už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
Nebo mě teď napadl agregát VN1500 - tam je motor chlazený vodou, takže by nebyly komplikace s chlazením (náfuky, ventilátory...) a navíc VN1500 záměrně nemá chromy, takže motor není zase takový krasavec, aby bylo škoda jej zcela zakrytovat.
A dodávat vozidlo jako stavebnici, to v každém případě! Už jen proto, že takový vůz zpravidla budou pořizovat fajnšmekři, co tuplem ocení možnost sám si vůz sestavit. Ostatně první generace Kaipanu byla též takto řešena - tam šlo především o použití agregátu a pár dalších dílů z Favoritu. A co pamatuju, tak i Morgan na přání dodával svůj "Three-wheeler" jako "kit-car" (stavebnici). A podobně Jawa (pokud to tedy ještě platí) obešla nesmysly z Brusele tím, že 350/640 dodává jako "sadu dílů" (s tím, že nabouchá číslo rámu a motorka se postaví na existující papíry od třeba zničené motorky), ale tam je to ve skutečnosti sestavená a provozuschopná motorka. Nicméně po domluvě by snad byli schopni dodat skutečně díly v bednách. Škoda jen, že takto nenabízejí 634 - tu bych bral hned.