Volal jsem tomu pánovi a ten říkal, že původ Itálie a že jí má už 8 let a kupoval ji asi s 6000km, už na tom nejezdí kvůli zdravotním problémum ( je mu okolo 50) a tak mu stojí v garáži. Problém je že ale ty barvy trochu neodpovídají modelu 2002, ta podsedlová část je z 2001 a na bočních kapotách ty polepy nejsou úplně zahnuté až na okraj, je tam jenom modrá barva oproti originálu co jsem se na to detailně koukal. Když jsem se ho na to ptal, tak říkal že neví proč to tak je a že už to tak koupil. Další věc je že už měnil řetěz. Není to nějak brzo na výměnu ve 21000Km? Já vím že originál klidně vydrží i 30000-40000km. Samozřejmě záleží na údržbě. Prosím mrkněte na to. Mám to kousek od baráku, tak přemýšlím jestli se tam jet na ní mrknout. Myslím že to asi už tutově leželo v Itálii, protože ty polepy neodpovídají originálu.
Přikládám foto co přesně mám na mysli.
Dik za pomoc. Alex
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Byla tato gsxr 1000 K2 bouraná?
Nejhorší je, když je tam napasovaný kde co nějakej strejda našel. Jen aby to bylo levný.. To pak měníš a měníš a měníš a furt to stojí za hovno..
1 reakcí na tento příspěvek Byla tato gsxr 1000 K2 bouraná?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Byla tato gsxr 1000 K2 bouraná?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Byla tato gsxr 1000 K2 bouraná?
Naposledy editováno 17.08.2014 19:08:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Byla tato gsxr 1000 K2 bouraná?
Naposledy editováno 17.08.2014 20:15:30
Naposledy editováno 17.08.2014 21:43:47
Alexandr píše: Dolík....> jsou na ty k1 ty brzdy tak mizerny jak se rika? Je ta k3 na tom uz lepe? Nebo v beznem provozu mezi nima nepoznam skoro zadny rozdil?
no, ty brzdy brzdí celkem dobře... ale musí se to rvát... na silnici při "popojíždění", kdy sem byl zvyklý na sice "papírově" horší, ale brzdily líp... prvotní náběh je na lehké brzdění dost na prd... mám rači, když se dotknu páčky a cítím, že brzdím a né, že to zmačknu 2cm a skoro nic se neděje a pak to teprv začne...
To, že motorka někdy spadne ještě neznamená, že je z ní vrak.
Má zkušenost, koupil jsem K6 4 roky starou po prvním majiteli se serviskou, nenašel jsem na ní žádnou známku pádu najeto měla 30 000 a po 5000 upadl ventil hlavně, že byla nepadená .
Z Italie jsem měl K1 750 opět údajně nepadená, nikde nebylo známky pádu a na měření rámu měla hnutý krk řízení, krásně se to dalo dohnat podvozkem nikdo nic nepoznal při jízdě a to jsme s ní lítali na dromu.
Mám doma K8 1000 uklouzl jsem s ní v Mostě na mokru a na tý motorce nepoznáš, že ležela.
Alexandr píše: selkie> Ta už je rozměrově menší co vím, a taky o dost rychlejší Já myslím že mi i těch 160 kobyl stačí na hodně dlouho , co jsem se projel na ty k4 tak jsem to po svem fazerovi nechápal jak to jelo, byl jsem z toho chvíli vyklepanej
rozměrově nevim, já se na ní poskládám v pohodě...za den se dá ujet 400 km. Teď naposledy jsem najel během 4 dnů 1.200 km a nebyl jsem z toho nijak servanej...
ad výkon - ta moje je ještě o trošku silnější ale je to zábavný
- jinak ser na to nebud jak já perfekcionista, pak budeš řešit každou oděrku a až to položíš nebo ti spadne ze stojanu bude tě to neskutečně srát, "já chtěl prostě origo žádnou barevnou mutaci"
- ale osobně já bych radši koupil dobře odřenou v origo barvách něž přestřik celého mota, nebo skládačku to už oněčem svědčí
- zajed se podívat když to máš blízko, fota a skutečnost byvá vždy poněkud jiná sám jsem se o tom několikrát přesvědčil zrovna před nedávnem.
TADY SE PROSTE NEZAVDESIS.
Nejlepsi je sem chodit cist prispevky pro pobaveni a zlepseni nalady po tezkem dni.
JE TU JEN PAR KLUKU CO UMI NESOBECKY PORADIT.
Assasin treba
2 reakcí na tento příspěvek Byla tato gsxr 1000 K2 bouraná?
Byl jsem dnes u mechanika a nejak se mu nezda trochu zvuk motoru. je to takove mechanicke a hlucnejsi, je to normalni u starsich suzuk? Taky kdyz se rozjizdim z pomalych rychlosti tak to v motoru tak divne trochu susti jako kdyby tam nebyly serizene ventily, majitel ale rikal ze to bylo na kontrole v servisu a vse by melo byt v poradku. trochu se bojim aby tam nebyly pridreny ventily . Dalsi vec co m prijde zvlastni oproti fazeru je ze se to do 4000 otacek tak trochu pokuckava, nevim jestli je to tim ze je tam vypla privera nebo je tam vyfuk ktery nebyl poradne serizeny, asi tam koupim seriovy abych to nemusel odbrzdovat a ladit to.
Jinak teda motorka jede krasne, zazitek z jizdy oproti fzs 600 nesrovnatelny. lehoucky to je, zataci to jak kdyby to bylo prilepeny, fakt pecka! jen ted doufam ze mi v servisu reknou ze je v super stavu a ja pak budu mit klidnou hlavu
Naposledy editováno 18.08.2014 22:45:06
2 reakcí na tento příspěvek Byla tato gsxr 1000 K2 bouraná?
Pocukávat by neměla, je to R4 = lineár
jenom taková vsuvka - ventil bez ventilu, jak hrad bez hradu interpunkci neřeším, nejsem zas takovej grammar nazi, ale tohle fakt bije do očí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Byla tato gsxr 1000 K2 bouraná?
1 reakcí na tento příspěvek Byla tato gsxr 1000 K2 bouraná?
http://www.suzuki.cz...sport/gsx-r1000.aspx
Teprve potom budeš moc říci.. mám nebouranou motoruku a zbořit si ji klidně sám
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Byla tato gsxr 1000 K2 bouraná?
Tak a je to . Na začátku jsi řešil jiné polepy a nezahnuté do konce atd. a te´d se zdá , že máš možná dobré polepy, ale mnohem větší problém v motoru.
Dále bych se nedivil, že když jsi vynaložil takové úsilí na vyšetřování nebourané motorky, bez jediné chyby a změny proti nové, budeš to ty, kdo ujede pár kilometrů a plácne s tím. Toto Ti samozřejmě nepřeji , ale většinou to tak bývá.
Pak to spravíš a budeš to chtít prodat a přijde kupec ,tobě podobný. Jsem zvědav, pokud to bude pěkně opravené, co mu o motorce řekneš.
Určitě vše do detailu a budeš se divit, proč ji nechce!?
Obecně k povaze českého člověka chci říci:
1. Vybere tu nejlevnější věc z nabídky a první otázka, aniž by se přijel podívat, je kolik je sleva. Volání se nenosí, to přece stojí 2 kč, radši 50 emailů a 1000 hloupých dotazů, ty jsou zdarma.
2.Samozřejmě chce být klamán, protože pokud na rovinu uslyší, že je na motorce vyměněn teleskop a kapota, a je proměřen rám, je to šrot a nikdy by ho nekoupil.
3. Kdo tvrdí že je motorka nebouraná je v 99% lhář. A to jsem hodně ubral.
4. Řeči typu ježděno holkou, n. starším pánem svědčí o mentalitě toho kdo to tvrdí.
