globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti
29.6.2014 v 15:39
Čau bikeři,, Jaké máte zkušenosti s dlouhými nájezdy pneumatik? tzn: tip pneu - Km/nájezd.


Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

1.7.2014 v 16:04 | Nahoru | #91
Jak už tady několikrát zaznělo, diskuze trochu o h... Ničem.

Každý jezdíme jinak, ba dokonce i na jedné a té samé motorce může jedna a tatáž sada gum vykazovat pod různými piloty (nebo "piloty") úplně jiné výsledky, co (nejen) nájezdu týče.

Ale OK. První sada, na Stromovi, pro mne na učení a zajížděcí, mi vydržela kupodivu nejdéle, Mitas E07 měnen v cca 14 tisících, ani zdaleka ne na konci životnosti. Pak Metzeler Tourance, výrazně lepší jízdní vlastnosti na slinici a zejména na mokru, zároveň větší opotřebení, po cca 6 tisících prodáno i smotorkou, odhaduji, že ještě pár tisíc daly. Honda - Roadsmart II: dobrá guma, nervóznější na mokru a za chladu, předek se poměrně rychle sjel do špičky, měněno po cca 9-10 tisích, zadek téměř po smrti. Aktuálně P Angel GT, zatím velká spokojenost, po cca 2 tisících je opotřebení relativně malé. Uvidíme za měsíc a dalších cca 6 tisících.

1 reakcí na tento příspěvek Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

1.7.2014 v 20:29 | Nahoru | #92
Zeda jsem koupil s Pirelli Diablo a dal na nich 4000. Nevím kolik na nich měl najeto předchozí majitel. Pro rejpálky je to moje první motorka mám ji od dubna a nejsem velkej střelec a jo mám poserproužky půl cenťáku na každé straně Ve čtvrtek přezouvám na Pirelli Angel GT tak se uvidí kolik dají.

(reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

1.7.2014 v 22:49 | Nahoru | #93

Drahoš1 píše: Zeda jsem koupil s Pirelli Diablo a dal na nich 4000. Nevím kolik na nich měl najeto předchozí majitel. Pro rejpálky je to moje první motorka mám ji od dubna a nejsem velkej střelec a jo mám poserproužky půl cenťáku na každé straně Ve čtvrtek přezouvám na Pirelli Angel GT tak se uvidí kolik dají.


To by ti mohly vydrzet deset

1 reakcí na tento příspěvek Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

Skvělá odpověď, děkuji! 1.7.2014 v 23:01 | Nahoru | #94
Road Attack první generace, na GSF1200 18tkm,párkrát burnout a nemizela potvora, ale pak už jsem se toho bál, měl jsem ji na moto rok, tak jsem ji preventivně sundal a dal kámošovi na stunt a ten ji ještě trápil na GSX750R dva víkendy ve Lnářích než to Road Attack vzdal Tvrdý jak beton, na dlouhou cestu bych nevolil jinou pryž, jestli se dá ještě sehnat, na tý turistikou objedeš zeměkouli

1 reakcí na tento příspěvek Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

1.7.2014 v 23:05 | Nahoru | #95
XT 660 R letos nová pneu vzadu Hidenau K60 Scout najeto 3800km a je skoro v hajzlu do podzima nevydrží

(reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

2.7.2014 v 00:35 | Nahoru | #96

Brkytom píše: XT 660 R letos nová pneu vzadu Hidenau K60 Scout najeto 3800km a je skoro v hajzlu do podzima nevydrží


já na ní mám 12tis a ještě 5 určitě dá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

2.7.2014 v 06:54 | Nahoru | #97

dewwil píše: Road Attack první generace, na GSF1200 18tkm,párkrát burnout a nemizela potvora, ale pak už jsem se toho bál, měl jsem ji na moto rok, tak jsem ji preventivně sundal a dal kámošovi na stunt a ten ji ještě trápil na GSX750R dva víkendy ve Lnářích než to Road Attack vzdal Tvrdý jak beton, na dlouhou cestu bych nevolil jinou pryž, jestli se dá ještě sehnat, na tý turistikou objedeš zeměkouli



tak to koukám, mě právě Road Attack po 5 tis zmizela, žádný burnout jsem nedělal, jen jsem za to tahal, ale to ty určitě taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

2.7.2014 v 07:13 | Nahoru | #98

JardelT píše: tak to koukám, mě právě Road Attack po 5 tis zmizela, žádný burnout jsem nedělal, jen jsem za to tahal, ale to ty určitě taky



jj, ale je možný, že jsem měl nějakou starou DOTku, že byla krásně vyzrálá do betonova

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

2.7.2014 v 08:05 | Nahoru | #99

dewwil píše: jj, ale je možný, že jsem měl nějakou starou DOTku, že byla krásně vyzrálá do betonova



Jak staré DOT by to muselo být aby to bylo vyzrálé do betonova?

Já teď koupil 3-4 roky staré gumy roadsmart a jsou měkké jak sviňa a i po okruhovém ježdění se furt jízdou vyměkne na krajích až moc. Poprvé mi teď klouzla v beskydech při svižné jízdě jsem ji přehřál.

(reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

2.7.2014 v 08:38 | Nahoru | #100

pavel_novak píše: Yamaha Bulldog 1100 roadsmart 2 zadek 6000 na značku v 7000 výměna předek najede cca o 1000. Lidi co nájezdu 10tis a víc dle me jezdí jenom rovně a na čtvrt plynu...



Lol, když už jsem dal letos Rakousko 1600 km a jedu GB a Irsko (cca 9000 km) na CBFku 600, mám jak kokot kličkovat na dálnici mezi levým a pravým pruhem, po dálnici to valit 230 dle tacha, stavět na každé benzínce pro benzínce a měnit pneu minimálně 2x za sezonu??!! Až budu mít motorku ne na ježdění, ale na machrování kolem komína, asi taky budu psát, jak je cool, když mi motorka sežere 10l na sto a gumy se rozesračkujou za 2000 km.

(reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

2.7.2014 v 09:34 | Nahoru | #101

Danielos píše: Jak staré DOT by to muselo být aby to bylo vyzrálé do betonova?

Já teď koupil 3-4 roky staré gumy roadsmart a jsou měkké jak sviňa a i po okruhovém ježdění se furt jízdou vyměkne na krajích až moc. Poprvé mi teď klouzla v beskydech při svižné jízdě jsem ji přehřál.



Aspoň 5-7let takže DOT 07 - 06, ale taky to záleží na skladování, pokud to má někdo skladovaný v plechový nevytápěný hale s velkými okny tak jak se střídaj teploty a působí UV záření tak se doba stárnutí zkracuje a třeba za 4 roky je z toho puk. Když je to skladovaný v temnu a při stálé teplotě tak je guma prakticky pořád funkční, ale vychází se z toho, že nová guma je při správném skladování použitelná při zachování všech jejích vlastností 5 let od data výroby... Takže je lepší koupit starší 5 let sport-turistickou gumu pokud chceš betonku (dávat majzla na klouzání, dopředu bych si dal něco novějšího), a dát pozor, aby nebyla už s prasklinama a zpuchřelá, jenže to se zjistí až když ji nafuníš na ráfku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

2.7.2014 v 09:54 | Nahoru | #102

BorekS píše: Může už někdo orecenzovat MITAS SPORT FORCE ???? Cenu prosím hodnotit až na posledním místě.


Můžu třeba já.
Dobré gumy, klidně kup.
Nájezd nevím, mám na nich cca 2500 km, kolik dají je otázka.
Každý jezdí jinak.
Odhadem je nájezd podobný, jako u podobných gum.

(reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

2.7.2014 v 11:39 | Nahoru | #103
VladaM>

Dík za první info, dá se říct, kolik je opotřebení po 2500 km?

1 reakcí na tento příspěvek Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

2.7.2014 v 12:51 | Nahoru | #104
Zadek asi 1 - 1,5 mm.
Předek přibližně půlku toho, co zadek.
Zadek:





Předek:




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

Skvělá odpověď, děkuji! 2.7.2014 v 13:51 | Nahoru | #105
VladaM> Pláště Mitas Sport Force v testu časopisu Motorrad označeny jako “Nejlepší koupě”

Praha, 4. června 2014 – Radiální motocyklové pneumatiky Mitas Sport Force úspěšně prošly testem významného časopisu Motorrad a uspěly v tvrdé konkurenci světoznámých značek.

Jen pár měsíců po představení plášťů Sport Force (na podzim 2013) si významné vydavatelství Motor Presse Stuttgart, které prodává motoristické časopisy po celé Evropě, vybralo Mitas Sport Force do jednoho ze svých náročných testů. Pneumatiky Sport Force o rozměrech 120/70ZR17 a 180/55ZR17 byly v rámci testu obuty na motocyklu Honda CB 1000 R (ABS).

Testované pneumatiky byly rozděleny do dvou skupin: dostupné značky a prémiové značky. Mitas Sport Force zvítězily ve třídě pneumatik dostupných značek a získaly ocenění „Nejlepší koupě“, když dosáhly 208 bodů z celkových 250. Znamená to, že nabízejí nejlepší poměr kvality a ceny. Dosažené bodové hodnocení by pro Mitas Sport Force znamenalo dobré umístění také ve třídě prémiových značek.

