globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: LPG na moto či skútr
 
31.7.2014 v 16:43
Vím, že tu budou brutální odpůrci tohoto paliva, ale i příznivci. Jelikož jsem si nechal do auta namontovat alternativní pohon LPG a při prvním tankování jsem zatlačil slzu dojetím a následnému ožrání za ušetřené peníze.

Jelikož jezdím po městě na skútru, začal jsem přemýšlet, proč by se nemohlo LPG montovat i do motorek. Systém spalování je vlastně stejný, jen by byl problém u vzduchem chlazených motorů, ale jinak by to fungovalo. Má někdo v ČR na toto atestaci?

Samozřejmě nemám na mysli ho narvat do Horneta ani supersportu, ale do Yamaha Majesty 250.

Jaký je názor zde jednotlivců na tento pohon jak v autě tak na motce?

Moje úspora v autě je cca 50% na PHM
Anketa: LPG do skútru
taková blbost - nikdy LPG ani do auta
37%
62
stojí za zvážení
12%
20
šel bych do toho
47%
78
jsem pro CNG
4%
6

1 reakcí na tento příspěvek LPG na moto či skútr

31.7.2014 v 21:32 | Nahoru | #1
ono těch 40 stupňů na chladící kapalině není samoúčelných...v reduktoru se kapalný plyn odpařuje, což způsobuje zamrzání...ale klíďo startujte i v zimě na plyn...
ale jasně...jsme češi...když už, tak už, hlavně že jsem s tím vytrtkal

(reakce na) LPG na moto či skútr

31.7.2014 v 21:45 | Nahoru | #2

choze69 píše: ono těch 40 stupňů na chladící kapalině není samoúčelných...v reduktoru se kapalný plyn odpařuje, což způsobuje zamrzání...ale klíďo startujte i v zimě na plyn...
ale jasně...jsme češi...když už, tak už, hlavně že jsem s tím vytrtkal



Zamrzání může nastat pouze v případě, že v autě není dostatečně nemrznoucí směs.
Hlavně proč se nastavuje vyšší teplota na reduktoru je, že při nižší teplotě nefunguje reduktor ideálně a u "chytřejších" vozidel by docházelo k "problémům" se směsí, které by řídící jednotka vyhodnotila jako chybu.

U starších vozidel do EURO 2 tyto problémy nenastávají.

Naposledy editováno 31.07.2014 21:46:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist