2 reakcí na tento příspěvek Malá rychlost cž 250 /475
1) motor je skutečně vytočen co nejvíc to jde, pak se přikláním k té prokluzující spojce či špatnému zpřevodování, pokud je primár a sekundár správný.
Mimochodem, výměna rozety za 52 nebo 46 zubou, je, myslím, jen taková špatná záplata... Raději bych hledal onen problém. Nehledě na to, že budeš muset vymýšlet úpravu krytu.
2) sice se to zdá, ale motor není úplně vytočený - pak na to může mít vliv předstih, špatná kladívka(řešil jsem nedávno, na pohled OK, ale nešlo to s nima vytočit, šlo s tim jezdit tak do těch 80-90, po výměně zase šla super), nebo například špatná tryska, pravděpodobně menší než větší, pokud se ti to nedusí. To bys mohl zjistit na svíčce podle barvy, ale chtělo by to chcípnout při jízdě na plnej plyn, aby ti to nezkreslila bohatost v jiném jízdním režimu... Nebo ti třeba můžou při jízdě přibrždovat brzdy, ale to bys je musel mít horké, nebo ten příliš napnutý řetěz...
Olej v poměru 1:40 je skoro bych řekl až na hraně, já bych dával raději 1:33 - po zajetí. Oleji do zahradní techniky nedůvěřuji, ale to je asi na každém soudruhovi. Za mě doporučuji mogul TS nebo TSF, dají se sehnat za dobrou cenu stále.
Kolik z toho maximálně vytáhneš na trojku po rovině? Mě chodí ohřátá kolem těch 90-100, sice má asi chut mi pěkně nafackovat, ale jde tam.
úplně ideální by bylo, kdybys to mohl porovnat s jinou 475, pokud nemá někdo v okolí, budeš alespon vědět, na čem jsi.
zelyvel píše: No jak to tak čtu, tak vidím asi dvě možnosti:
1) motor je skutečně vytočen co nejvíc to jde, pak se přikláním k té prokluzující spojce či špatnému zpřevodování, pokud je primár a sekundár správný.
Mimochodem, výměna rozety za 52 nebo 46 zubou, je, myslím, jen taková špatná záplata... Raději bych hledal onen problém. Nehledě na to, že budeš muset vymýšlet úpravu krytu.
2) sice se to zdá, ale motor není úplně vytočený - pak na to může mít vliv předstih, špatná kladívka(řešil jsem nedávno, na pohled OK, ale nešlo to s nima vytočit, šlo s tim jezdit tak do těch 80-90, po výměně zase šla super), nebo například špatná tryska, pravděpodobně menší než větší, pokud se ti to nedusí. To bys mohl zjistit na svíčce podle barvy, ale chtělo by to chcípnout při jízdě na plnej plyn, aby ti to nezkreslila bohatost v jiném jízdním režimu... Nebo ti třeba můžou při jízdě přibrždovat brzdy, ale to bys je musel mít horké, nebo ten příliš napnutý řetěz...
Olej v poměru 1:40 je skoro bych řekl až na hraně, já bych dával raději 1:33 - po zajetí. Oleji do zahradní techniky nedůvěřuji, ale to je asi na každém soudruhovi. Za mě doporučuji mogul TS nebo TSF, dají se sehnat za dobrou cenu stále.
Kolik z toho maximálně vytáhneš na trojku po rovině? Mě chodí ohřátá kolem těch 90-100, sice má asi chut mi pěkně nafackovat, ale jde tam.
úplně ideální by bylo, kdybys to mohl porovnat s jinou 475, pokud nemá někdo v okolí, budeš alespon vědět, na čem jsi.
výměna rozety za 47 z je daní do stavu jak ta motorka byla projektovaná z fabriky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Cz 250 /475 převodovka ČZ 250/475 | Louhovan | 1 | 5.8.2021 v 14:17 Dolin |
chytne a po 3 vteřinách chcípne ČZ 250/475 | Bláha | 29 | 16.2.2019 v 20:08 dave-lister |
Rozleštění hliníku ČZ 250/475 | Kuba7211 | 14 | 15.2.2017 v 23:38 rancher |
Jde nějak přihlásit ČZ 250 trial be... ČZ 250/475 | Rera247 | 29 | 17.2.2015 v 19:37 jawa350Basic |