1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol E 85
Pomalu to začíná vypadat, jako by japonci šetřili na nepravých místech, pokud mají ty často tradované problémy.
I na takové maloráčce je znát, když ujedeš 40 tkm na na každém něco ušetříš.
V autě s LPG je to už 50 tisíc kaček, za 80 tisíc ujetých km.
rrss píše: Blbost? Argument by nebyl? Opakuju, skoro 40 tkm, guma nepuchří, čerpadlo čerpá, že by to bylo tím, že je čiňan tak technicky pokročilý? (Možné to je, vstřikování Delphi na mém čopříku je značkové a přitom made in China... navíc taková Yuki 125, která tu byla nedávno v testu, má výfuk kompletně v nerezu, ukažte mi japonce, který to má).
Pomalu to začíná vypadat, jako by japonci šetřili na nepravých místech, pokud mají ty často tradované problémy.
I na takové maloráčce je znát, když ujedeš 40 tkm na na každém něco ušetříš.
V autě s LPG je to už 50 tisíc kaček, za 80 tisíc ujetých km.
Jestli regujes na moji posledni vetu, tak jsem psal, ze v mem pripade na mem aute je uspora nulova za cenu cukani motoru, v zime vynechavani valcu a spotreba z rise snu. Psal jsem, ze cerpadlo bezi, filtr se neucpava, hadice nepraskaji a katalyzator taky dela co ma. Takze se na to jezdit da. Jediny, ceho bych se u motorky bal, je voda ve vyfuku, zloutnuti svodu z vysoke teploty a u motorky s velkym km najezdem dorazeni uz tak mizerneho ventiloveho ansablu. Je to asi stejne, jako kdyz do meho pretryskovaneho bandita naleju vervu. Paradoxne to celkove jede hur, trebaze to je lepsi benzin. Proste to tam nepatri a hotovo. At to tazatel vyzkousi, vyjede par nadrzi, zjisti, ze se mu to nerentuje a sam s tim skonci. A nebo zrovna jeho motorka bude ethanol ready a zustane u toho. Co ja mam zkusenosti z aut od kolegu, tak je to kus od kusu.