluje bordel, nez ze by to vylozene teklo. Ja mam ze Sosny gumy spis potrhany, nez ze by zmolkovali a kraje vetsinou do hladka jako Dejf, jen sem tam zmolek kdyz je teplo.Kurna, zrovna vcera sem smazal fotku gumy z Mostu

Naposledy editováno 23.10.2014 13:50:00

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 13:53 | Nahoru | #321

t_freedom píše: dejf.> spíš to, že v Sosnový to na tý hraně valíš dvě-tři sekundy a zase zvedáš...zatímco matador, pod depem, dvojitá vracečka na rovinku, dlouhá levá za retardérem v Mostě to hoblujou a taví pěknou řádku vteřin pod palbou...

...myslíš že to Enie pomůže v rozhodování ?



Jo to je recht, tam je to takova preklapecka sem a tam v nizkejch rychlostech. Ani nejsou ty gumy nejak extra horky po par kolech. Podobna teplota na vošah jak z provozu.

Snad to Enie nevadi, ze tu cintame mimo tema. Ale venku prsi, tak co jinyho

Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 13:55 | Nahoru | #322
to co píše Ozzy je přesně pravda... jezdil jsem na nich i při 25°C a za sluníčka, kdy asfalt měl víc.
Od 4. kola jsem cejtil jak to začíná bejt divně uhoupaný v zatáčkách...jak kdyby vytekl zadní tlumič...takový nejistý...nedrželo to přesně stopu... myslím, že jsem byl tak kousek od průseru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 13:55 | Nahoru | #323
RoumenS> prave z ty sosny na ten zimak moc bordelu z gum nenabalis, pac se ta guma tolik nelepi a taky se ho tam moc nevali...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 13:58 | Nahoru | #324

dejf. píše: RoumenS> prave z ty sosny na ten zimak moc bordelu z gum nenabalis, pac se ta guma tolik nelepi a taky se ho tam moc nevali...


Tak v Sosne je hlavne na trati vic pisku nez gumy kolikrat Ja teda jezdim jen sportovni gumy, pro jistotu.

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 14:00 | Nahoru | #325
Letos kdyz jsem byl na pannonce tak tam bylo jasno, slunicko, +34 ve stninu, a draha pres 50 stupnu. Tolik padu na draze jsem nikdy nevidel, a 80 procent byli lidi na seriovejch gumach .... od ty doby vim svoje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 14:01 | Nahoru | #326

RoumenS píše: ] Ja teda jezdim jen sportovni gumy, pro jistotu.



pro jakou ?

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 14:02 | Nahoru | #327

Ozzy_ píše: Letos kdyz jsem byl na pannonce tak tam bylo jasno, slunicko, +34 ve stninu, a draha pres 50 stupnu. Tolik padu na draze jsem nikdy nevidel, a 80 procent byli lidi na seriovejch gumach .... od ty doby vim svoje.



to ale nemusi byt jen gumou, obecne pri techhle teplotach ztracis rychleji silu, koncentraci a delas vice chyb ..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 14:06 | Nahoru | #328
Ozzy_> no stejně tak mi nezahřátá K3 na předku 2x po ujetejch 500m z garáže v 90°zatáčce tak drsně klouzla, že jsem se málem pokaždý pokadil...

podle mě tyhle měkký směsi sportovních gum maj větší problém fungovat za běžnejch povětrnostních podmínek(než sport touring), neřku-li na jaře a na podzim... a na to, abys je dostal na jejich limit, za limit sporttouring gumy, bys musel jet na silnici nehoráznou palici...
Dnes to už chápu...

Naposledy editováno 23.10.2014 14:07:10

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 14:18 | Nahoru | #329
t_freedom> jo, sice je utrhnes driv nez sport. ale i tak se musis celkem snazit - teda aspon na tom mym. Nicmene urdzej dostatecne ulicnickej naklon, kterej je v provozu uz trochu hloupej.

Ale ted sem se nechal ukecat a vobul sportsmart 2 a zda se, ze to bude pecka! Jel sem ted v utery..docela chladno uz a pod mrakem a zadnej naznak nejistoty. Sice sem nejel nejak extra rychle, ale pomaly to nebylo a zacly i trochu hrubnout Dobry gumy asi

Naposledy editováno 23.10.2014 14:19:05

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 14:20 | Nahoru | #330

t_freedom píše: Ozzy_> no stejně tak mi nezahřátá K3 na předku 2x po ujetejch 500m z garáže v 90°zatáčce tak drsně klouzla, že jsem se málem pokaždý pokadil...

podle mě tyhle měkký směsi sportovních gum maj větší problém fungovat za běžnejch povětrnostních podmínek(než sport touring), neřku-li na jaře a na podzim... a na to, abys je dostal na jejich limit, za limit sporttouring gumy, bys musel jet na silnici nehoráznou palici...
Dnes to už chápu...



Naprosto souhlasim.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35670 Dnes v 08:41 Kamikadze-Ace
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16335 19.5.2024 v 20:48 SLEEPER
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete


TOPlist