globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stavba tříkoláku
14.8.2014 v 17:29
Ahoj všem,
už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.












Anketa: Co si o tom myslíte?
Líbí se mi to, vypadá to zajímavě
74%
98
Nelíbí se mi to, je to blbost
20%
26
Měl bych zájem se podílet
2%
3
Chtěl bych s tím jezdit
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku

10.9.2014 v 11:13 | Nahoru | #1
JMK: hele nevim co tam testovali, ale v te kategorii co popisujes - rangerovery, x5, touareg,q7 - rozhodne nehrozi ze se auto zahrabe - to mu asistenti nedovoli.... Trosku bych to videl na test nejakeho priznivce pravych offroadu a chtel zdiskreditovat SUV - asi jako srsnovo test kdy auto na brzdy na plny care projelo s motorkou....

Tu kritiku panicek v SUV taky moc nechapu, ja je mam v praze kolem sebe kazdej den a nevsiml jsem si ze by jezdili nejak hur nez zbytek ridicu - spis mi prijde ze naopak, na to jakou kravou jezdi si vedou obvykle dost dobre. Jen proste kupa lidi nedokaze prekousnout ze mozna dostala auto za vic jak milion od manzela a oni sami jezdi kiou nebo dacii (coz je taky predsudek, nechapu proc kdyz z drahyho auta vyleze hezka holka tak by to nutne muselo znamenat ze si ho vysukala, to jako vydelat prachy umej jen vosklivi stari chlapi? )

Predpokladam ze si v zadnem aute typu x5/cayenne nejel?

Dobovy gumy maj hovno grip a lehky auto s vysokym tezistem jde i tak do smyku. Obuj na to moderni gumy a misto smyku je otoceni na boudu.
Mel jsem treba skodu 110 a ta sla v zatacce na dve kola i na dobovejch praskackach .... Takze opet si staromilci nevidi na spicku nosu kdyz zacnou vymejslet jak stary bylo vsechno super a novy je vsechno na hovno...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

10.9.2014 v 12:25 | Nahoru | #2

assassin píše: JMK: hele nevim co tam testovali, ale v te kategorii co popisujes - rangerovery, x5, touareg,q7 - rozhodne nehrozi ze se auto zahrabe - to mu asistenti nedovoli.... Trosku bych to videl na test nejakeho priznivce pravych offroadu a chtel zdiskreditovat SUV - asi jako srsnovo test kdy auto na brzdy na plny care projelo s motorkou....

Tu kritiku panicek v SUV taky moc nechapu, ja je mam v praze kolem sebe kazdej den a nevsiml jsem si ze by jezdili nejak hur nez zbytek ridicu - spis mi prijde ze naopak, na to jakou kravou jezdi si vedou obvykle dost dobre. Jen proste kupa lidi nedokaze prekousnout ze mozna dostala auto za vic jak milion od manzela a oni sami jezdi kiou nebo dacii (coz je taky predsudek, nechapu proc kdyz z drahyho auta vyleze hezka holka tak by to nutne muselo znamenat ze si ho vysukala, to jako vydelat prachy umej jen vosklivi stari chlapi? )

Predpokladam ze si v zadnem aute typu x5/cayenne nejel?

Dobovy gumy maj hovno grip a lehky auto s vysokym tezistem jde i tak do smyku. Obuj na to moderni gumy a misto smyku je otoceni na boudu.
Mel jsem treba skodu 110 a ta sla v zatacce na dve kola i na dobovejch praskackach .... Takze opet si staromilci nevidi na spicku nosu kdyz zacnou vymejslet jak stary bylo vsechno super a novy je vsechno na hovno...



to je naprosto jasné, co viděl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist