pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Rogerer píše: Jo, 2,65V při běžícím, 3,58V při stojícím. Napájení bylo v toleranci (asi 4,7 nebo 4,9).
to vypada, ze funguje. ten senzor je primitivni, neverim tomu ze by se rozbil. meril jsem dnes ten co je v podsedlaku jako senzor atmosferickeho tlaku - stejne hodnoty a pasuje i do konektoru, nez to dorazi, muzes je zkusit prohodit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: to vypada, ze funguje. ten senzor je primitivni, neverim tomu ze by se rozbil. meril jsem dnes ten co je v podsedlaku jako senzor atmosferickeho tlaku - stejne hodnoty a pasuje i do konektoru, nez to dorazi, muzes je zkusit prohodit.
Tohle už jsi mi právě jednou radil. A po prohozeni to okamzite vyhodilo chybu. Už nevím jistě jakou, ale myslim c22, což odpovídá tomu cidlu v podsedlaku. Rozhodně to nehodilo c13 iap sensor. Jen doufám, že nebude nakonec chyba třeba v řj