globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: LPG na moto či skútr
 
31.7.2014 v 16:43
Vím, že tu budou brutální odpůrci tohoto paliva, ale i příznivci. Jelikož jsem si nechal do auta namontovat alternativní pohon LPG a při prvním tankování jsem zatlačil slzu dojetím a následnému ožrání za ušetřené peníze.

Jelikož jezdím po městě na skútru, začal jsem přemýšlet, proč by se nemohlo LPG montovat i do motorek. Systém spalování je vlastně stejný, jen by byl problém u vzduchem chlazených motorů, ale jinak by to fungovalo. Má někdo v ČR na toto atestaci?

Samozřejmě nemám na mysli ho narvat do Horneta ani supersportu, ale do Yamaha Majesty 250.

Jaký je názor zde jednotlivců na tento pohon jak v autě tak na motce?

Moje úspora v autě je cca 50% na PHM
Anketa: LPG do skútru
taková blbost - nikdy LPG ani do auta
37%
62
stojí za zvážení
12%
20
šel bych do toho
47%
78
jsem pro CNG
4%
6

3 reakcí na tento příspěvek LPG na moto či skútr

1.8.2014 v 09:02 | Nahoru | #1
Primazavani ventilu se pouziva u mekkych sedel kde dochazi k vyraznemu zaklepavani,diky tomu Lpg......treba Fordy...viz muj Focus...20 000 bez toho a ted mam kebuli na repasi ..jeden ventil upalenej a jeden podpalenej...Je potreba casteji kontrolovat vule...Nechavam dat tvrzeny sedla pro Lpg a bude to parada...jinak ja nadrandim 35 000 rocne,takze me se to jezdeni na lpg jednoznacne vyplati...usetrim balik,.,,

(reakce na) LPG na moto či skútr

1.8.2014 v 09:15 | Nahoru | #2
miguel323> Fordi? Snad všechny fordy co sem viděl na lpg (mondeo, focus) neměli přimazávání a měli na plyn najeto dost a nic jim nebylo.. měli sme dva fordy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG na moto či skútr

1.8.2014 v 09:17 | Nahoru | #3

miguel323 píše: Primazavani ventilu se pouziva u mekkych sedel kde dochazi k vyraznemu zaklepavani,diky tomu Lpg......treba Fordy...viz muj Focus...20 000 bez toho a ted mam kebuli na repasi ..jeden ventil upalenej a jeden podpalenej...Je potreba casteji kontrolovat vule...Nechavam dat tvrzeny sedla pro Lpg a bude to parada...jinak ja nadrandim 35 000 rocne,takze me se to jezdeni na lpg jednoznacne vyplati...usetrim balik,.,,



Přesně tak. Dokonce existuje i dokument Schwarze Liste LPG, kde jsou vyjmenované problémové motory. (ke stažení třeba na uloz.to)

Nejlepší hlavy(sedla) mají koncernová auta VW. Menší či větší problémy mají prakticky všichni ostatní. Nejhorší poslední dobou jsou "japonská" auta.

(reakce na) LPG na moto či skútr

2.8.2014 v 13:45 | Nahoru | #4

miguel323 píše: Primazavani ventilu se pouziva u mekkych sedel kde dochazi k vyraznemu zaklepavani,diky tomu Lpg......treba Fordy...viz muj Focus...20 000 bez toho a ted mam kebuli na repasi ..jeden ventil upalenej a jeden podpalenej...Je potreba casteji kontrolovat vule...Nechavam dat tvrzeny sedla pro Lpg a bude to parada...jinak ja nadrandim 35 000 rocne,takze me se to jezdeni na lpg jednoznacne vyplati...usetrim balik,.,,


Ale to bude nějakej starej motor s litinovou hlavou a bez hydraulickýho vymezení vůle ventilů. U motorů s hliníkovejma hlavama jsou tvrzený sedla vždy. Všechny auta který jezděj na bezolovnatej benzín by měli mít tvrzený sedla. Ale zřejmě kvalita kolísá....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist