globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úprava přívěsného vozíku pro převoz moto
1.9.2014 v 16:36
Mám vozík s ložnou plochou 2060x1250mm. Chci ho upravit pro převoz jedné nebo dvou moto. Co to zhruba obnáší je mi jasné. Jedna nebo dvě kolejnice, oko na přední kolo, sundavací zadní čelo, kotevní oka do podlahy, nájezdy. Jde mi o to jestli už to někdo nedělal a má nějaké vychytávky. Fotky vítány.

2 reakcí na tento příspěvek Úprava přívěsného vozíku pro převoz moto

1.9.2014 v 17:17 | Nahoru | #1
Já mam Agados, nějakej Handy, teď nevim typ, ale je to už ten na 130 km/h. Ložná plocha 2060 x 1100, V-oj, opěrný kolečko, v rozích ty obyčejný oka - je vidět na foto. V zimě jsem si udělal tohle:











Když potřebuju, najedu motorkou přes fošnu na vlek a přední kolo se "zaklapne" do tohoto držáku a motorka stojí. Pak ukurtuju 2-dílnejma kurtičkama předek a zadek buď jen těma fofr-páskama, nebo taky 2-dílnejma kurtama.

206 cm ale není na každou motorku - GPZ 500S se tam vejde, Versys taky, kejvačka samozřejmě taky, ale třeba už V-Strom ne. Musel bych oddělat čelo.

Motorky nevozim zase tak často, abych dělal nějakou spešl úpravu - vozejk používám především na takový ty běžný věci - písek, hlína, zatravňováky, bordel, štěpku a tak prostě na všechno, na co se běžně takovejhle obyčejnej vlek používá. Váhal jsem nad větším, ale zase si v podstatě kdykoli můžu půjčit Maro s V-ojí, se sklopnejma a odnímatelnejma čelama s plochou 2500x1250, takže šlo o cenu a proto jsem šel do tohoto levnýho Agadosu. Za necelých 10k nebylo co řešit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava přívěsného vozíku pro převoz moto

1.9.2014 v 18:07 | Nahoru | #2

Piwell píše: Já mam Agados, nějakej Handy, teď nevim typ, ale je to už ten na 130 km/h. Ložná plocha 2060 x 1100, V-oj, opěrný kolečko, v rozích ty obyčejný oka - je vidět na foto. V zimě jsem si udělal tohle:











Když potřebuju, najedu motorkou přes fošnu na vlek a přední kolo se "zaklapne" do tohoto držáku a motorka stojí. Pak ukurtuju 2-dílnejma kurtičkama předek a zadek buď jen těma fofr-páskama, nebo taky 2-dílnejma kurtama.

206 cm ale není na každou motorku - GPZ 500S se tam vejde, Versys taky, kejvačka samozřejmě taky, ale třeba už V-Strom ne. Musel bych oddělat čelo.

Motorky nevozim zase tak často, abych dělal nějakou spešl úpravu - vozejk používám především na takový ty běžný věci - písek, hlína, zatravňováky, bordel, štěpku a tak prostě na všechno, na co se běžně takovejhle obyčejnej vlek používá. Váhal jsem nad větším, ale zase si v podstatě kdykoli můžu půjčit Maro s V-ojí, se sklopnejma a odnímatelnejma čelama s plochou 2500x1250, takže šlo o cenu a proto jsem šel do tohoto levnýho Agadosu. Za necelých 10k nebylo co řešit.



To vypada jako slusna vychytavka. V tom ta motka normalne stoji sama nez ji ukurtujes?
Udelat podobny system na kolejnici abych tam dostal i delsi motku tak to nema chybu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava přívěsného vozíku pro převoz moto

3.1.2015 v 18:13 | Nahoru | #3
Piwell>

Zdravím vespolek,

moc pěkné udělátko od Piwella. Něco takového chci pořídit pro převoz skůtra (180 kg, 2130 mm)
Přečetl jsem to tady od shora dolů a prosím ještě o jednu informaci.
Je lepší motorku, poté co se takto pěkně uchytí předním kolem, kurtovat když stojí na hlavním stojanu ? Přijde mě na stojanu stabilnější.
Nebo je bezpečnější aby na stojanu nestála a víc se stáhla kurtama (tlumiče přeci jenom trochu povolí oproti stojanu).
A pak ještě jeden dotaz začínajícího skůtraře (záměrně nepíšu motorkáře....). Přívěsný vozík Agados, o kterém se zde často mluví, nemá listová pera. Nemůže to být na škodu převážené motorce ?

Díky za Vaše reakce, Tom Tahoe






Naposledy editováno 03.01.2015 18:15:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist