Jelikož jezdím po městě na skútru, začal jsem přemýšlet, proč by se nemohlo LPG montovat i do motorek. Systém spalování je vlastně stejný, jen by byl problém u vzduchem chlazených motorů, ale jinak by to fungovalo. Má někdo v ČR na toto atestaci?
Samozřejmě nemám na mysli ho narvat do Horneta ani supersportu, ale do Yamaha Majesty 250.
Jaký je názor zde jednotlivců na tento pohon jak v autě tak na motce?
Moje úspora v autě je cca 50% na PHM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG na moto či skútr
choze69 píše: dave-lister> aha, takže při každém startu použít nestandardní spuštění motoru na plyn?
Činnost zařízení LPG:
Startování vozidla, které absolvovalo montáž LPG, probíhá v režimu benzín, ale v havarijních případech je možné pomoci přepínače startovat i přímo na plyn.
- nechtělo se mi toho víc hledat...
Mám nastavenou teplotu přepínaní na plyn 10°C. Takže teď v létě nastartuji, zvýším otáčky nad 1600 a jedu už pouze na plyn.
V zimě než by se chladící kapalina ohřála na 10°C, tak bych musel ujet třeba i 1km na benzín. Takže používám nouzák. To znamená, že nastartuji na benzín jako vždy a poté držím cca 10s tlačítko na plyn. Po této době už zase jedu pouze na plyn.
Zatím jsem tímto stylem najel něco přes 200tis km na LPG a motor nemá žádný problém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG na moto či skútr
Hawgh