prosím o radu - mám následující problém:
tak se mi konecne podarilo nastartovat svou motokaru s motorem MZ 251 ETZ a upravovanym vyfukem z koncernu volkswagen...
Myslim ze to bezi docela hezky s tim neoriginalnim vyfukem...
Ale mam tu jeden problem... Strili mi to do vyfuku - resp. z toho vyfuku lita cca 20 cm dlouhej plamen a je to rana jak hovado.
Startuju to na petku a to tak, ze kolem kola obmotam pas a pak za nej trhnu (alternativa roztlaceni).
Pri prvnim startu to bezelo celkem slusne viz video - akorat mi prislo, ze to nema takovou odezvu za plynem. Pridal jsem, ale motor sel do otacek s tak sekundovou mozna i vice dlouhou odezvou...
Pak kdyz jsem to chcipl a zacal znovu startovat, tak jsem to omotal kolem kola, skubnul a motoro si tak 10x poblafne v nizkejch otackach ze se jen taktak neudusi a pak chcipne a pri tom poslednim chcipnuti to prave streli straslive do toho vyfuku...
Poradi naky dobrak kde muze byt problem? Co je potreba seridit? Karburator / predstih nebo je problem ten neorigos vyfuk? Zapalovani tam mam s ridici jednotkou (ne kladivkove / ani ne primo VAPE).
Orig výfuk nemám, tenhle co jsem se s nim cely vykend svaroval se mi tam libi i mi tam pasuje - nerad bych jej menil.
Diky, Tomas.
1 reakcí na tento příspěvek MZ 251 ETZ strili do neoriginalniho vyfuku
Každopádně ten filtr co tam máš, je nejhorší co můžeš udělat. Z vlastní zkušenosti se po chvílí nacucá benzínem a zalepí se prachem a už je směs na prd. Když už tenhle filtr tak větší jedině s delším sáním.
často se stává , že netěsní přiruba karburátoru na válci takže jen vystřihnout těsněníčko.
Jinak výfuk by opravdu byl lepší 2T zjednodušeně:
2T výfuk plyny vrací
4T výfuk vytahuje
Ten filtr treba na hovno bude / nemam zkusenosti, takze si necham poradit, ale ted jak jsem to startoval tak tam byl uplne novy a vlastne zazil jen cca hodinu startovani, takze urco zatim zadelanej nebyl.
Jinak prirubu zkusim zkontrolovat pripadne naky tesneni udelat.
Zapomel jsem zminit, ze motor jsem kupoval na aukru a toto byl jeho prvni start - karburator jsem jen proplachoval - s nicim sem na nem nechybal - ani nekontroloval to zavirani plovaku jak je dulezity. Pricin muze byt nekolik. Jde mi jen o to, jestli tedy musim kupovat novy vyfuk origos na mz nebo jestli ten motor pujde seridit plus minus na tento vyfuk co jsem tam nabastlil...
Nevim jestli u toho myho zapalka s hallovym snimacem otacek jde nak ladit predstih, tak bych spis prosil nakou kucharku co vse a v jakym poradi vyzkouset nez ten svarovanej vyfuk hodim ze skaly a sezenu origos... Jak ale rikam, mam v plnu tam dat cizu 516ku ke ktery mam origos vyfuk... Jen ten motor musim prepulit a zgeneralkovat... :-/ Do ty doby jsem to chtel projet s timhle MZ a tim shit vyfukem...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... | Apo-Rider | 48 | 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Mz ETZ 251-aktuální majitelé sem MZ ETZ 251 | Boss.trx850 | 8 | 26.2.2022 v 17:47 2stroke |
MZ 251 MZ ETZ 251 | Petan69 | 7 | 7.2.2022 v 08:54 Petan69 |
MZ 251 ETZ-majitelé sem MZ ETZ 251 | Boss.trx850 | 3 | 2.4.2021 v 18:26 Boss.trx850 |