Výsledky testu v kategoriích, na které kladou důraz sportovně zaměření jezdci, jako například přilnavost (sklon/úhel náklonu) a přilnavost (zrychlení při výjezdu ze zatáčky) ukázaly, že pneumatiky Mitas Sport Force se mohou srovnávat s plášti v prémiové kategorii. Ve zmíněných testech totiž získaly stejný počet bodů.

V kategoriích ovladatelnost a přesnost řízení pláště Mitas Sport Force na body jednoznačně zvítězily, když za sebou nechaly nejprestižnější značky z Itálie, Francie, Japonska i Velké Británie. Pouze pneumatiky Continental Road Attack Evo 2 bodovaly za suchých podmínek lépe než Sport Force.

Společnost MITAS a.s. z koncernu ČGS HOLDING a.s. je jedním z předních evropských výrobců zemědělských pneumatik, které jsou vyráběny a prodávány po celém světě pod třemi obchodními značkami. Vlastními obchodními značkami společnosti jsou Mitas a Cultor; značka pneumatik Continental pro zemědělský segment je licencovaná. MITAS a.s. dále vyrábí a distribuuje průmyslové pneumatiky a pneumatiky pro motocykly pod značkou Mitas. MITAS a.s. vlastní tři výrobní závody v České republice, jeden v Srbsku a jeden v USA a má vlastní globální prodejní a distribuční síť.

Savatech d.o.o. je evropský producent gumárenských výrobků a pneumatik. Divize Moto vyrábí a prodává pneumatiky značky Sava. Poté, co se majitelem společnosti Savatech stal ČGS Holding a.s., mateřská skupina výrobce pneumatik Mitas, bude obchodní značka Sava na pneumatikách vyrobených společností Savatech postupně nahrazována značkou Mitas.



































(reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

2.7.2014 v 14:00 | Nahoru | #106

dewwil píše: VladaM> Pláště Mitas Sport Force v testu časopisu Motorrad označeny jako “Nejlepší koupě”

Praha, 4. června 2014 – Radiální motocyklové pneumatiky Mitas Sport Force úspěšně prošly testem významného časopisu Motorrad a uspěly v tvrdé konkurenci světoznámých značek.

Jen pár měsíců po představení plášťů Sport Force (na podzim 2013) si významné vydavatelství Motor Presse Stuttgart, které prodává motoristické časopisy po celé Evropě, vybralo Mitas Sport Force do jednoho ze svých náročných testů. Pneumatiky Sport Force o rozměrech 120/70ZR17 a 180/55ZR17 byly v rámci testu obuty na motocyklu Honda CB 1000 R (ABS).

Testované pneumatiky byly rozděleny do dvou skupin: dostupné značky a prémiové značky. Mitas Sport Force zvítězily ve třídě pneumatik dostupných značek a získaly ocenění „Nejlepší koupě“, když dosáhly 208 bodů z celkových 250. Znamená to, že nabízejí nejlepší poměr kvality a ceny. Dosažené bodové hodnocení by pro Mitas Sport Force znamenalo dobré umístění také ve třídě prémiových značek.

Výsledky testu v kategoriích, na které kladou důraz sportovně zaměření jezdci, jako například přilnavost (sklon/úhel náklonu) a přilnavost (zrychlení při výjezdu ze zatáčky) ukázaly, že pneumatiky Mitas Sport Force se mohou srovnávat s plášti v prémiové kategorii. Ve zmíněných testech totiž získaly stejný počet bodů.

V kategoriích ovladatelnost a přesnost řízení pláště Mitas Sport Force na body jednoznačně zvítězily, když za sebou nechaly nejprestižnější značky z Itálie, Francie, Japonska i Velké Británie. Pouze pneumatiky Continental Road Attack Evo 2 bodovaly za suchých podmínek lépe než Sport Force.


Asi by mě měli zaměstnat v časopise Motorrad, protože já už od února tvrdím, že jsou ty MITASky dobré.

Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

2.7.2014 v 15:08 | Nahoru | #107
Z6 na ZR7, najel jsem na nich 16 a něco už měly od bývalého majitele + něco by ještě daly, měnil jsem s cca 2mm, ale jezdim klobouka a tehdá to byl můj první stroj..

(reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

2.7.2014 v 20:01 | Nahoru | #108

pavel_novak píše: Lidi co nájezdu 10tis a víc dle me jezdí jenom rovně a na čtvrt plynu...


To je pěkná píčovina : jezdím náklony pneu na hranu,tahám na max a tacho mi ukazuje ve fičáku 299km/h ,najezdím sezoně až 25 000kma a sjedu cca 4 páry pneu proto toto téma kolego

(reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

2.7.2014 v 20:03 | Nahoru | #109
dva_hrnce píše: Nebo právě jezdí hodně zatáčkovité úseky a nemaj po 6tis.km uprostřed plátno a kraje jak nové. Samo nic proti Tobe, neznám te a nevim jak jezdís, jen mi to prijde logičtější. S tím ctvrt plynem souhlas.

Mám slítaný bez poserproužků

dejf. píše: Tak to se cení! Takovejch je málo pane Mára!



Ano a pořád jich ubejvá

Naposledy editováno 02.07.2014 20:05:24

(reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

2.7.2014 v 23:17 | Nahoru | #110

Dekker.dave píše: SirIndy> Roadsmart 2 na šestkovým Hornetovi, zadek cca 15000km najeto, předek ještě jednu zadní vydrží.


V motoškole nám říkali, že se maj měnit obě... že pneu sice může mít vzorek, ale záleží jak je sjetá...
Ukazovali nám sjeté pneu a přitom měly vzorek, že by se tady na motobazaru prodaly za 3t.
Přední byla do V a vzadu hranatá.

Jenom říkám pro info
Jinak ať si to samozřejmě mění každý jak chce.
Pro mě jsou pneu jedna z nejdůležitějších věcí.

1 reakcí na tento příspěvek Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

2.7.2014 v 23:30 | Nahoru | #111
Má někdo přímé porovnání Michelin Pilot Road 2 a Pirelli Angel ST?

(reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

3.7.2014 v 08:03 | Nahoru | #112

c.j. píše: Má někdo přímé porovnání Michelin Pilot Road 2 a Pirelli Angel ST?



tady jen Michelin Pilot Road 3 a Pirelli Angel ST

edit: písmenka

Naposledy editováno 03.07.2014 08:03:31

Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

3.7.2014 v 09:23 | Nahoru | #113
Roadsmart 1-10 nebo 11tis.už přesně nevím

1 reakcí na tento příspěvek Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

3.7.2014 v 19:45 | Nahoru | #114
Continental Road Attack 2 -mam na ní cca 5tis km a nejak podezrele mizi pred ocima pri jizde ve dvou. Zadna dalnice,jen okresky. Uz za ni ty prachy nedam. Ted objednana Mitas SportForce a nasadim,nez pojedu na moto GP do Brna. Bojim se ze to Road Attack uz neda a nechce se mi vracet na platne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

3.7.2014 v 19:50 | Nahoru | #115

MacNamara píše: Continental Road Attack 2 -mam na ní cca 5tis km a nejak podezrele mizi pred ocima pri jizde ve dvou. Zadna dalnice,jen okresky. Uz za ni ty prachy nedam. Ted objednana Mitas SportForce a nasadim,nez pojedu na moto GP do Brna. Bojim se ze to Road Attack uz neda a nechce se mi vracet na platne.



Road Attack 2 ma nejmensi vydrz ze vsech sportovne cestovnich gum. A jakmile se ojela tak mi hrozne padala do naklonu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

3.7.2014 v 19:56 | Nahoru | #116

SirIndy píše: Road Attack 2 ma nejmensi vydrz ze vsech sportovne cestovnich gum. A jakmile se ojela tak mi hrozne padala do naklonu.



jj, to už je lepší SportAttackII, je lepivější a nájezd stejnej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

3.7.2014 v 20:26 | Nahoru | #117
dewwil> jsem fakt cekal ze da vic,nejsem zadnej krutostrelec. Uz ji fakt nekoupim.

(reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

3.7.2014 v 20:54 | Nahoru | #118

MacNamara píše: dewwil> jsem fakt cekal ze da vic,nejsem zadnej krutostrelec. Uz ji fakt nekoupim.



jak jsem již psal, dala 5 tis a byla bez vzorku, poměrně rychle se zahřála a dobře držela, ale výdrž

1 reakcí na tento příspěvek Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

3.7.2014 v 22:20 | Nahoru | #119
VladaM + dewwil

díky pánové za vyčerpávající info, příště jdu do nich.. do Mitasek

Naposledy editováno 03.07.2014 22:21:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesmrtelné cestovní pneumatiky - zkušenosti

3.7.2014 v 22:39 | Nahoru | #120
BorekS> ja uz cekam - z AZ-pneu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist