globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: poistovna si robi srandu, pomoc s postupom
 
3.7.2014 v 11:04
Chlapi a damy, poistovna robi drahoty a ja by som sa rad spytal ako postupovat v tomto pripade:
Pred mesiacom mi borec nacuval do moto a zvalil ju na pravu stranu. Priznal vinu a nahlasili sme spolocne skodnu udalost na poistovnu.
Likvidator po mesiaci setrenia oznamil, ze "je technicky nepřijatelné, aby k celkovému uplatněnému rozsahu poškození motocyklu došlo při deklarovaném průběhu vzniku škodní události".
1. moto som mal prakticky 8 dni odo dna nakupu (pech) (nie je nova, ma cca 20 mesiacov).
2. bola v 100% stave, pri kupe som kontroloval kazdy milimeter prave pre podozrenie na buracku alebo kvoli sanci na nejaku "zlavu".
3. moto mam v tomto 100% stave odfotenu, fotiek je celkom dost...
4. bola v autorizovanom servise tesne pred nehodou, technici si snad este spomenu, ze na nej nebol ani skrabanec, pac sme riesili zarucne opravy
5. pri nehode som nebol, netusim teda ako do nej borec nacuval a akym sposobom tych 250kg dvihol, ostava mi len verit jeho tvrdeniam, tato poznamka je zaznamenana v zazname o nehode

Takze ma zaujima:
Ako sa odvolat a postupovat aby poistovna preplatila 100% nakladov na opravu (cca 26 tisic), pretoze mna vobec nezaujima ako sa to stalo, chcem mat motorku v poriadku a neinvestovat do toho ani korunu. Oprava uz bola vykonana v autorizovanom (zmluvnom) servise.
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek poistovna si robi srandu, pomoc s postupom

4.7.2014 v 19:37 | Nahoru | #31
Docela si tu pletete pojmy,
Čekat na penize je jedna věc a druhá je jak se ptal Rnx, jemu pojišťovna žádné peníze nezadržuje, ale vlastné ho obvinila s pojistného podvodu a nic mu nevyplatí nebo jen část.
"Likvidator po mesiaci setrenia oznamil, ze "je technicky nepřijatelné, aby k celkovému uplatněnému rozsahu poškození motocyklu došlo při deklarovaném průběhu vzniku škodní události"."
To znamená nic od nás nedostanete protože škody, které uplatňujete byly na motorce již před nehodou.
Zadržování znamená, že pojištovna odouhlasí oprávněnost nároku a zdržuje platbu.to že pojištovná doporučí/určí servis neznamená uznání nároku. Uznání řeší likvidátor a servis doporučuje operátorka na telefonu.
Papír od polici je sice OK, ale určuje jen viníka nehody (pro pojištovnu není směrodatný, ale jen vodítko), ale vubec nepopisuje škody na vozidle.
V tvém případě likvidátor tvrdí že škody které uplaťnuješ už na motorce byly před nehodou.
musíš si vzít právníka jinak nic nedostaneš.

(reakce na) poistovna si robi srandu, pomoc s postupom

4.7.2014 v 19:40 | Nahoru | #32

bigerman píše: Hornetyk> ano, dopraváci mi dali vizitku na asistenční službu, proč ne, taky platí hypotéky a mají rodiny, proč si nepřivydělat, tohle neřeším



Až jednou někoho ťukneš ty, tak to řešit budeš.
Mimochodem ty cajty platíš i ty, ale ne za to aby si v pracovní době přivydělávali bokem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poistovna si robi srandu, pomoc s postupom

4.7.2014 v 19:44 | Nahoru | #33

david1 píše: Docela si tu pletete pojmy,
Čekat na penize je jedna věc a druhá je jak se ptal Rnx, jemu pojišťovna žádné peníze nezadržuje, ale vlastné ho obvinila s pojistného podvodu a nic mu nevyplatí nebo jen část.
"Likvidator po mesiaci setrenia oznamil, ze "je technicky nepřijatelné, aby k celkovému uplatněnému rozsahu poškození motocyklu došlo při deklarovaném průběhu vzniku škodní události"."
To znamená nic od nás nedostanete protože škody, které uplatňujete byly na motorce již před nehodou.
Zadržování znamená, že pojištovna odouhlasí oprávněnost nároku a zdržuje platbu.to že pojištovná doporučí/určí servis neznamená uznání nároku. Uznání řeší likvidátor a servis doporučuje operátorka na telefonu.
Papír od polici je sice OK, ale určuje jen viníka nehody (pro pojištovnu není směrodatný, ale jen vodítko), ale vubec nepopisuje škody na vozidle.
V tvém případě likvidátor tvrdí že škody které uplaťnuješ už na motorce byly před nehodou.
musíš si vzít právníka jinak nic nedostaneš.



Nemel by to videt likvidator driv nez to servis opravi?

(reakce na) poistovna si robi srandu, pomoc s postupom

4.7.2014 v 19:52 | Nahoru | #34
bigerman> No, když seš poškozený, tak je to pro tebe "v pohodě". Ale je to humus, jednou se může karta obrátit a pak se člověk může divit... Je lepší vědět, co čekat a udělat všechno pro to, aby tě potom pojišťovna neoškubala jak kuře...
Nemyslel jsem to nijak zle, jen že většina systémů v tomto státě je postavená tak, aby se ze slušných lidí vytahalo co nejvíc peněz

Naposledy editováno 04.07.2014 19:53:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poistovna si robi srandu, pomoc s postupom

4.7.2014 v 19:56 | Nahoru | #35
david1> ano, hlavně bych vyzdvihl to, že v servise to opraví, ale neznamená to, že to pojišťovna zaplatí a nezeptají se předem, jestli majitel souhlasí s uhrazením třeba poloviny nákladů na opravu. Toho pak pojišťovna postaví před hotovou věc "a teď zaplať"

(reakce na) poistovna si robi srandu, pomoc s postupom

4.7.2014 v 20:02 | Nahoru | #36
assassin> Jo měl, ale některý pojištovny maj dva likvidátory na jednu událost.
Loni jsem to řešil.
Mladá zaparkovala motorku a borec do ni najel a převrátil.
Motorku jsem odvez do pojištovny (aby to bylo dřív), tam na to kouknul likvidátor - nafotil škody a napsal co a jak se opraví. S tímto likvidátorem jsem mluvil. Ale tento nerozhodovál o oprávněnosti nároku.
Motorka šla do servisu a začala oprava, já pak trnul aby to pojištovna zaplatila (55 000,-)
Během opravy to měl druhý likvidátor (na druhém konci republiky)a ten posuzoval oprávněnost nároku (jestli popsané a nafocené škody vznikly tak jak je popsáno - jinak řečeno když napíšeš že motorka spadla na pravou stranu a máš zlomenou levou stupačku tak dostaneš kulový, toto první likvidátor neřeší.)
Pak servis/ ty odešle fakturu a druhý likvidátor rozhodne o proplacení (pokud se mu něco nezdá , máš smolíka) a následně vydá pokyn k proplacení. Teprve potom pojištovna peníze pošle. u nás to trvalo od odeslání faktury na pojištovnu k proplacení 3 týdny. Servis taky motorku nechtěl vydat dokud nedostane peníze. Tak jsem to po tydnu zaplatil ze svého a poté čekal až to dorazí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poistovna si robi srandu, pomoc s postupom

4.7.2014 v 20:08 | Nahoru | #37

kratasroman píše: david1> ano, hlavně bych vyzdvihl to, že v servise to opraví, ale neznamená to, že to pojišťovna zaplatí a nezeptají se předem, jestli majitel souhlasí s uhrazením třeba poloviny nákladů na opravu. Toho pak pojišťovna postaví před hotovou věc "a teď zaplať"



Přesně tak.
a pokud se nebráníš tak dostaneš kulový. Chce to právníka a napsat dopis.

Já chtěl mít jistotu tak jsem během opravy, poslal preventivně na pojištovnu DASku a ihned po tom co jim poslala dopis (jak se stavějí k likvidaci) mi obratem přišlo potvrzení, že vše je OK a bude zaplaceno.

(reakce na) poistovna si robi srandu, pomoc s postupom

4.7.2014 v 21:05 | Nahoru | #38
david1> joo, DASka v tomto pomůže... Já mám pojištění proti pokutám a tam je součástí pojištění proti pojišťovnám

poistovna si robi srandu, pomoc s postupom

4.7.2014 v 21:14 | Nahoru | #39
Psal jsem to z pohledu poškozeného, to až někde někoho trefím já, je jiná písnička. Prvotně tu šlo borci o to, co zažívá jako poškozený, a k tomu jsem napsal svou zkušenost. Takže repete, pokud jsem poškozený, není fér řešit takový problém, nedejbože zadržovat mou věc. Neměl bych mít pocit omezení, a pokud to funguje jak píše, žijeme v debilově.

poistovna si robi srandu, pomoc s postupom

6.7.2014 v 10:10 | Nahoru | #40
Borec mi nacouval do zaparkovaného auta a odjel. viděl ho soused, tak po návratu vinu přiznal a podepsal hlášení. Cca 30 x 20 promáčklej zadní blatník. Kdyby mi dal na místě 3 litry, dál bych to neřešil. Jeho pojišťovna (čpp) mi dala kontakt na smluvní servis, tam jsem auto s papírama přivez, odmít náhradní vůz, který mi vyloženě nutili, za týden si pro auto přišel, podepsal opravu na 16 tisíc a odjel. Vůbec nic jsem nemusel řešit, vše vypapíroval servis. Vyrovnali díru a nastříkali od nárazníku přes blatník a dveře až po střechu, předtím auto celé umyli a jako bonus vyluxovali i vnitřek. Připadalo mi, že jsem někde ve Švajcu a né v korupčistánu.

(reakce na) poistovna si robi srandu, pomoc s postupom

6.7.2014 v 10:52 | Nahoru | #41

Redguy píše: disk> Zas na druhou stranu zakladatel pise "pri nehode som nebol, netusim teda ako do nej borec nacuval", takze pokud se sam priznal a neujel jako by do udelalo 99% curaku, tak by to pro me byl duvod byt k nemu "hodny" a srat se spise do pojistovny. Osobne bych opravdu nechal vypracovat znalecky posudek (ten vyjde snad na jednotky tisic) a s tim pak upozornit pojistovnu, ze jestli se nedohodneme (vcetene proplaceni posudku), tak se budeme soudit.


To já bych naopak viníkovi nehody zavolal, ale POPROSIL bych ho ať si udělá pořádek se svojí pojišťovnou a přitlačí na ně, že vyvstala tato situace a že tě jeho pojištovna naopak nepřímo obviňuje, že jsi to narafičil a nepřímo tě obviňuje z pojistného podvodu. Evidentně je to férový člověk a platí si za služby pojišťovně, která se teďka zříká toho, za co je placena. On by taky měl vědět, že je čas změnit pojišťovnu.

poistovna si robi srandu, pomoc s postupom

6.7.2014 v 11:24 | Nahoru | #42
Čeká mně větší zábava . Proforma faktura za opravu mojí móto je na 270 000.-
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist