Jelikož jezdím po městě na skútru, začal jsem přemýšlet, proč by se nemohlo LPG montovat i do motorek. Systém spalování je vlastně stejný, jen by byl problém u vzduchem chlazených motorů, ale jinak by to fungovalo. Má někdo v ČR na toto atestaci?
Samozřejmě nemám na mysli ho narvat do Horneta ani supersportu, ale do Yamaha Majesty 250.
Jaký je názor zde jednotlivců na tento pohon jak v autě tak na motce?
Moje úspora v autě je cca 50% na PHM
1 reakcí na tento příspěvek LPG na moto či skútr
ale jasně...jsme češi...když už, tak už, hlavně že jsem s tím vytrtkal
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
choze69 píše: ono těch 40 stupňů na chladící kapalině není samoúčelných...v reduktoru se kapalný plyn odpařuje, což způsobuje zamrzání...ale klíďo startujte i v zimě na plyn...
ale jasně...jsme češi...když už, tak už, hlavně že jsem s tím vytrtkal
Zamrzání může nastat pouze v případě, že v autě není dostatečně nemrznoucí směs.
Hlavně proč se nastavuje vyšší teplota na reduktoru je, že při nižší teplotě nefunguje reduktor ideálně a u "chytřejších" vozidel by docházelo k "problémům" se směsí, které by řídící jednotka vyhodnotila jako chybu.
U starších vozidel do EURO 2 tyto problémy nenastávají.
Naposledy editováno 31.07.2014 21:46:06