globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oprava zadní pneu "latou"
Zdravím,

nedávno jsem píchl zadní pneu, známy mi tam dal knot a dnes jsem byl v pneuservise aby mi jí opravili. Jelikož tam byly dvě díry vedle sebe, tak mi tam místo hříbku dal nějakou náplast, které říkal "lata".

Co si myslíte o této opravě? Pneu z vnitřní strany nejdříve vybrousil, odmastil, natřel nějakým lepidlem, chvíli čekal a poté na to místo přilepil onu slavnou desítku latu :D a válečkem přitlačil.

Zajímaly by mne prosím Vaše zkušenosti ohledně této opravy. Hříbku bych celkem věřil, ale tomuto nevím, nevím.
Navíc ten "mechanik" evidentně přezouval mašinu poprvé. Neměl ani zvedák pod kyvku, tak to zvednul nějakým heverem za přepakování a kdybych Vám měl vyprávět, jak to pokračovalo, tak by asi slabší povahy vzaly mašinu na ramena a utíkaly pryč :D ..

Každopádně Vám mockrát děkuji za vyjádření k oné "latě" !!!

Naposledy editováno 16.07.2014 17:41:38

2 reakcí na tento příspěvek Oprava zadní pneu "latou"

16.7.2014 v 18:52 | Nahoru | #1
Jezdím na knotech do konce životnosti pneu. Pích jsem zatím cca 3x ale kolem jsem už pár gum opravovali - nikdy nebylo třeba měnit knot.

(reakce na) Oprava zadní pneu "latou"

16.7.2014 v 23:33 | Nahoru | #2
FishX3> Díky za reakci! Bohužel známému, který mi to opravoval knotem se to moc nepovedlo a ztrácela pomalu tlak. Navíc ta druhá díra je tam kvůli němu, protože se netrefil asi o 1,2mm do té malinké po hřebíku ...

(reakce na) Oprava zadní pneu "latou"

16.7.2014 v 23:54 | Nahoru | #3
FishX3> mně knot na zadní šprcce vyletěl ve 180 km/h a to byl pak celkem šrumec....nejdříve ta moto začala lehce plavat, naštěstí jsem si uvědomil, že jsem do té zadní gumy dával knot, tak jsem rychle zaklapnul plyn, nebrzdil a snažil se řidítka držet rovně - jel jsem po dálnici - od cca 90 km/h dolů jsem jel už na prázdné gumě, plavalo to solidně, byl jsem rád, že jsem si neustlal, kdyby se to stalo v zatáčce, tak to zahodím...
Knot jsem do té gumy instaloval tak jak se má, díra nebyla nijak velká - gumu jsem píchl hřebíkem...dokonce jsem tam narval ten knot rovnou celý a pořádně ho zatočil, předtím jsem všechno komplet pomazal lepidlem...a stejně to bylo k prdu...nicméně ta moje stará vrána má úzké ráfky na diagonální gumy - ty se v zatáčce více deformují než nové motorky se širokými ráfky a radiálními gumami...

Dříve jsem taky tvrdil - jo knot, proč ne, tu gumu dojedeš ještě do konce, teď už bych si tím tak jistý nebyl...u staré gumy na dojetí (tzn. nervat to na max. rychlost, jen tak lážo plážo do cca 120-130 km/h max.) proč ne, u nové gumy jenom na cestu do pneuservisu...

Jinak na autě s knoty nemám problém, gumu jsem vždy dojel až do výměny bez sebemenších problémů...

Naposledy editováno 16.07.2014 23:57:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist