globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servis KTM 660 SMC
 
11.7.2014 v 23:03
Ahoj všichni,
pořídil jsem si KTM 660 SMC a chtěl bych se zeptat, v jakých intervalech co servisujete.
Mám rok 2004 a olej by se měl měnit po 5000km, ale stejně to budu dělat asi po 2500km i s ventilama. Co jste prosím na tom ale jinak dělali a popřípadě v kolika km. Myslím tím píst, rozvoďák, ložiska v motoru a takový. Nechtěl bych to podcenit a aby mi to aspoň trochu vydrželo.
Děkuji za rady.

Naposledy editováno 11.01.2016 11:15:23

Servis KTM 660 SMC

11.7.2014 v 23:08 | Nahoru | #1
tady www.motorkari.cz/motokatalog/ktm/ktm-660-smc.html

Naposledy editováno 11.07.2014 23:09:46

Servis KTM 660 SMC

11.7.2014 v 23:09 | Nahoru | #2

Servis KTM 660 SMC

12.7.2014 v 16:59 | Nahoru | #3
Olej 2500, ventily 5000.. Dalším zkrácením určitě nic nezkazíš. U pístu mi při cca 12000km technik v KTM tvrdil, že je v půlce životnosti. S dalším zatím naštěstí zkušenosti nemám (ťuk ťuk), ale především olej si opravdu hlídej, umí nadělat pěknou paseku.

Servis KTM 660 SMC

14.7.2014 v 10:05 | Nahoru | #4
Má SMC taky olej v rámu (jako Adventure)?

1 reakcí na tento příspěvek Servis KTM 660 SMC

15.7.2014 v 12:37 | Nahoru | #5
S tím pístem děkuji. To jsem asi také v polovině.
SMC má olej v rámu pouze od roku 2004, myslím.
Co tam dáváte za olej? Já vyzkoušel dříve hodně olejů, ale nikdy to nebylo na motorech s takovým zatížením, takže teď je vše od začátku. Koupil jsem od Motulu 300V 15W50, protože motor je při provozu dost zahřátej a hlavně ho do zimy ještě jednou vyměním. Jinak na začátku jsem byl z ní trochu nervózní, protože to byla trošku divočina, ale pak jsem zjistil, že je tam pastorek s 15 zuby a já koupil komplet řetězovku se 16. Takže teď je to klidnější a dá se na tom jet i dál, ale později asi pořídím znovu 15 zubů. S trojkou stačilo vzít za plyn a za řídítka a hned tam šla :).

(reakce na) Servis KTM 660 SMC

16.7.2014 v 10:44 | Nahoru | #6
Zemba82> Sice mám 625 smc ale motor by to mělo mít stejnej až na nějákej jinej karbec či nádrž, Liju tam motorex 10W50 už kvůli tomu že ho tam lil borec předemnou protože přecházet na jinou značku není úplně optimální a protože se domnívám že se jedná o kvalitní olej což podtrhuje i cena, dost možná platím i značku a všechny oleje jsou vpodstatě stejný ale za klid na duši to stojí Kdybych nechtěl platit za značku tak si nepořídím KTM Hlavně mě zajímá ta tvoje řetězovka Na 625tku jsem našel řetězovku 17/40 ( takže předpokládám že ju tam mám i teď) na vyřádění a dělání blbostí super, ale když zvedám na zadní jen plynem tak na dvojku a ještě by to trošku síly chtělo, takže plánuju dat tam jinou řetězovku aspoň těch 16 ale bude to rozměrově sedět ? Kde kupuješ řetězovky ? Zatím jsem se díval na motoretezy.cz, Dík za info

1 reakcí na tento příspěvek Servis KTM 660 SMC

17.7.2014 v 07:08 | Nahoru | #7
bacoch123> Ahoj, Ať koukám jak koukám, tak by jsi tam měl mít asi to samé jako já. 16/38, akorát já tam měl původně typ 525 a teď jsem koupil 520, ale když koupíš celou řetězovku, tak je to fuk, hlavně jsem tam měl předtím Al rozetu a teď mám ocelovou. Já objednal řetěz na amtrade. Pokud nechceš origo poměr tak si to objednej zvlášť, a nebo si kup sadu a navíc pastorek. Sedět to bude bez problému. P.S. Taky se Ti to tak hřeje??

(reakce na) Servis KTM 660 SMC

17.7.2014 v 08:57 | Nahoru | #8
Zemba82> Aha typ 525,520 to je obsah motoru ? Nebo to je označení toho řetězu ? Na motoretezy.cz to maji takle seřazený podle obsahu a u těchto je poměr 14/48 což je spíš na krosku a né na motárd Mě by stačilo kdyby to bylo jen o trošku víc do síly Našel jsem na 640 16/42 tak asi do toho pujdu Motorka se mě nepřehřivá ještě mně ani nezapl ventilátor když jsem na slušňáka popojížděl v koloně kde stali policajti, ale zase mě to dost solidně žere olej

1 reakcí na tento příspěvek Servis KTM 660 SMC

17.7.2014 v 20:52 | Nahoru | #9
bacoch123> 525 a 520 je typ řetězu, rozdíl je v rozměrech. Tak asi opravdu origo je 17/40. Být tebou bych zkusil vzít origo a k tomu si vzal pastorek 15, ale pokud by jsi ho chtěl nejdřív vyzkoušet tak tu mám starou sadu 15/38 i s řetězem. Úplně zhuntovaná není, takže za zkoušku by to stálo jestli chceš. No mě ventilátor taky ještě nesepnul, ale pravda je, že nevím jestli vůbec funguje. Budu muset propojit čidlo a prubnout to. Ještě jsem se chtěl zeptat kolik máš na tom najeto a jestli jsi měnil rolny na vahadlech?

(reakce na) Servis KTM 660 SMC

18.7.2014 v 08:56 | Nahoru | #10
Zemba82> No ze všeho nejdřív musím zkouknout co tam mám za řetěz abych si objednal určitě sadu která bude víc do síly Borec předemnou to lehce upravoval tak je dost možný že origo tam není S tím ventilátorem si taky nejsu úplně jistej Až bude čas tak odzkouším mám najetých 17500km a koupil jsem ju v 16500 takže jsem zatím akorát měnil olej, ty rolny se mění cca jak často ?

Servis KTM 660 SMC

18.7.2014 v 10:30 | Nahoru | #11
Takže ji máš asi o chvilinku déle než já :). Ty rolny by se měli dělat asi okolo 15000km. Tak jsem se to dočetl i v cizině. Je to prý slabost LC4 motorů. Projeví se to nejdříve větším seřizováním ventilů a pak velkým hlukem z hlavy motoru. Já teď dělal ventily a zatím asi cajk (jen minimální dotáhnutí). Mám najeto 10500km, tak to vidím na příští zimu, pokud se neobjeví do té doby něco jiného. Cenově je to do 2000,-. Tak je to lepší nepodcenit, aby to ve finále nebylo za 20000,-. Když jsem sem psal tenhle dotaz, tak jsem chtěl vědět jen takovéhle věci. V manuálu je velký prd kde jsou výrobní vady. Bylo by dobrý, kdyby sem někdo napsal kdy je dělal a proč.

Servis KTM 660 SMC

21.7.2014 v 09:06 | Nahoru | #12
Kluci, docela tady dobře funguje vlákno s LC4 Adventure, tam se řešilo vše. Rolny max 25 000 km, pak to bude jistojistě volnoběžka a taky očekávejte dekompresor na vačce. Většinou se i sere spojková pumpa, věčnej boj s gumičkama - únik kapaliny a tlaku :) Vodní pumpa chce jednou za čas repasi no a nakonec to bude asi taky gufero na sekundáru. Suma sumárum to není moc peněz, horší je, když se to sejde najednou.

Jinak právě mezi 660 a 625 je velký rozdíl, ať už v objemu, naladění vaček, chybějícím startéru, tak si myslím, že i zmiňovaného oleji v rámu, jak jsem se na to ptal (ale pořád si tím nejsem 100% jistý). 660 bude mít interval 2500 km nebo méně, 625 a 640 mají 5000.

Servis KTM 660 SMC

23.7.2014 v 08:25 | Nahoru | #13
Děkuji za info. V čem prosím vzpočívá repase vodní pumpy? Jinak pro mě asi odpadá tedy starost s volnoběžkou a automatickým dekompresorem. Co jsem kde našel tak 625 má druhý filtr na rámu stejně jako duke a adventure z důvodu absence místa u startéru. 660 SMC mělo do roku 2003 druhý filtr na pozici startéru, pak to udělali stejně jak na ostatních LC4-kách. Co se týče výměny pístu, tak se mám řídit hlavně spotřebou oleje??

Servis KTM 660 SMC

23.7.2014 v 09:09 | Nahoru | #14

1 reakcí na tento příspěvek Servis KTM 660 SMC

23.7.2014 v 11:19 | Nahoru | #15
Ještě jsem se dočetl, že starý černý motory měly na hlavním hřídeli spojky kuličkové ložisko co odcházelo a muselo se měnit cca po 10 000km, ale šedivý motory už mají od prvovýroby ložisko válečkové a tam tato údržba asi nutná není. Je to tak??

