Po seřízení se změnilo následující: Motorka jde na volnoběh plynuleji (můj pocit, nekolísá), v zátahu není poznat vůbec žádný rozdíl (jede pořád stejně dobře), ALE CO SE ZMĚNILO RAPIDNĚ, za studena (třeba když stojí 3 dny) ji musím téměř vždy startovat na autobaterii. Baterie v moto by měla být OK, když k ní přijdu, točí s motorkou dobře, ale motorka nechytne (baterie je stará asi 2 roky). Když to připojím na autobaterii, chytne téměř okamžitě. Po zahřátí motorka chytá téměř bez problémů. Téměř znamená, že než chytne, několikrát se musí "válce okulit". Dřív to ale před seřízením nedělalo. Chytala vždy na první pokus a bylo jedno, jestli je studená, nebo zahřátá. Vždy po zazimování chytla okamžitě.
Říkám si, jestli by to nemohly dělat i ty nové svíčky :/ Spíš to ale typuji na ty ventily. Jenže co s tím? Zpět už to nikdo nedá, protože si nikdo nepamatuje původní vůle. Nyní jsou prý nastavené podle tabulek. A jestli to jsou svíčky, nebo je vážně slabá baterie, která nedodá potřebný proud - nevím :(. MOC VÁS PROSÍM O RADU. DĚKUJU.
1 reakcí na tento příspěvek Po seřízení ventilů hůře startuje
A nevíte ještě prosím někdo, jakou životnost by mohla baterka mít? Vím že je to asi u každé jiné a diskutabilní, ale já tam kupuju vše co je dáno výrobcem, tak mě zajímá, jestli je baterka po těch 2 - 3 letech ko. Zdá se mi to docela málo Když jsem ji kupovala, byla nová. Samozřejmě se o baterku starám a na zimu jde do baráku a během zimy oživuji. Nabíječku na gelové baterky mám.
A ta životnost baterky je dnes opravdu diskutabilní, jsou tam velké rozptyly. Některé vydrží 2 roky, některé 5 let, občas i déle, ale spíš jde v posledních letech kvalita dolů. Klidně po těch Tvých 3 letech už může být v háji. Je třeba změřit zátěžovým voltmetrem, nebo v nouzi multimetrem v okamžiku zapnutí starteru (měření napětí nezatížené baterky nevypoví o jejím stavu nic!!!) a klesne-li napětí pod 11.5V, už to nemusí stačit a takové baterce už raději nevěřit. Sám teď dávám do veterána po deseti letech novou baterku, jelikož už přesně z těchto důvodů, kor po pár týdnech stání, na studený motor nestačí (starter točí dobře, ale na svíčky už to nestačí) - při připojení druhé baterky chytne hned. A to byla tato baterka dvakrát vybita úplně "do mrtva" a ještě se povedlo oživit - tím spíše "zázrak", že vydržela 10 let. A jsem zvědav, jestli i nová tak dlouho vydrží, moc tomu nevěřím.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35804 | Dnes v 07:08 Kubik19 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | Včera v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |