Jelikož jezdím po městě na skútru, začal jsem přemýšlet, proč by se nemohlo LPG montovat i do motorek. Systém spalování je vlastně stejný, jen by byl problém u vzduchem chlazených motorů, ale jinak by to fungovalo. Má někdo v ČR na toto atestaci?
Samozřejmě nemám na mysli ho narvat do Horneta ani supersportu, ale do Yamaha Majesty 250.
Jaký je názor zde jednotlivců na tento pohon jak v autě tak na motce?
Moje úspora v autě je cca 50% na PHM
2 reakcí na tento příspěvek LPG na moto či skútr
Brácha má plyn od Poláků Elpigaz a tam lze startovat na plyn dlouhým podržením ovládacího tlačítka. Je to vícebodový vstřikování s řídící jednotkou. A pokud ho nezmáčne, na plyn to přeskočí už při teplotě chladící kapaliny 40°C. Takže v létě skoro ihned.
Kdysi měl známej plyn v Polskym Fiatu. Tam byla nádrž tuším v pravo v kufru, aby zvětšil místo v kufru tak na léto tu benzínovou nádrž vyndaval. :D
Naposledy editováno 31.07.2014 20:06:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG na moto či skútr
dave-lister píše: choze69>
Brácha má plyn od Poláků Elpigaz a tam lze startovat na plyn dlouhým podržením ovládacího tlačítka. Je to vícebodový vstřikování s řídící jednotkou. A pokud ho nezmáčne, na plyn to přeskočí už při teplotě chladící kapaliny 40°C. Takže v létě skoro ihned.
Kdysi měl známej plyn v Polskym Fiatu. Tam byla nádrž tuším v pravo v kufru, aby zvětšil místo v kufru tak na léto tu benzínovou nádrž vyndaval. :D
uplně stejně startují dva kolegové, jeden s Loganem, druhej s Fobií, čili oba sekvence a jde to u obou. co maj za systémy nevim..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG na moto či skútr
dave-lister píše: choze69>
Brácha má plyn od Poláků Elpigaz a tam lze startovat na plyn dlouhým podržením ovládacího tlačítka. Je to vícebodový vstřikování s řídící jednotkou. A pokud ho nezmáčne, na plyn to přeskočí už při teplotě chladící kapaliny 40°C.