globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.5.2016 v 08:50 | Nahoru | #1
Franco82> nejsem si jistej, ale když bych vyndaval vstřiky, asi bych ty podtlaky dělal už preventivně. A ten vzducháč bych viděl spíš žes ho mohl přeimpregnovat takže je ucpanej, ale tomu moc nedávám protože tě natolik nepodceňuju

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.5.2016 v 10:42 | Nahoru | #2

Stev píše: Franco82> nejsem si jistej, ale když bych vyndaval vstřiky, asi bych ty podtlaky dělal už preventivně. A ten vzducháč bych viděl spíš žes ho mohl přeimpregnovat takže je ucpanej, ale tomu moc nedávám protože tě natolik nepodceňuju



Přeimpregnovanej filtr je rozhodně ve hře, už jsem nad tím taky přemýšlel. Ale když jsem to dělal, tak z toho olej vyloženě nechcal...
Teď jsem kouknul do manuálu a synchronizace podtlaků je vcelku jednoduchá záležitost. Jenom se musí odklonit nádrž. Pak se tedy ještě po seřízení musí vyměnit měděné podložky pod šrouby do hlav válců.

Chlapi máte někdo tipa, kdy by mi to udělal na počkání? V Moto Prestige to asi na počkání nebude...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist