Delší dobu si pohrávám s myšlenkou, že bych k FZR600r pořídila druhý stroj, i když z finančních důvodů je to spíš nemožné, než možné... Něco, kde budu mít královský posez (za stolem, řekněme ), kde nebudou kufry jak pěst na oko, abych pak při moto výletu a výšlapu na Blaník nemusela tahat s kůží a helmou, ale která bude zároveň dost nízká, lehčeji ovladatelná, níže těžiště, prostě pohodlná motorka na cestování pro holku, která se s ní nechce moc prát.. Zatím jsem našla spíš témata zabývající se s cesťáky pro vyšší pány, ale jak pro nižší?
Jinak uvědomuji si, že by mi mastodont nemusel dělat problém, ostatně sleduji, jak bravurně motorky zvládají lidi mnohem menšího vzrůstu i vzezření, ale s takovým litrovým Varaderem (pozn.: cenově mimo!), na kterém jsem měla možnost sedět, bych kámoška zkrátka jen tak nebyla.. To ta 125 mi byla vzhledem sympatičtější, jenomže - sednout z 74kW na 11??? To by mi dlouho nevydrželo...
Toliko k představě o tom, co považuji za silniční pohodlnou motorku..
Na moto srazu jsem se zakoukala do TDM, ale 900 je cenově mimo možnosti, už 850 je na hraně, ale po těch prý zas nemám koukat kvůli starému typu motoru ... horší je, že na motkách jezdíme s mužem oba, takže je to zase o tom pořídit motorky dvě + textil místo kůže + zase servisy dvou strojů..do toho stavba..Asi si budu muset nechat zajít chuť.. Varianta - prodejte fzr600r a yzf750r a pořiďte místo toho .... je i celkem zkousnutelná, ale za ty naše báby příliš peněz netrhneme, navíc nás ještě nepřestali bavit, jen už by bylo občas fajn pojezdit na moto na výlety a někam dál a na výletničení na SS už jsme staří faktem je, že dlouho 4 motky držet nebudeme, ale do začátku stejně neprodám mašinu, abych pak jezdila autem a hledala, ale budu to řešit, až bude něco doma...
A přesto to zkouším - existuje něco, jasně že spolehlivějšího, co by se ale netrápilo řekněme do 170-180, pohodlně se na tom sedělo, bylo to radši nižší a méně mastodontní, nebylo to rv. 1990 ... a bylo to v té nejnižší cenové relaci? Za 30 pořizovacích bych byla vůbec nejspokojenější, ale co tak sleduji, budu ráda, když seženu do 50 ...
Tak co, nějaké tipy?
2 reakcí na tento příspěvek Levná cestovní silniční motorka- jakou doporučíte?
2 reakcí na tento příspěvek Levná cestovní silniční motorka- jakou doporučíte?
Proč chceš druhou mašinu? Chápal bych silnice/enduro...
Když jedeme delší trasy, není to zrovna o pohodlí, jízdu na SS si užívám do 200-250 km, pak mě bolí celá já...
No a v neposlední řadě se nepovažuji za dobrého řidiče (v autě ano, na moto jsem začala rok simson, rok motard yuki 125s a ted druhý rok a kousek fzr 600r, ale teprve letošní sezónu jezdíme hodně a pravidelně) a trochu mě děsí, jak moc mě SS baví.. Je to dost psychicky náročné se pořád hlídat a korigovat, když ta motorka vybízí k tomu ji tahat. Pak jsou takové momenty, kdy se mi na letišti začne zvedat na zadní, nebo kdy mi při nahnutí podjede, protože si užívám, jak ji klopím..a říkám si, že mám víc štěstí, než rozumu, že jsem se ještě nevyzávodila.. tak tak nějak doufám, že to cesťák zklidní ... Tohle bych asi neměla přiznávat, dostanu kázání o hlavě.. já vím..já vím..
1 reakcí na tento příspěvek Levná cestovní silniční motorka- jakou doporučíte?
1 reakcí na tento příspěvek Levná cestovní silniční motorka- jakou doporučíte?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levná cestovní silniční motorka- jakou doporučíte?
KubaLC8 píše: http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-cbr-1000f/honda-cbr-1000f-657515.html
http://www.motorkari...-654930.html [/quote]
Bandit OK, ale to CBR považuji za SS, tedy vůbec nesplňuje, co potřebuji
2 reakcí na tento příspěvek Levná cestovní silniční motorka- jakou doporučíte?
edit: Stačí pocitově, na kámošově yamaze XTZ 750 (supertenere) jsem po nasednutí nemohla stupačky najít, automaticky jsem šla vzádějš, než jsou
Naposledy editováno 02.06.2014 20:15:34
anii píše: Bandit OK, ale to CBR považuji za SS, tedy vůbec nesplňuje, co potřebuji
Pokud můžeš přesáhnout lehce 30k,tak bych na tvém místě šel do novějšího GSX600F tady za 34900kč ,tady za 36k ,nebo tady za 39k .Motor stejnej,jako Bandaska,jen navíc kapoty,solidní výkon a parádní ochrana před deštěm.Na cestování prostě super
anii píše: Ještě bych tak dodala... že bych ráda, při přesednutí z SS, zažila ten šok, že mám stupačky dost vepředu
to si budeš muset koupit čopra ...na cestovních moto máš nohy většinou pod sebou ..jenom nemáš o proti SS tak pokrčený a neležíš na rukou
1 reakcí na tento příspěvek Levná cestovní silniční motorka- jakou doporučíte?
Spolehlivá, snadná údržba, nižší těžiště a výkonově ti snad bude stačit.
Jinak taky moc nerozumím tomu proč mít dvě zhruba stejné motorky, ale je to nakonec každého věc. Mí nemotorkářští kolegové si taky myslí, že jsem cvok, že jsem si koupila druhou. Ale když ji miluješ, není co řešit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levná cestovní silniční motorka- jakou doporučíte?
Spolehlivá, snadná údržba, nižší těžiště a výkonově ti snad bude stačit.
Vfr je na fleku taky docela tezky coz nechtela a jako cestovne-sportovni ma ke sportu mnohem bliz, videl bych ho spis jako kompromis za dve motorky (sportvni a cestovni) nez jako druhou motorku ciste na cestování
JohnnyCrash píše: Vfr je na fleku taky docela tezky coz nechtela a jako cestovne-sportovni ma ke sportu mnohem bliz, videl bych ho spis jako kompromis za dve motorky (sportvni a cestovni) nez jako druhou motorku ciste na cestování
"Těžké" je hodně individuální. Tiger má papírově stejně co VFRka (215kg) a mám s ním na místě co dělat(a taky už jsem ho třikrát sbírala). VFRka je i na místě snadná na manipulaci a na středový stojan ji dám jednou rukou.
Jasně, ta GSXka co se tu doporučují jsou vahou někde úplně jinde, nicméně jsou ve srovnání s VFR ryze sportovní, zatímco VFR je cesťák. Ale znovu, je to subjektivní.
Jednu zarvu za plyn a zvedá se na zadní, druhou tím příjemně rozpohybuju... S jednou můžu letět 230 a netrápím jí, druhá snese komfortně 170-180...a to stačí až kam..
Jedna má tvrdej podvozek, takže chce pěkné cesty jinak hopsáme, druhá je měkoučká a pohodlná i na horších, jak já říkám - výletových trasách..
Předpokládám, že jde poznat, která je která...
Tak co je na tom stejnýho, kromě toho, že to má dvě kola a řídítka?
Že mi někdo radí jiné SS .. tak asi úplně nepochopil, co jsem psala a proč jsem odkazovala na Varana a TDM.. Ještě mě napdá v-storm ... a nevím, jak ještě typově přiblížit...
1 reakcí na tento příspěvek Levná cestovní silniční motorka- jakou doporučíte?
..třeba budeš mít nakonec lepší řešení , pak si nechám poradit já
Jinak ano, už tu mám pár tipů, co zkusím.. váha mě zas tolik neštve, spíš těžiště, aby nebylo moc vysoko a když si ji někdy trochu nakloním, abych ji ještě udržela.. To i SS mi padlo, a to mám v tp kolik..215kg? železnej rám...