globalmoto_kveten





Téma: Přívěra
 
8.6.2014 v 12:13
Zdravím. Řešíme, co se stane, když vyřadím přívěru výfuku- dám laděný se svodem bez přívěry. jaký máte názor?
Předchozí
1 2
Následující

Přívěra

8.6.2014 v 13:00 | Nahoru | #1
Nestane se vůbec nic,taky ji tam nemám.... Jen se nepatrně změní průběh výkonu.

Přívěra

8.6.2014 v 13:01 | Nahoru | #2
Já jí vyřadil na ZX10R 06. Na průběhu výkonu se to pocitově nepodepsalo. V nízkých otáčkách při jízdě po městě to s přívěrou bylo ucukané a sem tam mi to při rozjezdu zdechlo. Po vyřazení přívěry jsem to už nezaznamenal. Po instalaci Akrapů měli s přívěrou zvuk +/- stejný jak s origo koncovkami. Po vyřazení přívěry zvuk super

Přívěra

8.6.2014 v 13:19 | Nahoru | #3
Díkec

Přívěra

8.6.2014 v 13:35 | Nahoru | #4
bude to mrtvý na spodek, proto tam taky ta přívěra je
pokuď nenaladíš (full system, filtr, PC) pak to může být jinak. ale ve většině případech po vyměnění svodů za origo to bude mít dole díru jak do pekla

Přívěra

8.6.2014 v 13:36 | Nahoru | #5
Taky mám K4, bez přívěry + laďák + BMC filtr, nechal jsem naladit na brzdě a je to paráda, výkonnostně lepší než k6

pokud chceš vědět víc, tak mi jukni do deníku

Naposledy editováno 08.06.2014 13:36:55

Přívěra

8.6.2014 v 14:21 | Nahoru | #6
A bez naladění to bude dole mrtvý???

Přívěra

8.6.2014 v 14:25 | Nahoru | #7
Kde tu brzdu mají? Jaká je cena za měření?

Přívěra

8.6.2014 v 14:37 | Nahoru | #8
Tak určitě, že se trošku zlepší spodek, ale není to nic extra popravdě, spíš jde o celkovej průběh, motorka je taková bez propadů a kopanců, taková sterilní Spiš jde o to, že když máš otevřenej filtr, tak to máš moc chudý, a tím pádem je celkově vetší teplota, se kterou souvisí životnost motoru. Nechal jsem to ladit v Korýčanech, u tohoto modelu ani nepotřebuješ PC, je tu už laditelná ŘJ, jinak to vyjde cca. 3000, záleží jak moc se to bude dařit naladit, ale já s tím problém neměl a mohu toho borca jen doporučit

Přívěra

8.6.2014 v 14:57 | Nahoru | #9
Jsou to Koryčany u buchlováků ? Už jsem slyšel názory, že bez přívěry je to dole velkej rozdíl. Podle tebe a brzdy ne?

Přívěra

8.6.2014 v 15:07 | Nahoru | #10
Jop, kousek od Buchláků Tak to neřeknu, protože já měl motorku koupenou už bez ní, takže nemůžu porovnat. Zas prej s přívěrou to lehce umře ve vršku, teď po naladění to jde krásně vytáčet a řekl bych že nad 8tis, jede motorka znatelně líp Třeba na 3ku, 4ku se mi motorka krásně přizvedává, když ji dávám ovsa Taky jak se Ti napojí na diagnostiku, tak Ti řekne co se s motorem dělo, jestli se tam něco domontovalo, pozná jestli Ti jedou dobře střiky apod. Podle mě i kdyby jsi tam jel jen na naladění, tak neuděláš chybu. Ale pokud máš origo vzduchovej filtr, tak bych se na to vyprdl. Případně si kup KN a pak se může laborovat na brzdě a ladit tam koníky.

2 reakcí na tento příspěvek Přívěra

8.6.2014 v 15:11 | Nahoru | #11
nejlíp to jede v sériovém stavu
a pokuď by jsi nebyl spokojenej (i když pochybuju že u litru by jsi nebyl, když na silnici využiješ max polovinu potenciálu motorky) tak by to stálo randál, a né určitě jeden přímý filtr a tři litry za brzdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 15:21 | Nahoru | #12
mára929r> co to plácáš, když o to nic nevíš

Naposledy editováno 08.06.2014 15:21:25

1 reakcí na tento příspěvek Přívěra

8.6.2014 v 15:22 | Nahoru | #13
podívej se tady, spíš pro inspiraci http://www.dkracing.cz/tuning/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 15:27 | Nahoru | #14
mára929r> Pokud by jsi z toho chtěl dostat co nejvíc, tak by to stálo hodně lovů, ale laďák,filtr má dnes každej druhej a zas takovou dardu to nestojí. Nechat naladit origo ŘJ není taky drahý, věřím že PC nebo ingnitech by stálo taky víc, ale to jen proto že by u toho strávil celej den než by to naladil podle představ + díly (pc 10k atd. žejo) Jinak pokud chceš max, tak vačky, zapalování atd. to pak stojí ranec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 15:30 | Nahoru | #15

Sonicek píše: mára929r> co to plácáš, když o to nic nevíš



jak si můžeš být tak jistej?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 15:31 | Nahoru | #16

Sonicek píše: podívej se tady, spíš pro inspiraci http://www.dkracing.cz/tuning/ [/quote]
141 koní série ? Co to mají za tabulky ?

(reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 15:31 | Nahoru | #17
mára929r> jistej si nejsem, ale podle toho co píšeš, tak jsi u něčeho takového nebyl. Já byl nechat ladit gixero tak před měsícem, takže to mám ještě v živé paměti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 15:32 | Nahoru | #18

Sonicek píše: mára929r> Pokud by jsi z toho chtěl dostat co nejvíc, tak by to stálo hodně lovů, ale laďák,filtr má dnes každej druhej a zas takovou dardu to nestojí. Nechat naladit origo ŘJ není taky drahý, věřím že PC nebo ingnitech by stálo taky víc, ale to jen proto že by u toho strávil celej den než by to naladil podle představ + díly (pc 10k atd. žejo) Jinak pokud chceš max, tak vačky, zapalování atd. to pak stojí ranec



bavíme se teď o přímým filtru a laděné koncovce, popř i s laděnýma svodama.
a teď mi pověz, kolik ti to přidalo koníků, krouťáku a zda ti to k něčemu vůbec je, když nevyužiješ výkon co je v sérii. když nepočítám že na rovince za to zatáhneš, ale to umí každej ňouma (neber to osobně)

(reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 15:32 | Nahoru | #19
maverik> na zadním kole, to je cca. 12% z toho co máš na klice, jak Ti uvádí výrobce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 15:35 | Nahoru | #20
mára929r> Já jsem to taky nenechal ladit kvůli výkonu, ale chtěl jsem lepší průběh a toho se docílilo, motorka není taková ucukaná, nebo jak to popsat. http://www.motorkar...etail&ddid=47336 tady máš i výsledek z brzdy, musel bych ještě uploadnout jedno video, kdy je graf z prvního měření, měl jsem tam propady v 4 tis (dělá přívěra) a pak okolo 8 myslím.

Přívěra

8.6.2014 v 15:39 | Nahoru | #21
Takže víceméně se hovno stane, když ji obejdu ? mám doma laďák se svodem bez přívěry a chci ho tam dát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 15:40 | Nahoru | #22
Sonicek> hele, já se přeci nehádám, jen zastávám názor, že přívěra tam má svoje opodstatnění (asi kluci šikmooký vědí proč to tam je, né? nebo myslíš že českej kutil to ví líp? )
a pokuď se motorka nepoužívá na full gas (třeba na okruhu), tak v běžnym provoze to je spíš ke zhoršení jízdních vlastností, protože ve městě asi nebudeš točit nad 8 tis otáček, že?
mě když na fárošovi odešlo servo, a přívěra nefungovala (manuálně jsem jí otevřel) tak to bylo kurva poznat

1 reakcí na tento příspěvek Přívěra

8.6.2014 v 15:42 | Nahoru | #23
mára929r - ale to ti zůstala zavřená, když jsi ji manuálně otevřel a jel tak, poznal jsi rozdíl?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 15:49 | Nahoru | #24
mára929r> Tak určitě, že přívěra má svoje opodstatnění, jelikož já jsem ji neměl, tak jsem ji v podstatě musel nahradit tím, že v nižších točkách tam pošleš víc paliva. Přívěřu údajně poznáš jen od 3-5 tis. takže zas tak markantní to nebude. Hodím sem graf z prvního měření a pak po naladění, omlouvám se za kvalitu toho prvního měření, ale je to vytáhlé z videa. a

http://www.imagehosting.cz/?v=brzda001.jpg
http://www.imagehosting.cz/?v=mencrc.png

Naposledy editováno 08.06.2014 15:51:40

(reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 15:50 | Nahoru | #25

maverik píše: mára929r - ale to ti zůstala zavřená, když jsi ji manuálně otevřel a jel tak, poznal jsi rozdíl?



píšu že jsem jí manuálně otevřel!
jasně že rozdíl byl, hlavně při rozjezdech. ale to vám asi nevysvětlim, páč si melete furt tu svou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 15:53 | Nahoru | #26
Sonicek> přívěra se otvírá kolem 6 tis otáček, a proto tam je, aby jsi tam nemusel dávat tolik paliva
jinak pokuď nemáš srovnání jízdy (v běžnym provoze) s přívěrou a bez ní, tak se ti to pak špatně vysvětluje.
jinak mě odešla v rakouských alpách, kde jsem byl ve dvou plně naložen, a pokuď jsi tam někdy byl, tak dobře víš, že tam využiješ nejvíc spodní a střední pásmo otáček, a tam ta absence přívěry byla kurva znát!

1 reakcí na tento příspěvek Přívěra

8.6.2014 v 16:01 | Nahoru | #27
Jasný, já jsem netvrdil, že motorka pojede dolé líp, ale pokud už ji tam nemáš, tak je nejlepší to nechat naladit. Zas si nemyslím, že by to bylo tak poznat. Já jsem zkoušel elasticitu s kámošem co má blada 08, papírově mnohem lepší ale když jsme dali cca ve 4tis plnej na 6-ku, tak to bylo do 200km/hod stejný, pak jsme zkusili na 4ku a to jsem mu lehce ujížděl (bez naladění). Tahle motorka má sama o sobě už i tak dobrej krouťák na svůj věk, ale já to nechal udělat protože se míň kurví motor (teplota) a proto, že mi to přišlo že to nejede, původně jsem ji chtěl prodat, ale nakonec jsem udělal brzdu a zatím jsem spokojen.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 16:05 | Nahoru | #28
Sonicek> hele, předpokládám že na tom grafu je měřeno před a po naladění. ale u obou je to bez přívěry, mám pravdu?

1 reakcí na tento příspěvek Přívěra

8.6.2014 v 16:05 | Nahoru | #29
Já nemelu nic, když ji vyřadím, tak to bude do 5000ot cukat ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 16:07 | Nahoru | #30
mára929r> jojo, jak říkáš bez přívěry, ale vidíš tam ty díry, co to udělá když ji nemáš, po naladění je krouták krásně plochej, linearní a bez děr, o to přeci jde
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist