pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Včera jsem poprvé letos pořádně projel Corsaro a mám pocit, jako by se mi trošku hádaly válce. Z nízkých otáček se tomu nechce tak briskně, jak si pamatuju před zimou. Třeba si to pamatuju moc růžově, ale přijde mi, že teď to prostě z volnoběhu a v nízkých otáček nereaguje na přidání tak citlivě a skalpelově přesně. Za studena je to výraznější a dokonce mi při lehkém manipulování s plynem před garáží motorka chcípla.
Jinak motorka jede, táhne hezky, ve vrchu letí a jestli tam je nějaký úbytek výkonu, tak to nepoznám.
Nějaká rada co s tím? Synchronizovat podtlaky?
Přes zimu byl venku airbox, hrdla sání i s klapkami, ale ničeho jsem se ani nedotknul
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)