pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Rogerer píše: Tohle už jsi mi právě jednou radil. A po prohozeni to okamzite vyhodilo chybu. Už nevím jistě jakou, ale myslim c22, což odpovídá tomu cidlu v podsedlaku. Rozhodně to nehodilo c13 iap sensor. Jen doufám, že nebude nakonec chyba třeba v řj
kdyz jsi je prohodil? tzn ten iap misto toho v podsedlaku? oni jsou totiz stejny, jen to v podsedlaku ma na jizdu mensi vliv, tzn kdyby blblo tak to udela malej rozdil.
vyndal jsem cidlo z motorky ktera urcite vrcela, takze ti poslu to.
Naposledy editováno 29.05.2017 08:53:45
assassin píše: kdyz jsi je prohodil? tzn ten iap misto toho v podsedlaku? oni jsou totiz stejny, jen to v podsedlaku ma na jizdu mensi vliv, tzn kdyby blblo tak to udela malej rozdil.
vyndal jsem cidlo z motorky ktera urcite vrcela, takze ti poslu to.
Přesně tak. Na podzim mi to tak udělalo. když jsem je prohazoval. Teď už jsem nějak neměl odvahu to znova zkoušet, ať s tím zase někde nezůstanu...Díky moc