globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr motorky pro každý den
30.5.2014 v 07:13
Chtěl bych poradit, co Vás napadne jako moto pro každý den, do práce, na poskakování po městě, sem tam nějakou projížďku v jednom, ve dvou, tak aby měla agilní podvozek a vypekla mě při ostřejší jízdě a taky by měla mít přívětivou spotřebu.

Je tomu už nějaký pátek, co jsem přestal trvat na tom abych všude tahal koleno po zemi, ale stupačky brousím stále rád.

Limit je asi 100t, snad jen za novou bych byl ochoten připlatit.

Do výběru se dostali :
Hornet 2007+,
FZ6S2 2008+ (naked verze se mi moc nelíbí),
GSR 600 2006+ (ale to je spíš krajní možnost),
Z750S 2004-2006(naked verze mě opět moc neuchvátila),
XJ6N (tady se mi pro změnu nelíbí kapoty),
SV 650 S 2003+ (naked verze opět nic moc),
MT07 (líbí se mi a opravdu jediná, za kterou bych byl ochoten přeplatit, protože je nová)
Možná CBF 600 ale o té nic nevím ...
Bandit 650 ?

Požadavky jsou určitě Pohodlný posaz pro člověka 193cm/110kg + přítelkyně, (70 koní mi fakt stačí, období, kdy jsem potřeboval 200 už jsou pryč, chci spíš něco, co pojede klidně do 170 ale bude s tím sranda a moc to nebude žrát), možnost vzít kufr - Vozím pracovní věci a baťoh je takové polovičaté řešení. Co nejmenší servisovost (každá motorka potřebuje servis, to vím ale nechci aby měla povahu něčeho nespolehlivého). Spotřeba by se měla pohybovat kolem 4rech litrů + - 0,5l

napadá Vás ještě něco ?

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky pro každý den

31.5.2014 v 00:53 | Nahoru | #1
dj_hroch> Už jsem to tu psal mockrát, ale zkráceně: Je to motorka pro nemotorkáře. Je třeba prodávat víc, trh motorkářů je malej, tak přestaneme vyrábět krásný dobrý motorky, začneme masově vyrábět laciný šunty, pro lidi, který jezdit neumějí, přidáme ABS, automat, stabilizaci, osadíme nevýkonnej motor (takže máme jistotu, že si zákazníky nepozabíjíme, když to nepojede), laciný komponenty, některý dokonce převezmeme z aut. Nemotorkář je pitomec, takže nám spoklne vábničku, třeba místo nádrže kufr, nakecáme mu, že je to levný a úsporný, nemotorkář stejně nepozná, že je to krám, neví, nezná. Co na tom, že je to skůtr, zamaskujeme to jako motorku. A uděláme z motorkaření všelidovou značně rozšířenou kratochvíli.

(reakce na) Výběr motorky pro každý den

31.5.2014 v 01:18 | Nahoru | #2
Dráťa> hele já myslim, že o masovou prodejnost se výrobci motorek snažej od pradávna :)
ještě mi zkus říct svoji definici motorkáře a nemotorkáře, to by mohlo být zajímavý...

(reakce na) Výběr motorky pro každý den

31.5.2014 v 06:42 | Nahoru | #3
Dráťa> Ty abys tady taky chyběl.

(reakce na) Výběr motorky pro každý den

31.5.2014 v 08:16 | Nahoru | #4
Dráťa> Nevím jestli je správné označení slovo šunt. Shodnem se na tom, že to asi žádná sportka nebude ale myslím si, že ten motor prostě pro běžné ježdení v městě i mimo musí sloužit dobře. ABS, brzdy, technologie, uložný prostor, hele proč ne pro pohodlný přesun. Mě by na tom srala akorát ta skútroidní palubovka jinak v tom problém nevidím.

Výrobce není charita a prodej motorek nebude dotovat, plus na tak malý trh vyrábí motorky kde kdo. Aut a náhradních dílů na ně chrlí řádově více, takže používání stejných komponent je ekonomické než si platit malosérii zbytečný vývoj a malovýrobu. Podívej se na Ducati, BMW a jejich koncepty, zkouší také kde co. Trh motorek je malý tak docela chápu snahu oslovit nové kupce. Jako "moje první mašina" nebo tu pro zakladatele "na každodení poskakování po městě, z blbnutí sem už vyrostl" si místo najde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky pro každý den

31.5.2014 v 08:32 | Nahoru | #5

Dráťa píše: dj_hroch> Už jsem to tu psal mockrát, ale zkráceně: Je to motorka pro nemotorkáře. Je třeba prodávat víc, trh motorkářů je malej, tak přestaneme vyrábět krásný dobrý motorky, začneme masově vyrábět laciný šunty, pro lidi, který jezdit neumějí, přidáme ABS, automat, stabilizaci, osadíme nevýkonnej motor (takže máme jistotu, že si zákazníky nepozabíjíme, když to nepojede), laciný komponenty, některý dokonce převezmeme z aut. Nemotorkář je pitomec, takže nám spoklne vábničku, třeba místo nádrže kufr, nakecáme mu, že je to levný a úsporný, nemotorkář stejně nepozná, že je to krám, neví, nezná. Co na tom, že je to skůtr, zamaskujeme to jako motorku. A uděláme z motorkaření všelidovou značně rozšířenou kratochvíli.



teda tohle si celkem vyprošuji, vlastnil jsem 6 motorek, z toho 3x 125ccm, 2x 600ccm a jednu 750ccm, najezdil jsem víc jak 150 tkm a ne jen po cestě, ale něco i na okruhu, i ty lokty jsem si v zatáčce odřel a několikrát i padl. Dvě motorky jsem si kompletně zrepasoval, udělal GO motoru na 2T 125ccm, takže věřím, že o motorkách něco vím a můžu se považovat za motorkáře.

I přes to mě NC zaujalo, ano, je to motorka pro masy, levná provoz, futuristický vzhled, levnější díly, ale to neznamená, že ji zhaním na první dobu. Viděl jsem jí jen na fotce a na fotce se mi líbí, na živo se na ní pojedu podívat jak budu zdravotně v pořádku, půjdu si jí projet a na můj účel má dle mého výborné předpoklady a uvidíme jak si jí vyzkouším.

Ale zatvrzele tvrdit, že to není motorka je dost mimo, technika aut jde taky dál. Dřív se dělaly auta nějak, jezdilo se na listových pérách, velkých kolech atd, ale když by vývojáři nezkoušeli nové věci, tak dodnes jezdíme na uhlí. Dneska někdo přemýšlí nad tím, že budeme jezdit na elektriku, a proč ne ? Určitě máš doma Shelby Cobru, protože je to cool krásné auto, ale žádné nové si nekoupíš, protože zní jak rozzuřený vyšavač ? Mě se třeba Tesla S líbí a nemám jí jen proto, že na ní prostě finančně nedosáhnu....

Prostě je to nová koncepce a co ? Všechno jde kupředu, taky používáš nokii 5110, protože to byl poslední opravdový mobil ? Protože všichni neskalní už mají masově dotykáče, tak je přestali vyrábět a taky všude pliveš ?

Poplivat něco, co jsem v životě neviděl umí každej a jestě napadnou každého kdo nesouhlasí.

Já třeba nežeru rajskou, ale netvrdím, že každej kdo žere rajskou je prase ....

(reakce na) Výběr motorky pro každý den

1.6.2014 v 08:10 | Nahoru | #6

Dráťa píše: dj_hroch> Už jsem to tu psal mockrát, ale zkráceně: Je to motorka pro nemotorkáře. Je třeba prodávat víc, trh motorkářů je malej, tak přestaneme vyrábět krásný dobrý motorky, začneme masově vyrábět laciný šunty, pro lidi, který jezdit neumějí, přidáme ABS, automat, stabilizaci, osadíme nevýkonnej motor (takže máme jistotu, že si zákazníky nepozabíjíme, když to nepojede), laciný komponenty, některý dokonce převezmeme z aut. Nemotorkář je pitomec, takže nám spoklne vábničku, třeba místo nádrže kufr, nakecáme mu, že je to levný a úsporný, nemotorkář stejně nepozná, že je to krám, neví, nezná. Co na tom, že je to skůtr, zamaskujeme to jako motorku. A uděláme z motorkaření všelidovou značně rozšířenou kratochvíli.


joooo souhlas je to hnuj
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist