globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Otáčkoměr
Zdar přestal mi chodit otáčkoměr jezdil sem chodil 14 dnů stala nakopnu a nejde čim to může bejt?? Dik za rady

Otáčkoměr

19.10.2014 v 23:01 | Nahoru | #1
Předpokládám, že otáčkoměr je elektronický a takový si prakticky vždy bere impulsy buď přímo ze zapalovací jednotky, nebo z primáru zapalovací cívky. Projdi kabeláž mezi přístrojovkou a zapalovací jednotkou, nejspíš bude někde uvolněný, nebo zoxidovaný konektor. Že by odešla přímo elektronika v otáčkoměru, se nestává často.

Otáčkoměr

20.10.2014 v 07:16 | Nahoru | #2
No teď si nesem na sto procent jistý ale řekl bych že kmx ma otáčkoměr přes lanko. Aspoň moje to tak měla určitě. Tak prvně sonroluj jestli se lanko neukroutilo. Vyšroubuj na hoře z budíků a nastartuj jestli se bude točit, jestli jo je problém v budíku jestli ne bude problém nejspíš v lanku.

Otáčkoměr

20.10.2014 v 13:38 | Nahoru | #3
Díkes. tet nebudu mít čas až to zkouknu napíšu

Otáčkoměr

20.10.2014 v 14:24 | Nahoru | #4
Tak jestli má přes lanko, tak je to s tím hranolkem kterej to snímá od kola ne? To by potom nastartovaný motor neměl vliv. Mě se to stalo dvakrát, jednou přímo ve šneku u kola - ohnuté zuby na vodící podložce, a podruhé se mě vyklepal zespoda z přístrojovky.

Otáčkoměr

20.10.2014 v 14:28 | Nahoru | #5
K před. kolu je jen tachometr.

1 reakcí na tento příspěvek Otáčkoměr

20.10.2014 v 14:59 | Nahoru | #6
Nejdřív koukni - jestli to nevypadlo zespodu z budíku, jestli je to dotažený zespodu, tak máš problém ve šneku u kola, rozdělat a kouknout dovnitř.

(reakce na) Otáčkoměr

Skvělá odpověď, děkuji! 20.10.2014 v 20:19 | Nahoru | #7

Mardug píše: Nejdřív koukni - jestli to nevypadlo zespodu z budíku, jestli je to dotažený zespodu, tak máš problém ve šneku u kola, rozdělat a kouknout dovnitř.


fetuješ? píše otáčkoměr copak ten je hnanej od kola?

Otáčkoměr

20.10.2014 v 21:50 | Nahoru | #8
mirza

1 reakcí na tento příspěvek Otáčkoměr

20.10.2014 v 23:39 | Nahoru | #9
Otáčkoměr je mechanickej, pokud mě paměť neklame, je hnanej od konce vyvažovacího hřídele.

Pokud sis pořídil starý 2T enduro, tak počítej s tím, že budeš muset být schopnej svépomocí ho spravovat. Pokud si nevíš rady s blbým mechanickým otáčkoměrem, tak nevím nevím jak budeš s tou motorkou spokojenej.

Ale to jsem odbočil. Na 90% bude problém v lanku - buď překroucený lanko, nebo ožvýkaný jeho konce, jak psali výše, sundej bowden z otáčkoměru, nastartuj a sleduj jestli se točí. Pokud ne, sundej ho i dole na motoru, nahoře ho podrž a spodním koncem toč, pokud půjde se spodkem točit, pak je lanko v háji, pokud ne, pak jsou pravděpodobně špatný konce lanka - řešením je koupení novýho lanka, nebo mírný rozklepání konců, aby nepřeskakovaly v unašeči nebo v tachometru.

Otáčkoměr

21.10.2014 v 10:12 | Nahoru | #10
Sorry, nějak jsem si vsugeroval že máš problém s rychloměrem.

(reakce na) Otáčkoměr

22.10.2014 v 17:45 | Nahoru | #11
fatik> právě že já si rači nechám poradit než to patlat... A dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karburátor Kawasaki KMX 125 Kawasaki KMX 125 pharao2003 2 14.4.2024 v 22:10 Slávek-TDM
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 Honzas1350 28 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 Filtem 7 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda
když zařadím motorka chcípne Kawasaki KMX 125 džondalegenda 4 5.10.2023 v 22:05 FatBoy105th.
kmx 125 jiný karburátor Kawasaki KMX 125 Filip116 4 2.10.2023 v 19:03 Filip116


TOPlist