globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?
13.6.2014 v 12:53
Chtěl jsem se Vás zeptat jak obecně řešíte startování na Dragstaru 1100? Motorku, pokud třeba 14 dní stojí, nenastartuji. Startér točí, jednou dvakrát se protočí a nic, motorka nechytne. Pokud se mi ji nepodaří nahodit do třetího pokusu, už to ani dál nezkouším. Baterka to dál neutočí.

Jinak baterku mám novou, s kapacitou a s parametry dle výrobce. Původně tam byla baterka slabší, takže jsem tyto problémy se startováním přičítal slabší baterce, ale i se správnou baterkou problémy se startováním přetrvávají. Už několikrát mě takhle nechal Dragstar na holičkách, a já jsem nikam nevyjel.

Chtěl jsem se Vás zeptat, řešíte někdo podobný problém se startováním na Dragstaru, nebo všeobecně na těchto dvouválech? Pokud ano, jakou máte fintu, aby se podařilo motorku nastartovat. Díky za tipy, nerad bych se sháněl po nové motorce, ale tyto zkušenosti mě pomalu ubíjí ke změně.
Předchozí
1 2
Následující

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

13.6.2014 v 13:01 | Nahoru | #1
Jestli to neutáhne nová baterka, tak koukni na startér a vedení k němu. Pravděpodobně ale asi ojetý uhlíky..

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

13.6.2014 v 13:06 | Nahoru | #2
a co zkusit servis?

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

13.6.2014 v 13:06 | Nahoru | #3
A pokud stoji kratsi dobu, tak se startovanim problem neni?
A co myslis tim jednou dvakrat protoci, jako dve otacky klikovky a pak je baterka mrtva?

1 reakcí na tento příspěvek Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

13.6.2014 v 13:48 | Nahoru | #4
Když startuji, tak startér točí - jednu dvě otáčky a nic. Zkusím znovu jenom cvakne startér ani se neprotočí klika, chvilku počkám zkusím znovu, zase se max dvakrát protočí a když se mi nepodaří ji nastartovat do toho cca třetího pokusu, baterka už se nechytá.

Klučina od kterýho jsem motorku kupoval, měl od baterky vyvedený kabel s paticí, kterým údajně baterku oživoval přes nabíječku při startování, nevím jak je to potom s životností baterky, ale hlavně si to nedokáži představit, jak to budu řešit když budu někde vyjetý.

Problém s popsaným startováním se mi stal i během cesty, když jsem zastavil a následně odjížděl, třeba od benziny, startoval jsem na několikrát a jenom se modlil abych odjel. Ale hlavně pokud je motor studený tak je to problém.

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

13.6.2014 v 13:55 | Nahoru | #5
Baterka bude KO nebo slabá,když to napíchneš přes starťáky na auto,točí to taky blbě?

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

13.6.2014 v 14:14 | Nahoru | #6
nová baterka by s tím měla točit déle, pokud máš novou baterku, tak ji proměř a kdyžtak reklamuj

edit: teď jsme si všiml, že jsi ze Šumperka, tak zkus se domluvit s Katanou , má kousek od aquatollu servis, pokud bude baterka v pořádku, ja něj spoleh, akorát toho teď má asi hodně

Naposledy editováno 13.06.2014 14:20:41

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

13.6.2014 v 14:18 | Nahoru | #7
To bude KO baterka. Nemaj rady bejt vybity ani par dnu, takze pokud jsi tu novou nechal vybitou tydny, zkus ji nejakou dobrou nabijeckou ozivit, ale jinak nova baterka a drzet ji neustale nabitou.

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

13.6.2014 v 14:23 | Nahoru | #8
Pokud to má akcelerační pumpičku, tak před startem párkrát zatahat za plyn,aby se do nasávání vstříknul benzín. Haryk mi takhle chytá na otočení.

1 reakcí na tento příspěvek Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

13.6.2014 v 14:27 | Nahoru | #9
Zkus připojit startovací kabela na baterku z auta. Startér musí radostně vrčet, ne se jen převalovat.
Zavrčí = baterka
Jen se převaluje -totéž s kabelama rovnou na starter
- - zavrčí = startovací relé nebo kabely od baterky ke starteru
- - nezavrčí = starter

pro rychlou hrubou diagnostiku to stačí a máš za 5 minut jasno

(reakce na) Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

13.6.2014 v 14:35 | Nahoru | #10
sered> Jak se pozna radostne vrceni od jineho?
Navod super To cvakani a neschopnost natocit po par pokusech ukazuje spis na baterku. Pokud pri startovani a po nem blednou kontrolky na palubce, popripade svetla, tak bude KO.

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

13.6.2014 v 14:46 | Nahoru | #11
u Hondy FMX docházelo k degradaci benzínu v karburátoru a po 14ti denním stání bylo nutný odkalovákem vypustit starej benzín z karbu. třeba Drag trpí na něco podobnýho...

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

13.6.2014 v 15:33 | Nahoru | #12
Nová baterka musí radostně s motorem cloumat jak hloupá. Ale jelikož je to Drag, u kterého nemusí být ještě měněná volnoběžka, může to dělat třeba i ta volnoběžka (moje zkušenost). Motor se po pár převaleních kolikrát i zcela zastavil. Ale taky docela (ta volnoběžka) tloukla při točení startérem. Jinak bych zkusil vzít tlusté bago lankový drát (nebo více vodičů slabšího drátu a připojit startér napřímo z baterky. Tím vyloučíš problém na vedení baterka - pojistka - start. relé - vodič ke startétu. Taky bych se podíval (hlavně pokud nebyla měněná volnoběžka za nový opravný kit), zda není startér zkřížený. Ten to totiž dost často odskáče díky těm nehezkým zpětným prdám při chcípání. No a když to bude všechno dobré, tak si změř, kolik ti teče z baterky, když je motorka chcíplá a klíček vytažený, vše vypnuté. Já třeba mám 12V zásuvku spínanou přes relé a když jej zapomenu vypnout, teče do něj 50mA, což po pár dnech horší baterky udělá nemilé překvapení. Taky věz, že motor nemusí naskočit ani když točí, pokud je baterka před smrtí. Taky jsem to párkrát řešil, motor se párkrát otočil, ale nechytl a pak KO. Případně taky změř dobíjení, zda ta baterka je dobře dobíjená ... problém se startem bys ale vyloučil nabitím baterky a testem startu. Každopádně, mě Drag točí jak ďas (mám nově měněný kit volnoběžky) a loni kupovanou baterku. Chytá většinou na první vokulení. Jediné, co se mu nelíbí, když ho nechám stát na ostrém slunci (jako bylo v neděli), to se mu pak nechce (ale nedivím se mu, mě kolikrát taky ne ) Tak řeš, to, co ti to dělá, není OK.

Naposledy editováno 13.06.2014 15:37:42

(reakce na) Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

13.6.2014 v 16:02 | Nahoru | #13

kubej píše: Když startuji, tak startér točí - jednu dvě otáčky a nic. Zkusím znovu jenom cvakne startér ani se neprotočí klika, chvilku počkám zkusím znovu, zase se max dvakrát protočí a když se mi nepodaří ji nastartovat do toho cca třetího pokusu, baterka už se nechytá.

Klučina od kterýho jsem motorku kupoval, měl od baterky vyvedený kabel s paticí, kterým údajně baterku oživoval přes nabíječku při startování, nevím jak je to potom s životností baterky, ale hlavně si to nedokáži představit, jak to budu řešit když budu někde vyjetý.

Problém s popsaným startováním se mi stal i během cesty, když jsem zastavil a následně odjížděl, třeba od benziny, startoval jsem na několikrát a jenom se modlil abych odjel. Ale hlavně pokud je motor studený tak je to problém.



když čtu tenhle popis, řek bych, že je jednoznačně baterka v hajzlu, k.o., chcípla. Utvrzuje mě v tom i popis, že to dělá i během cesty - kdy by měla být plně dobitá. Moje motorka (resp. obě) dělaly úplně přesně totéž. Po výměně baterky chodí krásně na cvrnk.
Ten předchozí majitel tam měl kablík, přes kterej před jízdou dobíjel - i on už měl teda baterku na odchodu. Že máš novou, nic neznamená - klidně může jít do kopru i nová. Já vyhodil (a samozřejmě reklamoval) baterku starou ani ne 5 měsíců. To se klidně může stát.
Ostatní samozřejmě mají pravdu - příčiny můžou bejt i jiný (volnoběžka, startér, dobíjení, kabeláž, atd) ale ten tvůj popis jednoznačně dává na baterku, měl sem to samý. Tam bych začal.

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

13.6.2014 v 17:52 | Nahoru | #14
Díky všem přispívajícím, pokusím se dobrat závěru tak, že nejprve vyzkouším baterku a následně bude řešit ostatní návrhy. Ještě jednou díky, důležitý pro mě je, že to co motorka dělá není v pořádku.

2 reakcí na tento příspěvek Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

13.6.2014 v 21:34 | Nahoru | #15
Chlapi,všichni radíte novou baterku,ale kubej píše,že má baterku NOVOU,takže jednoznačně je chyba buď ve starteru,nebo ve vedení elektriky k němu.Chce to měřák a měřit jaký do toho tečou proudy.

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

13.6.2014 v 21:57 | Nahoru | #16
Je to vcelku jednoduché, řiď se tím co ti napsal chenzee. To co popisuješ byl v mém případě přesně následek volnoběžky. Baterku můžeš vyloučit jednoduše. Startovací kabely atd... už je to napsáno výš, kabel přímo na startér ...

Pokud je tohle všechno v pohodě může být od volnoběžky zkroucený startér, může to dojít až tak daleko, že uhlíky nedosedají přesně na komutátor a startér pak ztrácí sílu.

startér

No a samotná volnoběžka to může dělat taky....

Volnoběžka

Pokud jde o proud startérem tak za studena jsem naměřil 110A a za tepla 90A pokud si to dobře pamatuju

A nebo máš kliku a je to opravdu jen studenej spoj na kabelech, takže startovací kabely - na baterku a na kostru startéru (může zlobit i ukostření baterky) A + z baterky na startér a bacha ať si neopálíš motor

Sry za způsob psaní ale dneska mne nějak psaní nebere

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

14.6.2014 v 07:12 | Nahoru | #17

Vítězslav_Máří píše: Chlapi,všichni radíte novou baterku,ale kubej píše,že má baterku NOVOU,takže jednoznačně je chyba buď ve starteru,nebo ve vedení elektriky k němu.Chce to měřák a měřit jaký do toho tečou proudy.


Jednoznačně Ty jsi nikdy nekoupil novou věc a ta se hned nerozbila? Taky někdo říká, mám novou a myslí tím třeba rok starou.

(reakce na) Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

14.6.2014 v 10:19 | Nahoru | #18
Chenzee to napsal dobře. Ještě bych změřil dobíjení za tepla, jestli neklesne napětí a baterka pak není po jízdě nabitá jen částečně a proto příště nezabere. A taky tam může být vysoký klidový odběr, pokud je tam imobilizér, trvale připojená USB zásuvka nebo závada v elektrice. To pak baterku během stání vybije a při příštím startování nezbude moc pokusů, než se aku vybije. Každopádně to chce měřit a měřit.

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

14.6.2014 v 20:46 | Nahoru | #19
na 90 percent volnobezka plus mozno skruteny starter... keby bol zly spoj na vedeni bud by starter netocil vobec alebo by ten spoj odplalilo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

14.6.2014 v 22:32 | Nahoru | #20
Já bych se podíval i na dekompresory.

Naposledy editováno 14.06.2014 22:40:37

(reakce na) Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

15.6.2014 v 00:28 | Nahoru | #21
jezdec68> Tam žadný nejsou

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

15.6.2014 v 15:40 | Nahoru | #22
Volnoběžka, 99 procentně. To je problém Dragstarů a má to přesně ty příznaky, co popisuješ.
Jelikož se volnoběžka poněkud vyosí, stáhne s sebou i rotor startéru a uhlíky už nesedí na rotoru tak, jak by měly. Občas se i ustřihnou. Výsledkem je nízká účinnost startéru, který se tváří jako by neměl dost proudu z baterie. Starter proudu odebírá sice mnoho, ale paradoxně ho nedokáže využít pro točivý moment a valnou většinu tohoto proudu vlastně zkratuje. Nepíšeš ale nic o tom, že by něco zaklepalo při startování, nebo při vypnutí motoru. To je průvodní jev při vadné volnoběžce. Dej ještě info, zdali se to klepání ozývá.

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

16.6.2014 v 17:03 | Nahoru | #23
Tak nakonec baterka, pouze úplně bez "šťávy", po dobití zatím v pořádku, snad to vydrží. Díky všem.

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

16.6.2014 v 17:06 | Nahoru | #24
nedošlo mi, jak je napsáno výše, že je na motorce imobilizér, který baterku pravděpodobně potrápil když delší dobu nejela.

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

16.6.2014 v 20:55 | Nahoru | #25
že ty trošku mlžíš a přišel si na nějakou závadu do který nechceš pustit kačku ale třeba se pletu

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

16.6.2014 v 21:10 | Nahoru | #26
to Kubej:

Naposledy editováno 16.06.2014 21:17:13

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

17.6.2014 v 08:05 | Nahoru | #27
ci boha ta toto ne... Kazdy tu riesi volnobezku a jemu baterku cuca imobilizer...

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

17.6.2014 v 09:23 | Nahoru | #28
z inzerátu: u mě bohužel nevyužitá

to se nedivím, když moto nejela

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

17.6.2014 v 09:59 | Nahoru | #29
Hoch se nám do toho trochu zamotal volnoběžka jak vyšitá, myslím, že tu brzy najdem nové téma " Jak reklamovat skrytou vadu " pokud to někdo koupí...

Imobilizer má na dračeně tak zanedbatelnej odběr, že je to docela blbá výmluva

Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?

17.6.2014 v 10:52 | Nahoru | #30
třeba se z toho vykroutí.No nečekal bych zrádce v našim řadách
Ondro pojeď,už je tam přihlášenech šest lidí Čtyři teda jako že možná ale i tak už to je o jednoho víc než naposled
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar oko31 30 15.4.2024 v 20:14 Rooks
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 19 20.3.2024 v 13:04 aar
Jaký to bude rozdíl? Harley Davidson XL 883C Custom, Yamaha XVS 1100 Drag... Mlhos 19 23.1.2024 v 08:19 puffybodie
Nové laďáky Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 8 30.12.2023 v 12:14 RunDr


TOPlist