prosim o radu,Vas nazor. Po letech na vsem moznym i nemoznym jsem po tricitce zjistil, ze nejlepsi masina je starsi kapota V2. jezdil jsem V4 - zx10r 09,zx12r,xx11 atd,i V2 - tlr,Falco,996,rc8 - nesedla mi, atd. Ted premyslim co dal a vim ze chci jednu z tech v nadpisu. Popravde nejvic jsem leta zamilovanej do SP2. na ktere bude nejvetsi sranda? praxi na V2 mam, tlr jsem mel a proto neni ve vyberu. diky za rady. ps: zasvecenci do cervene nepiste mi ze 999 ma nejvetsi charizma a je nejlepsi, se suchou spojkou protoze Ducati..tohle ne diky :p
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
Sp jsem kupoval jako svuj prvni dvouval, byl to velmi emotivni kup. Proste vidis inzerat a rikas si to je presne ono, to musim mit. A nelituju toho!! Jasne na okruhu se musis sakra snazit, aby byla rychla a stejne te ostatni pojezdej s daleko mensi namahou, ale ten pocit, to je presne to co se mi libi!! Na okruhu je Sp uplne jina moto nez na silnici. Mate pocit dokonaleho gripu a pevnosti, protoze je neuveritelne presna a to nejen na rok vyroby, ta motorka je vyvazena jako celek!
Dale Sp ma na svuj vek jednu velkou vyhodu a to rozvod soukolim(porovnej s 999). Je to opravdu kvalitne a poctive postavena moto.
Vykonu na verejny silnice je tak akorat, proste muzes tocit plnej celkem casto, doprovazenej super zvukem.
Vim, ze tahle moto u me zustane hodne dlouho, protoze mi nabizi vse, co od ni ocekavam,uzivam si specifika V2
A to ze edwards 2x dal na prdel rudejm, beru jako bonus, kterej rikam vzdy, kdyz se me nekdo pta, co ze to vlastne mam za motorku
Naposledy editováno 09.10.2014 01:20:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999
fujitsubo píše: Mate pocit dokonaleho gripu a pevnosti, protoze je neuveritelne presna a to nejen na rok vyroby, ta motorka je vyvazena jako celek!
Ale houby, zas tak bych tyhle 220Kg kravy nedemonizoval. V2 ma samozrejme citelnejsi prokluz zadniho kola, nez motory R4 (jak jsem psal vyse), jenze jako vyvazeny celek bude mnohem lepsi moderni sestka. (Moc dobre si nedovadu predstavit s tak tezkou motorkou najezdy s hodne dlouhama brzda, az do apexu. Pro srovnani K6 1000 ma 166Kg suchou....)
Sucha hmotnost RSV1000 04 je 175Kg, SP2 194Kg. Vykonostne, podvozkove...., proste vsechno hraje pro itala, ale ano, na kaficku v moto-bistru budete za hustejsiho bajkera, jelikoz ta SP2 je sprofanovana dostatecne. To je jediny, v cem ma navrh.
Ja bych byl opatrnejsi s tim dokonalym gripem.
Na druhou strau jsem taky psal, ze bych SP2 urcite bral. Znam teda pouze SP1 (pocitovne velky rozdil nebude, imho) a i ta SP1 se mi jevi jako dobrej material, ale za tu cenu ta SP2 pro me tak dobra neni, mnohem radsi Factorku.
Image je na nic, nasleduj instinkt.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | rogyze | 223 | 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s |
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | Wanislav | 64 | 26.9.2022 v 17:19 assassin |
Vtr sp2 lehke prehrivani Honda VTR 1000 SP2 | Ghost-CBR1000rr | 21 | 18.12.2021 v 19:20 babynek |
Honda VTR SP predni ( WSBK ) chladi... Honda VTR 1000 SP2 | Krajinkář | 30 | 29.3.2021 v 23:06 Sobi |
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... | Mates92 | 12 | 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex |