1 reakcí na tento příspěvek Prvni skutr pro holku
- 4T motor - člověk se nemusí starat o dolejvání oleje do benzínu
- 125 ccm - můžu jet i na městským okruhu pohodlně 80 km/h
- vzduchem chlazený motor - odpadá další starost s chladící kapalinou a potencionální problémy s netěsností atd.
- velká kola, 15" 16" - prostě už jenom to, že vypadají líp
- uzamykatelný kufr na přilbu, kdyby nebylo místo pod sedlem - člověk to pořád nemusí tahat s sebou
A chce si to vyzkoušet manipulaci se skůtrem, ze začátku se možná bude zdát těžký, precijenom má zas o pár kilo víc než Babeta apod.
Osobně mám Kymco Agility 125 a celkem spokojenost, zpracování solidní.
motochod píše: Za mě obecně toto:
- 4T motor - člověk se nemusí starat o dolejvání oleje do benzínu
- 125 ccm - můžu jet i na městským okruhu pohodlně 80 km/h
- vzduchem chlazený motor - odpadá další starost s chladící kapalinou a potencionální problémy s netěsností atd.
- velká kola, 15" 16" - prostě už jenom to, že vypadají líp
- uzamykatelný kufr na přilbu, kdyby nebylo místo pod sedlem - člověk to pořád nemusí tahat s sebou
A chce si to vyzkoušet manipulaci se skůtrem, ze začátku se možná bude zdát těžký, precijenom má zas o pár kilo víc než Babeta apod.
Osobně mám Kymco Agility 125 a celkem spokojenost, zpracování solidní.
No většina 2T skůtrů má oddělený mazaní, takže foukneš 1 l oilu/cca na 1200km do baňky a pak už jen leješ benzin do nádrže. Chlazení je lepší kapalinou, rychleji se dostane na provozní teplotu... 50ccm ve 2T mi teď jede 91km/h a je to taková raketka a navíc to krásně voní. Je to lehoučký a točivý, jasně teď mi to žere cca 3,5 -5l na 100km/podle nálady, ale v origo stavu kdy byla rychlost 65km/h to baštilo 2,2l/100km... A navíc, což je důležitý pro holky je, že na Aeroxe seženeš takovejch dílů pro optický i motorový tunning, že si z toho sedaj na prdel i majitelé chopperů a SS Ale souhlasím, obsah ničím nenahradíš