globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.7.2017 v 07:19 | Nahoru | #1
Strakon: ja si jen tak rejpu ale obecne se da rict ze dobre nastavenej podvozek pri tve bezne jizde a na trasach kde bezne jezdis vyuziva temer celej nebo celej zdvih. Jasne, kdyz pak vymetes diru tak si to cvakne o doraz, ale neni ucel jezdit s vyuzitim 30procent zdvihu abys mel rezervu pro pad do diry na mamuta. Na okruh se casto davaji linearni pruziny podle hmotnosti pilota, aby sel zdvih vyuzit, dokonce se nekdy upravuji hydraulicke dorazy aby byl zdvih vetsi. To ze racing podvozek je kamennej nesmysl se zdvihem 2 cm si obvykle mysli jen poulicni zavodnici :)

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.7.2017 v 08:53 | Nahoru | #2
assassin> OK, nechám to tedy tak, podle manuálu je základní 7,5 ot., mám teď 8,5, ještě jsem to pořádně neprojel, tak uvidím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist