pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
Kdyz to beru podle sveho odlechceni, kde jsem na smesnych 8kg ( kdyz dam lithiovku tak cca 11kg)
A to mam karbon blatniky, kovane zadni kolo, koncovku o 4kg lehci, stupacky, klakson, naradi, zamek sedla, atd pryc....
Karbon nadrz mu asi dela dost, titan taky, ale aby to bylo 40kg????
Kdyby mel karbon ram, kyvku, vidle, atd tak chapu, ale tomuhle proste uverim, az to uvidim na vaze na vlastni oci...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Lehčí brzdy, tlumice ...
Ja si myslim, ze tam ma realne 170kg, ale je to celkem fuk :)
Naposledy editováno 11.03.2021 15:12:40