5. Řeči typu - za polovinu koupím hned, nebo víc nemám, určitě taky nikoho nezajímají.
6. Očekávám , že se tady strhne bořlivá diskuze, ale asi ji již nebudu komentovat.
Naposledy editováno 22.08.2014 07:07:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Byla tato gsxr 1000 K2 bouraná?
Alexandr píše: Tak jsem koupil tuto K1 www.motorkari.cz/motorka/
Byl jsem dnes u mechanika a nejak se mu nezda trochu zvuk motoru. je to takove mechanicke a hlucnejsi, je to normalni u starsich suzuk? Taky kdyz se rozjizdim z pomalych rychlosti tak to v motoru tak divne trochu susti jako kdyby tam nebyly serizene ventily, majitel ale rikal ze to bylo na kontrole v servisu a vse by melo byt v poradku. trochu se bojim aby tam nebyly pridreny ventily . Dalsi vec co m prijde zvlastni oproti fazeru je ze se to do 4000 otacek tak trochu pokuckava, nevim jestli je to tim ze je tam vypla privera nebo je tam vyfuk ktery nebyl poradne serizeny, asi tam koupim seriovy abych to nemusel odbrzdovat a ladit to.
Jinak teda motorka jede krasne, zazitek z jizdy oproti fzs 600 nesrovnatelny. lehoucky to je, zataci to jak kdyby to bylo prilepeny, fakt pecka! jen ted doufam ze mi v servisu reknou ze je v super stavu a ja pak budu mit klidnou hlavu
No v celku hezká moto... Co se týče těch zvuků v motoru tak Suzuki jsou takový žentoury takže pokud to není nestandardní zvuk tak neřešit, poslechni si jinej tenhle ročník a budeš vědět o čem mluvím Vejfuk bych z toho hned zahodil, je strašnej a jestli to s ním jezdí tak jak vypadá Na suzuki patří Yoshihoroura a ne nejlevnější aftermarket... A necucej to přední světlo, víš kolik hnusu se o něj rozpláclo??? A navíc je to foto tak na Facebook, z těhle fotek házim šavle...
Naposledy editováno 20.08.2014 10:29:56
jasuchos píše: Alexandr>
Tak a je to . Na začátku jsi řešil jiné polepy a nezahnuté do konce atd. a te´d se zdá , že máš možná dobré polepy, ale mnohem větší problém v motoru.
Dále bych se nedivil, že když jsi vynaložil takové úsilí na vyšetřování nebourané motorky, bez jediné chyby a změny proti nové, budeš to ty, kdo ujede pár kilometrů a plácne s tím. Toto Ti samozřejmě nepřeji , ale většinou to tak bývá.
Pak to spravíš a budeš to chtít prodat a přijde kupec ,tobě podobný. Jsem zvědav, pokud to bude pěkně opravené, co mu o motorce řekneš.
Určitě vše do detailu a budeš se divit, proč ji nechce!?
Obecně k povaze českého člověka chci říci:
1. Vybere tu nejlevnější věc z nabídky a první otázka, aniž by se přijel podívat, je kolik je sleva. Volání se nenosí, to přece stojí 2 kč, radši 50 emailů a 1000 hloupých dotazů, ty jsou zdarma.
2.Samozřejmě chce být klamán, protože pokud na rovinu uslyší, že je na motorce vyměněn teleskop a kapota, a je proměřen rám, je to šrot a nikdy by ho nekoupil.
3. Kdo tvrdí že je motorka nebouraná je v 99% lhář. A to jsem hodně ubral.
4. Řeči typu ježděno holkou, n. starším pánem svědčí o mentalitě toho kdo to tvrdí.
5. Řeči typu - za polovinu koupím hned, nebo víc nemám, určitě taky nikoho nezajímají.
6. Očekávám , že se tady strhne bořlivá diskuza, ale asi ji již nebudu komentovat.
Do kamene tesat...
Momentálně prodávám dvě motorky a mam to z "první ruky"
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35662 | Včera v 16:06 oxygen |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |