globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Názor na Yuki
9.9.2014 v 16:08
Ahoj, zajímal by mě váš názor na motorky značky Yuki :) Díky za odpovědi :)

2 reakcí na tento příspěvek Názor na Yuki

13.9.2014 v 08:05 | Nahoru | #31
Já mám skůtr Yuki už spoustu let a je to největší držák na světě. Letos jsem něm byl od pátku do neděle z Brna Do Mariboru (Slovinsko) bez jedinýho problému. Má natočenejch 16k a furt šlape, jak drak.

1 reakcí na tento příspěvek Názor na Yuki

13.9.2014 v 09:37 | Nahoru | #32
Ještě bych na tvém místě zvážil jednu věc a tou je prodej. Nebo chceš deset let jezdit na "dváce", asi ne. Pokud koupíš novou čínu, tak ji bud nepůjde za tři roky lítání prodat nebo hodně hodně pod cenou. Ale ty se stejně moc neobtěžuješ reagováním, tak to píšu asi k ho.nu.
salut

(reakce na) Názor na Yuki

13.9.2014 v 17:38 | Nahoru | #33
fechtljestroj> Tak to gratuluji jiný takové štěstí neměly aby s Jukinou nejaly neuvěřitelných 16 t./km

1 reakcí na tento příspěvek Názor na Yuki

13.9.2014 v 19:34 | Nahoru | #34
když yuki dováží i stroje, které se vyrábějí na stejném pásu jak motorky a motory bmw, tak není se čeho bát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki

13.9.2014 v 20:35 | Nahoru | #35
ThomsonMotorson> Všechny odpovědi si čtu, neboj, hele, s prodejem motorky si zatim hlavu nelámu, chci se dobře svést .. to je pro mě nejdůležitější :)

Naposledy editováno 13.09.2014 20:37:02

(reakce na) Názor na Yuki

13.9.2014 v 20:36 | Nahoru | #36
fechtljestroj> Co se týče skútrů, tak si myslim, že je Yuki na dobré úrovni ;) Já ale skútra nechci :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki

13.9.2014 v 20:39 | Nahoru | #37
ThomsonMotorson> Varan je super motorka, ale nevím, jestli uplně ideální do začátku :/ Na začátek bych bral raději něco lehčího (např. Honda XR) .. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki

13.9.2014 v 20:56 | Nahoru | #38
petrumr> a není to nahodou KYMCO

Naposledy editováno 13.09.2014 20:56:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki

Skvělá odpověď, děkuji! 14.9.2014 v 09:49 | Nahoru | #39

Ala98 píše: ThomsonMotorson> Všechny odpovědi si čtu, neboj, hele, s prodejem motorky si zatim hlavu nelámu, chci se dobře svést .. to je pro mě nejdůležitější :)



Na takovém krámu se určitě dobře nevezeš mám to doma docela často na opravu. Kup Japonce třeba Yamaha YBR 125

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki

Skvělá odpověď, děkuji! 14.9.2014 v 10:39 | Nahoru | #40
Ala98> Varan 125 neni zadna tezka mrcha. Krasne se vodi, dava pocit dospele motorky a je velice pohodlna.. Prechod z ni na vetsi je mnohem prirozenejsi nez z nejakyho komára. . Svez se na ni a uvidis.

E: pamatuju si, kdyz jsem hazel na hl stojan litrovyho Varana a jednou pak vyhazoval malyho. Malem jsem ho zahodil ven z garage, jak jsem za nej rafl ze zvyku k velkymu :) Dokonce jsem nedavno zvazoval, ze si koupim malyho Varanka na litani do mesta a do prace. On totiz ani zvukovy projev nema jako maloraska, proste se povedl ve vsech smerech. A neni to zadna pila, kterou musis točit do plnejch, zvlada bublat i v nizkych otackach, kdyz pojedes kochacku. Ale to je na tobe, tohle je ma zkušenost. Tak dobre porid..

Naposledy editováno 14.09.2014 10:49:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki

14.9.2014 v 11:16 | Nahoru | #41
ThomsonMotorson> Díky moc za komentář :) Už si několikátý člověk, který mi Varana doporučuje ;) asi na tom něco bude, u toho Varana je pro mě akorát problém cena :/ Nevim, jestli jsem to už říkal, je mi 16, takže co se týče financí, není to to pravé ořechové ... tak snad mi nějak pomůže táta :) Ještě jednou Díky :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki

14.9.2014 v 11:20 | Nahoru | #42
Ala98> no kolik máš zlaťáků?

Názor na Yuki

Skvělá odpověď, děkuji! 14.9.2014 v 11:31 | Nahoru | #43
Až na tom někam přijedeš (nebo dotlačíš) tak se ti budou všichni smát. Yuki je asi to nejbezpečnější pro děti,protože vzhledem k poruchovosti skoro nejezdí a při leštění v garáži, nebo pokusech o nastartování se jim toho moc nestane

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki

14.9.2014 v 12:32 | Nahoru | #44
ThomsonMotorson> 30.000-, .. :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki

Skvělá odpověď, děkuji! 14.9.2014 v 12:49 | Nahoru | #45
Ala98> No, tak pokud máš 30k ležet na stole, tak to není špatný. Sice koupíš, ale jsou to dost obouchaný stroje, protože po 30 už moc Varánci nejdou.. Určitě se dá koupit okolo 35k udržovaný kus. Teď koukám, že tu borec prodává za 40k pěknýho udržovanýho Varánka a je ochoten se bavit o ceně, ale i tak by ti táta musel pomoct.. mrkni Tuhle bych se nebál vzít.. Hlavně Varánek oproti číně netratí na ceně a už pár let se drží mezi 30 a 40k.

E: při koupi motorky se dívej i na výbavu. Očesanou motku budeš s největší pravděbodobností "strojit" sám. Tahle má kufr a tankvak, takže se můžeš s fleku sebrat a vrčet na trip. Každý doplněk na moto stojí v řádech tisíc a na to mít nebudeš.. A v budoucnu je následný prodej s nastrojenou motkou mnohem lehčí a cenově výhodnější pro tebe i kupce..

Naposledy editováno 14.09.2014 12:55:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki

14.9.2014 v 13:04 | Nahoru | #46
ThomsonMotorson> Koukal jsem, ale Varana na 30 000 bych nekoupil, většinou mají 50.000 + najeto což mi na 125 přijde strašně moc :) SPíše zkusim našetřit, nebo poprosit tátu o těch 10-15 tisíc :) Pokud něco pořídím, dám vědět :) Děkuju ti za rady :)

(reakce na) Názor na Yuki

Skvělá odpověď, děkuji! 14.9.2014 v 13:10 | Nahoru | #47
Ala98> najeté km, respektive stav tachometru neřeš. 99% maj stejně tacho stažený. Dívej se na stav, obouchanost spodku, šrouby, zvuk motoru, zátah atd atd.. Pokud seženeš Varana s 69.000 tis najetých km a bude to mít první majitel co se stará a servisuje, tak je to lepší než dovoz se 17.000tis km a příslibem, jak motka skorem nejela.. Tak se měj..

(reakce na) Názor na Yuki

14.9.2014 v 13:49 | Nahoru | #48

vena307 píše: petrumr> a není to nahodou KYMCO

Ne, kymco není čína, bmw vyrábí u loncina v číně, ale když jsme u yuki, tak nedováží jen z číny, je to vlastně jen dovozce/prodejce.

Názor na Yuki

14.9.2014 v 14:24 | Nahoru | #49

Názor na Yuki

14.9.2014 v 16:25 | Nahoru | #50
It´s a chopper, baby!

Keď túto motorku zazriete z diaľky, zaujme vás svojou majestátnosťou. Skutočne drsný štýl exkluzívnej stavby vzbudzuje dojem, že toto snáď nemohlo vyjsť z brány žiadnej fabriky, to musí mať na svedomí nejaký slušne zdatný úpravca... Aj pri pohľade zblízka sa dobrý dojem vôbec nevytráca. Studenou sprchou je až to, keď zistíte, že je to 125-ka! Ešte dobrú chvíľu si budete myslieť, že je to nemiestny žart...

V SKRATKE:

TREBA UZNAŤ: Dizajn sa výrobcovi vydaril, Spider pôsobí ako dospelý chopper, alebo skôr ako exkluzívna stavba z tuningovej dielne. Dobrý základ dopĺňajú aj dotiahnuté detaily, diely primeranej veľkosti aj vzhľadu – skrátka radosť pozrieť.
YUKI SPIDER 125 VEĽMI NEPOTEŠÍ:: Na 125-ku pôsobí Spider snáď až príliš honosným dojmom. Akosi sa k nemu nehodí zvuk vytočeného osminkového motora, ale ak máte ešte len 16 rokov, niet pomoci, musíte sa zmieriť so 125-kou.

Nie, žart to nie je, je to realita. Pre niekoho dosť krutá realita, že takáto skvele vyzerajúca motorka je len 125-ka. Takže starší čopráci sú tentoraz z hry von, aj keď sa im pri pohľade na Spider snáď zablysli oči, či začalo im potriasať fúzmi. Výrobca si však uvedomil, že aj malí chalani chcú veľké motorky. Niektorí konkrétne veľké čopre... Tých rožkom neopijete, nad nejakým mopedom ohrnú nos, zato kus motorky, ako je Spider, málokoho nechá chladným. Keď si predstavím seba v šestnástich, keby som takéto niečo aspoň na obrázku videl a zároveň vedel, že na tom môžem legálne jazdiť, snáď by som sa aj na zbojnícke chodníčky dal, aby som tú motorku mal . Fotky hovoria sami za seba, ale aj tak si neodpustím upozornenie na tú extra dlhú a nízku stavbu, vysoký predok a nízky zadok, poriadne široký balón vzadu a naproti tomu uzučké, ale až 21 palcov veľké koleso... To nie je všetko, Spider naviac vyzerá nie ako úbohá sériovka, ale ako naozaj exkluzívna stavba. Tak napríklad hliníkové disky kolies, jednomiestne sedadlo, masívne oceľové predstupačky a množstvo chrómu aj na iných častiach, či v neposlednom rade „airbrush“. Aby sme Spider zasa neprechválili, čo sa týka dizajnu, nájde sa aj do neba volajúca hlúposť ako čierne plastové smerovky. Tu jednoznačne odporúčam naškriabať pár stoviek a vymeniť ich za chrómované. Inak dávam dizajnu toľko bodov, koľko sa len dá. Dosť bolo obdivovania, nasadať. Do sedla klesnete poriadne nízko, zato vaše ego naopak vystúpi poriadne vysoko. Cítite sa ako na dospelom choppri, nepreháňam. Aj keď mám dosť cez 180 cm, motorka mi bola tak akurát. Nohy natiahnuté dopredu, ruky takisto. Dokonca sa môže stať, že pre vzrastovo menších, bude Spider veľkým sústom. Tí sa dokonca môžu zľaknúť aj pomerne vysokej hmotnosti. Predsalen, veľká motorka väčšinou veľa „váži“, v tomto prípade je to takmer 200 kg. Treba si však uvedomiť že hmotnosť je položená nízko, takže nejaké súboje „nasilu“ nie sú namieste, manévrovať so Spiderom zvládne aj začiatočník. Najskôr som sa bál, že riadenie sa bude v zákrutách zavierať, je to u chopprov dosť obvyklé, naviac keď je vidlica takáto dlhá. Väčšinou vás zo zákruty vytiahne odspodu zaberajúci motor, v prípade 125-ky sa však s takým niečim nedá rátať. Takže ako je to s riadením na Spider-i v skutočnosti? Vôbec nie zle, v úplne pomalých zákrutách síce treba riadidlá trochu viac „podržať“, ale žiadneho svalnáča na to nepotrebujete, s trochou cviku to zvládne aj začiatočník. Netradične je riešená spínacia skrinka. V paneli na nádrži je otočný ovládač. Po odklopení jeho hornej časti nájdete otvor pre kľúč, týmto kľúčom ovládač len odomknete, kľúč vyberiete a „gombíkom“ otočíte. Vzápätí môžete štartovať klasicky - tlačidlom pri pravej rukoväti. Ak ste sa zasnívali a čakáte riadne zahrmenie z výfukov, do reality vás privedie zvuk 125-kubíkového motorčeka. Tomu pochopiteľne zodpovedajú aj jazdné vlastnosti, čo sa týka dynamiky. Vyslovene lenivý Spider nie je, na to, aký je ťažký, si s ním dokonca motor poradí veľmi dobre, len je nevyhnutné držať ho vo vyšších otáčkach. Potom sa bez problémov dostanete na čopráckych 80-90 km/h, len nečakajte nejaké sprievodné bublanie, motor je v týchto sférach už dosť vytočený. Veľmi dobre vyriešeným detailom je sedadlo. To jednomiestne, ktoré vidíte na fotkách, sa k imidžu Spider-u vyslovene hodí, ale čo ak túžite po jazde vo dvojici? Žiadny problém, pri kúpe dostanete v cene motorky aj dvojmiestne sedadlo. Môžete ich potom ľubovoľne striedať, jedinou škvrnkou na tomto riešení je skutočnosť, že po dvojmiestnom sedadle zostane v blatníku malá dierka. Celkom dobrou správou je, že výrobca vraj pripravuje aj verziu s vyšším objemom motora, to by potom po Spider-i mohli začať poškuľovať aj tí náročnejší.

