paolo_novy Přidat reklamu

Téma: MZ 251 ETZ strili do neoriginalniho vyfuku
14.7.2014 v 14:07
Ahoj hosi,

prosím o radu - mám následující problém:

tak se mi konecne podarilo nastartovat svou motokaru s motorem MZ 251 ETZ a upravovanym vyfukem z koncernu volkswagen...

Myslim ze to bezi docela hezky s tim neoriginalnim vyfukem...
Ale mam tu jeden problem... Strili mi to do vyfuku - resp. z toho vyfuku lita cca 20 cm dlouhej plamen a je to rana jak hovado.
Startuju to na petku a to tak, ze kolem kola obmotam pas a pak za nej trhnu (alternativa roztlaceni).
Pri prvnim startu to bezelo celkem slusne viz video - akorat mi prislo, ze to nema takovou odezvu za plynem. Pridal jsem, ale motor sel do otacek s tak sekundovou mozna i vice dlouhou odezvou...
Pak kdyz jsem to chcipl a zacal znovu startovat, tak jsem to omotal kolem kola, skubnul a motoro si tak 10x poblafne v nizkejch otackach ze se jen taktak neudusi a pak chcipne a pri tom poslednim chcipnuti to prave streli straslive do toho vyfuku...
Poradi naky dobrak kde muze byt problem? Co je potreba seridit? Karburator / predstih nebo je problem ten neorigos vyfuk? Zapalovani tam mam s ridici jednotkou (ne kladivkove / ani ne primo VAPE).



Orig výfuk nemám, tenhle co jsem se s nim cely vykend svaroval se mi tam libi i mi tam pasuje - nerad bych jej menil.

Diky, Tomas.


1 reakcí na tento příspěvek MZ 251 ETZ strili do neoriginalniho vyfuku

15.7.2014 v 10:46 | Nahoru | #1
Soudruzi chytrý jak rádia, ale odpověd proč to střílí nikdo zatím nenapsal, jenom ty jejich jiný motory a vejfuky.
Každopádně ten filtr co tam máš, je nejhorší co můžeš udělat. Z vlastní zkušenosti se po chvílí nacucá benzínem a zalepí se prachem a už je směs na prd. Když už tenhle filtr tak větší jedině s delším sáním.
často se stává , že netěsní přiruba karburátoru na válci takže jen vystřihnout těsněníčko.
Jinak výfuk by opravdu byl lepší 2T zjednodušeně:
2T výfuk plyny vrací
4T výfuk vytahuje

(reakce na) MZ 251 ETZ strili do neoriginalniho vyfuku

15.7.2014 v 11:05 | Nahoru | #2
Mad_Rockstar> Ahoj, díky za reakci.
Ten filtr treba na hovno bude / nemam zkusenosti, takze si necham poradit, ale ted jak jsem to startoval tak tam byl uplne novy a vlastne zazil jen cca hodinu startovani, takze urco zatim zadelanej nebyl.
Jinak prirubu zkusim zkontrolovat pripadne naky tesneni udelat.
Zapomel jsem zminit, ze motor jsem kupoval na aukru a toto byl jeho prvni start - karburator jsem jen proplachoval - s nicim sem na nem nechybal - ani nekontroloval to zavirani plovaku jak je dulezity. Pricin muze byt nekolik. Jde mi jen o to, jestli tedy musim kupovat novy vyfuk origos na mz nebo jestli ten motor pujde seridit plus minus na tento vyfuk co jsem tam nabastlil...
Nevim jestli u toho myho zapalka s hallovym snimacem otacek jde nak ladit predstih, tak bych spis prosil nakou kucharku co vse a v jakym poradi vyzkouset nez ten svarovanej vyfuk hodim ze skaly a sezenu origos... Jak ale rikam, mam v plnu tam dat cizu 516ku ke ktery mam origos vyfuk... Jen ten motor musim prepulit a zgeneralkovat... :-/ Do ty doby jsem to chtel projet s timhle MZ a tim shit vyfukem...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 48 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Mz ETZ 251-aktuální majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 8 26.2.2022 v 17:47 2stroke
MZ 251 MZ ETZ 251 Petan69 7 7.2.2022 v 08:54 Petan69
MZ 251 ETZ-majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 3 2.4.2021 v 18:26 Boss.trx850


TOPlist