globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VFR800 - na co si dat pozor? A zkusenosti s Eurocycles
29.5.2014 v 15:15
Cus,
muj vyver motorky se pres CBR900, DR600 dostal az k VFRu, u kteryho uz jsem rozhodnutej, ze do nej pujdu a necham si ho dyl.
Chci koupit VFR 800, r.v. 1998, v docela peknym stavu. Na co si mam dat pozor? Kamarad mi rikal hlavne: stav brzd, jestli dobiji, a pak klasiku jako retezovku a tak.
To ze ma najeto 80tis. neresim,treba jsou to origo kilometry a toho si cenim. Ma tenhle model nejaky chronicky bolesti?
A pak jeste - mate nekdo zkusenost a Eurocycles, v Koline?

2 reakcí na tento příspěvek VFR800 - na co si dat pozor? A zkusenosti s Eurocycles

29.5.2014 v 15:29 | Nahoru | #1
Regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator,...

VFR800 - na co si dat pozor? A zkusenosti s Eurocycles

29.5.2014 v 15:29 | Nahoru | #2
Všichni ví,že regulátor dobíjení je klasická bolest Hond.Jinak spíš záleží na konkrétním kusu a na tom,co má za sebou.

VFR800 - na co si dat pozor? A zkusenosti s Eurocycles

29.5.2014 v 15:58 | Nahoru | #3

(reakce na) VFR800 - na co si dat pozor? A zkusenosti s Eurocycles

29.5.2014 v 16:11 | Nahoru | #4

KubaLC8 píše: Regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator,...



rok 98 uz ho bude mit davno vymeneny ..

VFR800 - na co si dat pozor? A zkusenosti s Eurocycles

29.5.2014 v 16:14 | Nahoru | #5
jinak teda 80 tisic u 16 let stare cestovni motorky .. ne ze by to melo mit vliv, ale podle ceho ses si jisty, ze to jsou origo km?

VFR800 - na co si dat pozor? A zkusenosti s Eurocycles

29.5.2014 v 16:35 | Nahoru | #6
honda
je sice skoro nejlevnější na inzerci, ale zas připočítej si 5tku za gumy (slabší pneu = na výměnu ) A taky bych se zaměřil na kotouče, aby se ti to neprodražilo, nevypadaj buhví jak..
Co sem tam občas byl, tak mi přišlo, že to je většinou taková naleštěná bída...

VFR800 - na co si dat pozor? A zkusenosti s Eurocycles

29.5.2014 v 18:12 | Nahoru | #7
Zdar, mno asi tak, nečekej od starý vrány nějakou hitparádu, záleží jak se o ni kdo staral. Po případné koupi by měl následovat klasickej servis/kontrola - gumy, olej, ventily, brzdy, spojková kapalina, ložiska (krk řízení, kola kyvka), vidle (gufera, olej), řetězovka a tak. Takhle podle fotky těžko říct. Já když dotáh tu svoji, tak sem při čištění řetězovky sundával spojkovej pístek a na závitu šroubu sem vyndal hafo hliníkovýho masa, protože to zaoxidovalo - nikdo to předtím asi nesundával. Jestli na to budeš koukat, tak vyzkoušej, jestli funguje DUAL CBS - na hlavním stojanu zatlač dopředu levej přední brzdovej třmen a ať ti někdo zkusí zatočit zadním kolem. BTW díky tomu duálu odcházej víc zadní brzdový desky než u jinejch motorek. ty brzdy se taky hůř odvzdušňujou. Já to radši dávam do servisu. Jo regulátor a celý dobíjení je fakt slabý místo.

VFR800 - na co si dat pozor? A zkusenosti s Eurocycles

29.5.2014 v 18:43 | Nahoru | #8
Nooo, rozhodne je 80tis. realnejsich nez 30tis.
Jo, o tech brzdach vim, prej jsou drahy jako svine.
Nebyl by tu nekdo z Prahy, kdo by se mnou zitra odpo slitnul do Kolina podivat se na ni ?

VFR800 - na co si dat pozor? A zkusenosti s Eurocycles

29.5.2014 v 20:43 | Nahoru | #9
Nekupuj od neho, kdo vi kde to lezelo . Dam ti slevu 10tis, za moji.
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=46477

Naposledy editováno 29.05.2014 20:44:28

VFR800 - na co si dat pozor? A zkusenosti s Eurocycles

29.5.2014 v 21:07 | Nahoru | #10
Za odborníka se nepovažuji a zítra bohužel pracuji, ale pokud počasí vydrží jedu do Kolína v sobotu k Matymu což teoreticky znamená po 18té můžeme kouknout....sám mám VFR800 99 jediné co odešlo byl altík, regulátor původní,ložiska v kolech a krku řízení jsem preventivně letos nechal vyměnit, pak tekla vidle ale jinou závadu jsem po najetých 50t km neměl. Jinak co je psáno výše, podle fotek je podřené víko spojky pokud dobře koukám, na můj vkus moooc samolepek a globus tuning....pokud registrovaného motorka je stále to co má na fotkách, kouknul by jsem i na něj...
Ale fotky můžou klamat a může to být slušný kus za ty peníze...v Kolíně

Naposledy editováno 29.05.2014 21:07:53

VFR800 - na co si dat pozor? A zkusenosti s Eurocycles

30.5.2014 v 09:11 | Nahoru | #11
Nechápu.
Regulátor mám ještě původní, kotouče taky, nic nezarezá, nebere olej
Kilometry neřeš, pokud měla správou údržbu, není problém najet přes 200tkm - stačí kouknout na zahraniční fóra

Raději bych šel do modelu 00/01 - když tady pohledáš, dočteš se proč

VFR800 - na co si dat pozor? A zkusenosti s Eurocycles

31.5.2014 v 08:03 | Nahoru | #12
Zdar, rozhodně neoriginál barva a polepy. Mrknul bych se klidně pod plasty, bud kitované nebo druhovýroba. Kontrola dorazů řidítek a komplet svárů. A rozhodně doporučuju 2001 ;) osobní spokojenost

VFR800 - na co si dat pozor? A zkusenosti s Eurocycles

31.5.2014 v 17:07 | Nahoru | #13
No ja mam gumy a retez vic nez v poradku, kozmeticky uz odpovida 50tis. najeto. Regler je 2 roky stary. Bohuzel tecou vidle a baterie je v kopru. tak proto slevim. Nepotrebuji nutne prodat, je mi to fuk.

Naposledy editováno 31.05.2014 17:10:28

(reakce na) VFR800 - na co si dat pozor? A zkusenosti s Eurocycles

10.7.2014 v 17:17 | Nahoru | #14
KubaLC8> Hezký popsaný,já měl jeden problém s VFR 800 2005 a to ten, že jsem ráno nastartoval v pohodě a dojel k benzínce, natankoval, dal kafe a chci odjed po 45 min. a nic, ani to netuklo.Byl tam i kamarad co má VFR 800, tak jsme to propojili přes kabely startovací, nastartuju a po rozpojení kabelů to hned chcíplo.Tak mi půjčil baterku a s tou jsem dojel domů.Baterka tam byla asi 2,5 roků od firmy Varta gelovka 12V 9Ah.Byla celá nafouklá hlavně boky.Zajel jsem do Hondy a tam mi to všechno proměřili a zkontrolovali a vše bylo ok.Byla špatná baterka a nikdo nevěděl proč tak brzo odešla. Je pravda že jsem si tam nechal dát originál baterku za 2850 kč a ta má 12,4 V nechápu a 12 Ah a voltmetr od firmy Koso za 900 kč.To pro klid duše mám najeto teprve 30000 km.Na otázku, že mají Hondy, ale nejen Hondy problém z dobíjením mi bylo zdělíno že to je problém u každé moto.Vše se odehrává v tom jakou baterii tam máte. Když bude kvalitní tak máte na 98 procent vyhráno, že nebudete mít problém z dobíjením a že vám nevyhoří instalace,regulátor a stator.Je dobrý každý rok vyčistit a prostříknout svorky.Ted mi to ukazuje dobíjecí proud 14,2V a to s vypnutými světly, při rozsvícení 13,5V.Měl jsem štěstí že to takto dobře pro mě dopadlo ,mohlo to všechno vyhořet.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist