globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr motorky pro každý den
30.5.2014 v 07:13
Chtěl bych poradit, co Vás napadne jako moto pro každý den, do práce, na poskakování po městě, sem tam nějakou projížďku v jednom, ve dvou, tak aby měla agilní podvozek a vypekla mě při ostřejší jízdě a taky by měla mít přívětivou spotřebu.

Je tomu už nějaký pátek, co jsem přestal trvat na tom abych všude tahal koleno po zemi, ale stupačky brousím stále rád.

Limit je asi 100t, snad jen za novou bych byl ochoten připlatit.

Do výběru se dostali :
Hornet 2007+,
FZ6S2 2008+ (naked verze se mi moc nelíbí),
GSR 600 2006+ (ale to je spíš krajní možnost),
Z750S 2004-2006(naked verze mě opět moc neuchvátila),
XJ6N (tady se mi pro změnu nelíbí kapoty),
SV 650 S 2003+ (naked verze opět nic moc),
MT07 (líbí se mi a opravdu jediná, za kterou bych byl ochoten přeplatit, protože je nová)
Možná CBF 600 ale o té nic nevím ...
Bandit 650 ?

Požadavky jsou určitě Pohodlný posaz pro člověka 193cm/110kg + přítelkyně, (70 koní mi fakt stačí, období, kdy jsem potřeboval 200 už jsou pryč, chci spíš něco, co pojede klidně do 170 ale bude s tím sranda a moc to nebude žrát), možnost vzít kufr - Vozím pracovní věci a baťoh je takové polovičaté řešení. Co nejmenší servisovost (každá motorka potřebuje servis, to vím ale nechci aby měla povahu něčeho nespolehlivého). Spotřeba by se měla pohybovat kolem 4rech litrů + - 0,5l

napadá Vás ještě něco ?

1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky pro každý den

30.5.2014 v 22:24 | Nahoru | #1
Nejel. Doznávám. Dokonce jsem jí na vlastní oči ještě neviděl. Což je možná dobře, protože jsem se zapřísáhl, že je budu zapalovat na potkání.

Ne, že bych tuhle motorku nenáviděl proto, jak vypadá nebo jakej (ne)má výkon. Já jí nenávidim pro to, co představuje. Ale o tom už jsem na tomhle fóru napsal minimálně román.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky pro každý den

30.5.2014 v 23:20 | Nahoru | #2
Dráťa> Co proboha představuje? Papírově má výkon půllitru a krouťák šestek, to rozhodně není žádné odrážedlo! I s GSkem si dávám bez problému běžná auta ve městě a než se rozjede první auto jsi na dalším semaforu. Navíc tohle má ještě o polovinu větší krouťák při nižších otáčkách, rozhodně se nebojím že s tím nepůjde předjíždět. Místo nádrže kufr má např. i bmw i Buell. A to ruční řazení může být v praxi ještě hbitější jak kopat to šaltrpákou. Podvozek vypadá, že něco zvládne, vypadá to jako mašina, máš něco mezi nohama takže furt lepší posaz jak na skůtru, ale přitom to není velká obluda. Podle mě se vzhlédli v multistradě, protože konkurence nikdy nespí, a zkusili vlastní koncept něco mezi skůtrem a mašinou, ale se spořivějším motorem. Jako všechno, chtěli přijít s něčím svým vlastním a přitáhnout si nějaké zákazníky...

Další věc po městě také radši lítám na GSku jak na Hornetu - než se ten vodník zahřeje, celé je to větší, těžší, gsko je takové lehčí obratnější kolo se kterým se nebojím někde proplétat a nechat to zaparkované kdekoliv je místo, všude se vejde a také se moc nebojím, že by to někdo ukradl...

Quikec> Také pravda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist