pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: Rogerer> tak vida, spojka je jen spotřebák
Jako jo, ale zas je takové... Před sezonou jsem dal nový olej (jinou značku než loni...vím, nemělo by se). Po ujetí cca 25-30km mi občas od trojky, čtverky mezi 4-7 tis klouzala spojka. Pak jsem třeba na 15 minut zastavil a během dalších 50-70 km už to neudělalo. 14 dni zpět jsem to rozdělal, lamely 3,2mm cca (nové 3,3). Tak jsem dal aspoň nové pružiny EBC, plechy lehce přeletěl šmirglem a všechno mezi sebou popřehazoval a stejné. Dnes jsem dal první vyjížďku na novém oleji (ten co loni) a zas po 30 km klouzačka, 20 minut u trampa na buchlákách stopka, po dalších 30km to udělalo 2x-3x a za dalších 30 už nic. Ale pamatuju si, že mi to takhle párkrát udělalo i loni a pak už se to neprojevilo. Snad si to zase "zvykne"