- test ve formátu PDF zde

- P. Lovíšek
- Svet Motocyklov
------------------------------------------ čaff, Jozef

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki

14.9.2014 v 17:16 | Nahoru | #51

RUDA píše: Na takovém krámu se určitě dobře nevezeš mám to doma docela často na opravu. Kup Japonce třeba Yamaha YBR 125



myslíš YBR vyráběnou v továrně Zhuzhou v PRC?

(reakce na) Názor na Yuki

14.9.2014 v 19:50 | Nahoru | #52

ZombiRider píše: Ale hovno, kdo má Yuki šuká kluky ať si koupí jakýkoliv kousek



joooo

Názor na Yuki

14.9.2014 v 19:52 | Nahoru | #53
TY vole ty žilina ,tam jsou spisovatelé ??
Ten HORAR čte to někdo ten jeho román ??

Názor na Yuki

14.9.2014 v 20:22 | Nahoru | #54
... to bulldogbiker
hele fešáku, psát sice umíš ale se čtením to už je horší.
Přečti si to do konce, případně vygúgli a uvidíš, kdo je autor !!
-------------------------------------- čaff, Jozef

(reakce na) Názor na Yuki

14.9.2014 v 20:29 | Nahoru | #55

callowsick píše: myslíš YBR vyráběnou v továrně Zhuzhou v PRC?



Jo taky tu YBR pěkně okopčily Yuki sport 125 ale výsledek stojí za prd

Názor na Yuki

14.9.2014 v 21:34 | Nahoru | #56
neuraž se když tě budu hned ze začátku citovat. Cituji : jelikož na té motorce hodlám jezdit mimo prahu, tak si myslim, že něco do offroadu by se hodilo. To si jako myslíš že za prahou už jsou jenom polňačky nebo co? No nic budu nad věcí, Yuki csr250 jsem měl skoro rok koupil jsem ji novou za necelejch 40000 říkal jsem si že do začátku to je dobrá volba na naučení jak ježdění tak opravování. Ujel jsem necelejch 5300km a za tu dobu vysrala se mi dvakrát baterka a to tak že jsem jednou tlačil asi 5km a podruhé jsem ráno neodjel do práce. Jinak jsem s ní byl spokojenej jezdila dobře ( i 120 s větrem v zádech a fazolačkou v žaludku) žrala málo na nádrž jsem ujel i 600km takže úsporná. Když koupíš dobrej kus tak ti vydrží. Hodně štěstí a návraty ve zdravý.

Názor na Yuki

15.9.2014 v 19:07 | Nahoru | #57
No dobrý téma, to už tady fakt dlouho nebylo.. no u mě stále platí Yuki 200 TR super stroj za ty prachy...7let a lítá stále bez chyby. Jediný co mi na ní vadí je ten název. Yuki, českej obchodní název pro dovážený motky z různejch fabrik a tedy od různejch značek. Pak se stane že se smíchají schnilý japka s dobrýma hruškama a někdo se zeptá jestli ten kompot je dobrej No samozřejmě že není, smrdí v něm schnilý jablka







Naposledy editováno 15.09.2014 19:08:48

Názor na Yuki

15.9.2014 v 21:33 | Nahoru | #58
Yuki? ............ Hej vybrat si mezi novým yukim a starším japoncem stopro japonec .. buď bych si nic nekupoval a našetřil a nebo ty peníze stejně nasereš do oprav .. každopádně sem tam se povede i lepší kousek ,ale zřídka ..

Názor na Yuki

16.9.2014 v 04:49 | Nahoru | #59
vzhledem k tomu kolik je 125 opravdovejch značek a za jaký peníze tak bych řekl že to nemá význam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki

28.9.2014 v 12:27 | Nahoru | #60

rrss píše: Tak a teď je chudák zakladatel tématu asi dost zklamaný, a ti s jednovětými příspěvky, kteří šukají kluky, asi taky :)


Víte co, to poslouchám furt! Když jsem ji kupoval, tak se mi také kluci v oboru automechanik jednostopé techniky smáli, že po záruce se mi to rosype! Opdpovídal jsem jim, že je to beztak kravina, ale že uvidíme, kdo se bude smát naposled. Nic takového se nestalo, to naopak oni se svými hrkači zažili mnohem více problémů, než já. Naopak to já, jsem měl právo se smát jim, že ty jejich vylítané vrány se sypou více, než moje nová Yuki. Co ale chcete vysvětlovat snobům, nebo zabedněncům, kteří si svou blbostí jen škodí? Můžete je jen politovat.

Kdyby Piramida Průhonice (dovozce a prodejce Yuki) nepřestala dovážet SPT 350, koupil bych si ji od nich, ale bohužel... Musel jsem tedy vzít jako náhradní řešení nového Velase.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist