globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po seřízení ventilů hůře startuje
26.7.2014 v 11:53
Ahoj, moc vás prosím o radu jako zkušených odborníků ;) Jedná se o R1 2006 50th anniversary, která již měla podle km čas na servisní prohlídku. Musím ale říci, že vždy byla naprosto spolehlivá a žádný problém s ní nebyl až do chvíle, kdy na servisní prohlídce zkontrolovali vůle ventilů a měnili mnou koupené svíčky (přesný typ podle výrobce NGK CR9EK). Ventily prý byly docela dost rozhozené (teď si už jen nepamatuji, jestli sací, nebo výfukové) a ani nevím, co podle nich znamenalo dost, jestli desetiny mm, nebo přímo mm. Prý si to vysvětlili tím, že se na nich odspodu napálila jakási "krusta". Řekli mi, že se nemusím bát, že by časem odpadla, protože už se s tím setkali a je prý tvrdá jak "sklo". No, abych řekla pravdu, nejsem technik a tomuhle teda nerozumím, ale je to autorizovaný servis moto, tak jsem jim věřila. Ventily tedy přenastavili podle tabulek. Pořád si říkám, že to nejsou amatéři, již jim pod rukama prošla spousta motorek a lidi jsou s nimi spokojeni.

Po seřízení se změnilo následující: Motorka jde na volnoběh plynuleji (můj pocit, nekolísá), v zátahu není poznat vůbec žádný rozdíl (jede pořád stejně dobře), ALE CO SE ZMĚNILO RAPIDNĚ, za studena (třeba když stojí 3 dny) ji musím téměř vždy startovat na autobaterii. Baterie v moto by měla být OK, když k ní přijdu, točí s motorkou dobře, ale motorka nechytne (baterie je stará asi 2 roky). Když to připojím na autobaterii, chytne téměř okamžitě. Po zahřátí motorka chytá téměř bez problémů. Téměř znamená, že než chytne, několikrát se musí "válce okulit". Dřív to ale před seřízením nedělalo. Chytala vždy na první pokus a bylo jedno, jestli je studená, nebo zahřátá. Vždy po zazimování chytla okamžitě.

Říkám si, jestli by to nemohly dělat i ty nové svíčky :/ Spíš to ale typuji na ty ventily. Jenže co s tím? Zpět už to nikdo nedá, protože si nikdo nepamatuje původní vůle. Nyní jsou prý nastavené podle tabulek. A jestli to jsou svíčky, nebo je vážně slabá baterie, která nedodá potřebný proud - nevím :(. MOC VÁS PROSÍM O RADU. DĚKUJU.

2 reakcí na tento příspěvek Po seřízení ventilů hůře startuje

26.7.2014 v 20:54 | Nahoru | #1
Děkuju za rady. Napětí vs. proud = jsem asi o fyzice spala , ale díky.

(reakce na) Po seřízení ventilů hůře startuje

27.7.2014 v 20:24 | Nahoru | #2
Evelyn-Zah>

1. U R1 RN12 se ventilové vůle zase tak často nerozjíždějí. Nicméně kolísání při volnoběhu by tomu mohlo nasvědčovat. Kolik má motorka najeto??

2.Pokud motor točí, ale motorka za studena nechytne jinak než s externím zdrojem, je vadná baterie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po seřízení ventilů hůře startuje

28.7.2014 v 12:51 | Nahoru | #3

Evelyn-Zah píše: Děkuju za rady. Napětí vs. proud = jsem asi o fyzice spala , ale díky.



J.M.K ma pravdu . Jine prispavky (bludy) ani necti...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35791 Včera v 22:35 oxygen
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 3 Včera v 21:16 2stroke
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist