Jelikož jezdím po městě na skútru, začal jsem přemýšlet, proč by se nemohlo LPG montovat i do motorek. Systém spalování je vlastně stejný, jen by byl problém u vzduchem chlazených motorů, ale jinak by to fungovalo. Má někdo v ČR na toto atestaci?
Samozřejmě nemám na mysli ho narvat do Horneta ani supersportu, ale do Yamaha Majesty 250.
Jaký je názor zde jednotlivců na tento pohon jak v autě tak na motce?
Moje úspora v autě je cca 50% na PHM
3 reakcí na tento příspěvek LPG na moto či skútr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG na moto či skútr
miguel323 píše: Primazavani ventilu se pouziva u mekkych sedel kde dochazi k vyraznemu zaklepavani,diky tomu Lpg......treba Fordy...viz muj Focus...20 000 bez toho a ted mam kebuli na repasi ..jeden ventil upalenej a jeden podpalenej...Je potreba casteji kontrolovat vule...Nechavam dat tvrzeny sedla pro Lpg a bude to parada...jinak ja nadrandim 35 000 rocne,takze me se to jezdeni na lpg jednoznacne vyplati...usetrim balik,.,,
Přesně tak. Dokonce existuje i dokument Schwarze Liste LPG, kde jsou vyjmenované problémové motory. (ke stažení třeba na uloz.to)
Nejlepší hlavy(sedla) mají koncernová auta VW. Menší či větší problémy mají prakticky všichni ostatní. Nejhorší poslední dobou jsou "japonská" auta.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
miguel323 píše: Primazavani ventilu se pouziva u mekkych sedel kde dochazi k vyraznemu zaklepavani,diky tomu Lpg......treba Fordy...viz muj Focus...20 000 bez toho a ted mam kebuli na repasi ..jeden ventil upalenej a jeden podpalenej...Je potreba casteji kontrolovat vule...Nechavam dat tvrzeny sedla pro Lpg a bude to parada...jinak ja nadrandim 35 000 rocne,takze me se to jezdeni na lpg jednoznacne vyplati...usetrim balik,.,,
Ale to bude nějakej starej motor s litinovou hlavou a bez hydraulickýho vymezení vůle ventilů. U motorů s hliníkovejma hlavama jsou tvrzený sedla vždy. Všechny auta který jezděj na bezolovnatej benzín by měli mít tvrzený sedla. Ale zřejmě kvalita kolísá....