(reakce na) Servis KTM 660 SMC

25.7.2014 v 16:05 | Nahoru | #16

Zemba82 píše: Ještě jsem se dočetl, že starý černý motory měly na hlavním hřídeli spojky kuličkové ložisko co odcházelo a muselo se měnit cca po 10 000km, ale šedivý motory už mají od prvovýroby ložisko válečkové a tam tato údržba asi nutná není. Je to tak??



Je to tak - anebo od roku 04, myslím? Jsem ti moc jistoty nedodal

Repase vodní pumpy - gufero, těsnění, ložisko...jak píšou na ADV, nic drahého

Servis KTM 660 SMC

26.7.2014 v 22:28 | Nahoru | #17
Chlapi,kupil jsem taky 660 smc r.v. 2004 a shanim na ni bocni stojan kdyby jste nekdo vedel, nebo popr. nejakou radu, ci planek na vyrobu. Jeste premyslim jaky olej tam dat? Diky za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek Servis KTM 660 SMC

28.7.2014 v 08:21 | Nahoru | #18
No, že jsem tu taky novej a musíme si pomáhat, tak Ti to nakreslím a tak ve středu sem vložím. Jak jsem psal výše, tak jsem tam nalil Motul 300V 15W50, protože jsem měl doma 5 litrů, tak ho tam dám pak ještě jednou, ale příště asi koupím Motorex 10W60 Cross Power.
Jinak kdyby někdo chtěl na LC4 černý boční spoilery k chladiči, tak dejte vědět. Chci si koupit oranžový. Kdyžtak nafotím.
hAjPR> Asi to na podzim rozdělám a podívám se, prý i u toho válečkového se má radši měnit ta ocelová podložka, která blokuje to ložisko pro vysunutí. Nevíš jestli potřebuju koupit ten klíč pro blokaci spojky, abych povolil spojkový koš, nebo to jde provézt nějak jinak?
Díky

(reakce na) Servis KTM 660 SMC

28.7.2014 v 09:29 | Nahoru | #19

Zemba82 píše: hAjPR> Asi to na podzim rozdělám a podívám se, prý i u toho válečkového se má radši měnit ta ocelová podložka, která blokuje to ložisko pro vysunutí. Nevíš jestli potřebuju koupit ten klíč pro blokaci spojky, abych povolil spojkový koš, nebo to jde provézt nějak jinak?
Díky



Asi se bavíme o tom ložisku na spojce, co? Ale to bohužel nevím...jestli myslíš povolení koše, tak na to je nejlepší pneumatická pistole.

Servis KTM 660 SMC

28.7.2014 v 10:34 | Nahoru | #20
Tu teda zrovna nemám....ale zeptám se tchána, protože jezdil dřív s Tatrovkama a určitě ho měli v povinné výbavě :D. Zpětné dotáhnutí asi bude stačit, když si udělám čárku před a pak dotáhnu zpět na ní? Jinak tohle ja ta podložka....



Servis KTM 660 SMC

29.7.2014 v 10:11 | Nahoru | #21
Nevíte jestli se dá někde koupit nové zvýšené sedlo na r.v.2004. Hledal jsem a nic. Mám na sedle roztrhlý ty růžky dole a kdybych to nechal čalounit, tak se vzhledem a výškou nic nenadělám.

Servis KTM 660 SMC

30.7.2014 v 12:30 | Nahoru | #22
P-A-V-L-O-S> Tady máš jen nějaký obrázky bočního stojánku, kdyby jsi to chtěl všechno rozkreslit, tak napiš a já bych Ti to do konce týdne poslal, ale jen pokud se to rozhodneš vyrábět.








Servis KTM 660 SMC

1.8.2014 v 07:45 | Nahoru | #23
Zemba82 - Díky moc chlape Já tam ten držák na uchycení mám, jen musím nějak vyrobit to ramínko. Stále váhám, jestli by nemohl být rovný, nebo se tam nevleze skrz kyvku a budu ho muset poohýbat. Koukal jsem na nový a našel nejlevnější za 2 tis. což se mi fakt dávat nechce.

Servis KTM 660 SMC

1.8.2014 v 09:37 | Nahoru | #24
To tě teda chápu. Můžu Ti to ještě nafotit z boku se sklopeným stojanem, aby jsi viděl jestli tam rovný vleze. Kdyžtak napiš, co by jsi ještě potřeboval změřit, nebo nakresli....

1 reakcí na tento příspěvek Servis KTM 660 SMC

1.8.2014 v 21:15 | Nahoru | #25
P-A-V-L-O-S> Asi by to bylo lepší ohnout, jinak to bude trčet hodně do boku.



(reakce na) Servis KTM 660 SMC

2.8.2014 v 11:13 | Nahoru | #26
Zemba82> Budu se s tím muset nějak poprat. Ještě jednou díky
Téma je zamknuto


TOPlist