globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prvni moto na cestovani do 150k
 
9.9.2014 v 14:20
Zdravim motorkari,

V blizkych mesicich si planuji udelat ridicak na motorku, jelikoz mi bude 24, rovnou si udelam na nejsilnejsi kubaturu a s tim planuji koupit motorku, na ktere bych rad cestoval Evropou (samozdrejme se zajezdim tady v CR), takze idealne nejakou pohodlnejsi pro cestovani ve 2. Projizdel jsem forum a docela slusne ohlasy jsou na 650 V storm. Idealni by asi byla GS 1200 od BMW nebo konkurence od triumph, ale 150k je limit a nechci koupit to nejlevnejsi, proto jsem tuhle volbu zavrhl a necham si ji do budoucna (starsi gs 1150 se mi nelibi).

Hodne se mi libi sportovnejsi Fazer 1, slysel jsem, ze neni spatny ani na delsi vzdalenosti, slabsi sestistovka je pry docela mala a na cestovani ve 2 nekam dal je to opruz. Pro fazer 1 mluvi i cena, slusnejsi se da poridit kolem 120k. Motorku planuju na delsi dobu, neplanuju ji mit 2 roky a pak ji vymenit, proto bych byl i pro silnejsi volbu. Sice ma 110KW, ale jezdit jak blazen nemam za potrebi.

Co si myslite o FZ1, popr. dalsich alternativach? O 650 V-stormu je toho vsude dost, moc se mi nelibi, uvidime.

Rady zkusenejsich= vas vsech ocenim. Diky za pomoc pri rozhodovani.

Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Prvni moto na cestovani do 150k

10.9.2014 v 09:22 | Nahoru | #31

Boss.trx850 píše: Veverčák> Sporta jsem mel-vim o cem mluvis. Mi spise slo o to, ze stupacky, ala chopper a k tomu riditka, ala sport.



tak ono i sportovni motorky mivaj stupacky v serii casto dost "cestovne" . Proto tam vsichni davame prepacko, at si poradne zalehnem

1 reakcí na tento příspěvek Prvni moto na cestovani do 150k

10.9.2014 v 13:00 | Nahoru | #32
Jeste jednou diky za rady a tipy.

VFR vypada pekne, ale nejspis asi fakt radsi zacnu na nejake slabsi 600. V te kategorii je asi nejlepsi bandit podle parametru, ktere me zajimaji. Ted si jeste rikam, jestli neni lepsi vzit novejsi 650ku misto starsi 600. Ta cena neni o tolik vyssi (vramci meho limitu 150k), urcite se mi vice libi a co jsem cetl se od klasicke sestistovky nelisi ani vykonem.

1 reakcí na tento příspěvek Prvni moto na cestovani do 150k

10.9.2014 v 14:16 | Nahoru | #33
co takhle versys nebo TDM ?

(reakce na) Prvni moto na cestovani do 150k

10.9.2014 v 14:50 | Nahoru | #34
droud> Ani TDM 850/900 ani versys se mi nelibi, takze uz jen proto jsem je zavrhnul.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni moto na cestovani do 150k

10.9.2014 v 19:51 | Nahoru | #35

Majk91 píše: Jeste jednou diky za rady a tipy.

VFR vypada pekne, ale nejspis asi fakt radsi zacnu na nejake slabsi 600. V te kategorii je asi nejlepsi bandit podle parametru, ktere me zajimaji. Ted si jeste rikam, jestli neni lepsi vzit novejsi 650ku misto starsi 600. Ta cena neni o tolik vyssi (vramci meho limitu 150k), urcite se mi vice libi a co jsem cetl se od klasicke sestistovky nelisi ani vykonem.


Hm, já by jsem se Vfry nebál, rok jsem jezdil Shadow600, po přesednutí na VFR jsem měl pocit že jsem vlastně rok jezdil v houpacím křesle...a pocit, že jsem rok nejezdil, posez, vše jinak ale za tu dobu co jí mám nalítáno 60t km a spokojenost nejvyšší. Ano, je těžší, manipulace na místě horší, menší postavy mají problém. Ale těch plus je fakt víc...pročti si recenze majitelů a uvidíš. Koupíš za třetinu rozpočtu a za rok, dva můžeš jít výš...zvlášt pokud chceš jezdit cestovněji...

Prvni moto na cestovani do 150k

10.9.2014 v 22:37 | Nahoru | #36
taky mi je 24, jezdim teda odmalicka, ale VFR vtec jsem kupoval jako prvni vetsi motorku v 21 a ta moto ti nabidne presne tolik vykonu, kolik dokazes uridit - spis i o dost vic a vyborne se na ni cestuje kdyz za to tahas tak s vtecem stihas kde jakej supersport. Ja se ted asi budu posouvat cestovnejsim smerem a koupim asi dalsi GS do rodiny. Kazdopadne skvela motorka cca za 80 000. Manipulace na miste je trosku tezsi, ale jinak super

Prvni moto na cestovani do 150k

10.9.2014 v 23:46 | Nahoru | #37
S VFR rozhodně neuděláš chybu.Dokonce bych se nebál í starších ročníků což znamená nezanedbatelnou úsporu peněz. Ty raději prožeň nádrží))

1 reakcí na tento příspěvek Prvni moto na cestovani do 150k

11.9.2014 v 06:49 | Nahoru | #38
Když jsem ještě neměla vlastní motorku, půjčovala jsem si manželovu VFRu. Kolikrát jsme se střídali, jezdil jako batoh:D Motorka naprosto v klidu, když nechceš divočit, tak jede hezky, rozhodně tě nenakope v zatáčce a to i v té, která se ti úplně nepovede:)
Na cestování naprosto ideál(manželově vfře někdy říkáme dromedár, protože veze vše co je potřeba:)(přeci si na 600 nebudu cpát brašny, když máme vfru:))
Na svižnější vyjížďku taky super(výkon dostačující).
Znám mnoho VFRáků/i VFRačku:)(hlavně FI), kteří jsou typem postavy jsou různí a všem vyhovuje:)
Jediné mínus - z vlastní zkušenosti - mě bolely z rozložení řídítek ruce v zápěstí. Svezla jsem se na veverce, která měla předek z Horneta - rovné řídítka a musím říct, že super:) Byla ovladatelnější :D Kdybych ji měla jdu do toho taky:D
VFRa je ve zkratce spolehlivý univerzál, za ty prachy co tady píšeš jako limit máš dvě:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni moto na cestovani do 150k

11.9.2014 v 07:11 | Nahoru | #39

JanaFMX píše: Když jsem ještě neměla vlastní motorku, půjčovala jsem si manželovu VFRu. Kolikrát jsme se střídali, jezdil jako batoh:D Motorka naprosto v klidu, když nechceš divočit, tak jede hezky, rozhodně tě nenakope v zatáčce a to i v té, která se ti úplně nepovede:)
Na cestování naprosto ideál(manželově vfře někdy říkáme dromedár, protože veze vše co je potřeba:)(přeci si na 600 nebudu cpát brašny, když máme vfru:))
Na svižnější vyjížďku taky super(výkon dostačující).
Znám mnoho VFRáků/i VFRačku:)(hlavně FI), kteří jsou typem postavy jsou různí a všem vyhovuje:)
Jediné mínus - z vlastní zkušenosti - mě bolely z rozložení řídítek ruce v zápěstí. Svezla jsem se na veverce, která měla předek z Horneta - rovné řídítka a musím říct, že super:) Byla ovladatelnější :D Kdybych ji měla jdu do toho taky:D
VFRa je ve zkratce spolehlivý univerzál, za ty prachy co tady píšeš jako limit máš dvě:)



o CBR600F napises "Motorka pro holku:)ale ne do začátků...chce to zkušenosti:)" a VFR bys doporucila zacatecnikovi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni moto na cestovani do 150k

11.9.2014 v 09:01 | Nahoru | #40

Gahan37 píše: Hm, já by jsem se Vfry nebál, rok jsem jezdil Shadow600, po přesednutí na VFR jsem měl pocit že jsem vlastně rok jezdil v houpacím křesle...a pocit, že jsem rok nejezdil, posez, vše jinak ale za tu dobu co jí mám nalítáno 60t km a spokojenost nejvyšší. Ano, je těžší, manipulace na místě horší, menší postavy mají problém. Ale těch plus je fakt víc...pročti si recenze majitelů a uvidíš. Koupíš za třetinu rozpočtu a za rok, dva můžeš jít výš...zvlášt pokud chceš jezdit cestovněji...



S manipulaci bych asi problem mit nemel. Mam 185cm a 85kg. Cetl jsem, ze na hodnu jsou dost drahe dily a celkove udrzba je drazsi, oproti treba banditu 650s, na ktery je toho vsude hromada. Diky za rady, mam jeste dost casu se rozmyslet. Mam z ceho vybirat, zatim me nejvic zaujala prave vfr a bandit 650s, ceny jsou pomerne podobne, ale bandit bych mel novejsi, vfr je zase robustnejsi a asi bude pohodlnejsi na cestovani, plne nalozena a ve 2 bude mit urcite lepsi zatah.

Prvni moto na cestovani do 150k

11.9.2014 v 09:09 | Nahoru | #41
Ja si taky myslim, ze z hlediska vykonu je VFR uplne v pohode.
Mne je 20, predesla motorka bylo DR600 a GS500E, a ackoliv je VFR uplne o necem jinym, z hlediska vykonu, tak pri trose rozumu se da uridit uplne v pohode.
A co se tyce posezu, mam 185 cm a naskladam se na ni uplne v pohode - kdyz chci cestovat, sedim vzprimene a kdyz chci zavodit, zalehnu )

(reakce na) Prvni moto na cestovani do 150k

11.9.2014 v 09:46 | Nahoru | #42
Majk91> V kostce...za 3 roky 60t km...olej,filtr po 12t. Gumy mám nájezd min 15t na sadu spíš víc.Do r.2001 rozvody ozub.kola,neřešíš servis max kontrola jestli jsou podložky v normě. Spotřeba do 6l. Na nádrž dojezd do 350km. Dobrá dostupnost dílů...Nutná výměna regulátoru dobíjení a převinutí alternátoru= 5t kč. Přešití sedla padáky a progresivní pružiny dopředu nepočítám jako nutnou investici...teď si kamarád koupil bandita a po vyzkoušení musím říct,že honda je pohodlnější...máme stejné parametry postavy. U Vtecu jsou už řetízky tam je asi servis v případě výměny dražší osobní zkušenost nemám ale svezl jsem se na něm také a výborný....mít rozpočet 150t jdu do něčeho výše popsaného za 50t i s výbavou,vyjezdím se a pak koupím dražší kus....dřív nebo později s tím třískne každý a méně to mrzí ...

Prvni moto na cestovani do 150k

11.9.2014 v 14:04 | Nahoru | #43
Ja když sedl po bmw z ekonom . důvodů na vfr, tak jsem si připadal jak na kole, fakt bych se nebál. Naopak z 600 bych mel trosku obavy, protoze dole je to naprosto mrtvý a nahoře to jede zbytecne moc! VFR má krásně lineární a nezakerny nárůst výkonu, pokud nemá clovek v hlavě nasr...tak VFR v pohodě. To jestli bude někde v zatáčce bordel, nebo jinej dopravni problém, tak uz je jedno jestli jedeš na gs 500, vfr nebo něčem jinym...

(reakce na) Prvni moto na cestovani do 150k

11.9.2014 v 15:35 | Nahoru | #44

Lucky-Jarda píše: Já bych se přimluvil za tu TDM 900. Je to dvouvál jako to GS co chceš časem pořídit takže chování je podobnější než u čtyřhrnků. Posaz je hodně podobnej. Má cca 85 koníků což stačí na cestování ve dvou. Je veliká, takže se dva vejdou. Motor skoro nezničitelnej. Prostě samí sociální jistoty Kamarád letos prodal tu svou. Měla najeto asi 120tis. a letos s ní dal Skandinávii ve dvou a nebyl důvod se obávat že by to nedala. Pak koupil GS 1150 a ta mu nesedla tak moc že už jde z baráku taky. Takže to že se něco líbí neznamená že ti sedne a naopak. Chce to asi osedlat a projet. Ale tu TDM bych nechal v hledáčku



to chápu,po tdm to jde těžko aby sednul ten baworskej sranec

(reakce na) Prvni moto na cestovani do 150k

12.9.2014 v 06:20 | Nahoru | #45
Veverčák>
Tak výkon VFR(99k) a CBR(110k) je podobný...Průběh motoru rozdílný.
Určitě bych nedoporučila VFRu i CBRu pro holku do začátku:)(viz tvůj komentář)ikdyž znám oba případy...jedna má CBRu druhá VFRu a taky se s tím popraly...
Né že bych chtěla holky na motorkách nějak znehodnocovat, ale upřímně na začátku víc zmatkují, padají, atp. Chce to aspoň nějakou zkušenost s provozem aspoň na nějakém letadle...

Prvni moto na cestovani do 150k

13.9.2014 v 06:54 | Nahoru | #46
Sjezdil jsem Evropu na BMW a ačkoli někomu vadí "elektromotorový" průběh výkonu, mě se to líbilo. Také je rozdíl jezdit na zmrzlině za 8 nebo na BMW za 5. Pomíjím zvuk motoru a výfuku... bzzzzzzz vs. tiché spolehlivé vrrr :) Na cestování jsem měl RS, kdo jezdí ve dvou, tak spíš LT. Uvažoval jsi tímto směrem, když jsi zmínil GS (GS je imho podivné zaklinadlo - pokud zvažuješ zmrzliny, tak se do terénu nechystáš).
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist