Téma: Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)
28.5.2014 v 19:01
Dobrý den... mám takový menší problém s rezervou... nevím v čem to je ale pokud jsem se dobře dočetl, tak při necelých 4 litrech v nadrži se má rozblikat poslední čárka na tacháči.. je tak? jenže mě se stalo, že jsem měl poslední čárku a motorka začala pocukavat hlavně při plynule jizdě začala zakopavat dojel jsem ještě tak 10km a pak mi to chciplo při odbočovani.. naštěsti jsem to ještě nakopl a dojel na benzinku... rezerva pořad neblikala.. čim to může být? že by bylo zanesené sítko? nebo špatná indikace? nestalo se to někomu? díky...

Naposledy editováno 05.07.2017 14:36:05

Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

28.5.2014 v 19:11 | Nahoru | #1
má to otočnej kohout, kde musíš přepnout na rezervu?

Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

28.5.2014 v 19:31 | Nahoru | #2
ničeho takoveho jsem si nevšiml..ani v manualu o tom nic není takže asi ne...

1 reakcí na tento příspěvek Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

28.5.2014 v 19:43 | Nahoru | #3
o jakej modelovej ročník se jedná ? Pokud se nepletu tak 06 a vejš to tak bylo...navíc se přepnulo počítadlo km na "rezervu"- a začlo to počítat ujeté km na rezervu .... mohlo by to být to sítko a nebo taky vypadlej kontakt na spodku nádrže...

(reakce na) Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

28.5.2014 v 20:10 | Nahoru | #4
Sejky1> ano, to je správná odpověď

1 reakcí na tento příspěvek Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

29.5.2014 v 08:16 | Nahoru | #5
je to 04... díky za odpověd... mrknu na to

(reakce na) Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

29.5.2014 v 20:38 | Nahoru | #6
Funguje to opravdu tak, že při dosažení rezervy začne poslední čárka blikat. Trip se přepne a začne ukazovat kolik už se ujelo na rezervu. Po dotankování a ujetí pár km, trip co ukazoval nájezd na rezervu zmizí, pokud jej ručně nezresetuješ, potom zmizí hned.

Když by byla porucha v kontaktu pod nádrží, potom by celej indikátor blikal jak splašenej.

Jestli se tu někdo ptá na kohout přepnutí na rezervu, tak neví o čem mluví. Taková reakce, i když byla myšlena dobře, je k hovnu a zbytečná, jako většina zde.

Mluvím o ročníku 05, ale 2004 to snad má stejné.

Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

1.6.2014 v 20:49 | Nahoru | #7
děkuji.. ještě se zeptam, když rozeberu tu nádrž, tak musí se tam dávat nové těsnění nebo to to staré pobere? nerad bych aby mi pak z toho začal chcat benal... díky

Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

1.6.2014 v 21:25 | Nahoru | #8
Určitě dej nové těsnění (není to obyčejný O-kroužek) a pozor na doraz plováku je to pěkná pakárna dostat to vcelku ven,ale de to.

Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

21.6.2014 v 16:35 | Nahoru | #9
zdravím. tak už mě začíná zlobit i s plnou nádrží... jde o to že pokud jedu plynule, držím plyn pořád stejně a pak trošku přidám tak motorka vynechá.. nebo to dělá i když nepřidávám.. držím ji tak kolem těch 5 otáček... pokud jezdím kolem 8 tak to nedělá... předminule mi to začalo cukat při dvou čárkách tak jsem jel pár minut kolem 8 tis a pak motorka jela zase naprosto normálně.. tak nevím čím to je.. že by svíčky nebo nějaký snímač? ale zase je zajimave že když přidám tak to cukne jen jednou a pak to táhne plynule do aleluja... kdyby to mělo malo benzinu tak by to asi škubalo pořád ne? děkuji za každou radu ...je to nepříjemné hlavně v zatáčkách :-/

Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

5.7.2017 v 14:35 | Nahoru | #10
Ahoj.. jenom kdyby se někomu stalo to samé s cukáním, tak to nakonec byl TPS senzor.. divím se že to tak dlouho vydrželo.. v minulých sezonach mi to dělalo občas.. stačilo to pořádně projet a bylo to ok.. myslel jsem si že to byly svíčky... jenže figl byl v tom, že stačilo dat několikkrat plny plyn a ten senzor se vzpamatoval a zase fungoval bez problému.. tento rok se to začlo zhoršovat až se s tim nedalo skoro jet a rozsvěcovala se kontrolka motoru. ověřit funkčnost jde přes display. ma tam byt při puštěnem plynu 16 a mě to skákalo až na nulu, proto se začala rozsvěcet kontrolka.. samozřejmě, jak už tu bylo na foru psáno, začlo to chcipat i na volnoběh. výměna: odklopit nádrž- filtr box dolu, pak se musi přizvednout škrtící klapky, jinak se na něj nedostanete.. ty drží stejně jako filtr box na objimkach.. ale jsou tady snad trojky imbusy a je potřeba dlouhé prodloužení pokud možno.. cca 40 cm. povoli se, přizvednou klapky a mužete povolit senzor.. akorat musite mít pokud možno bit- torx tuším 25 s dírou ve středu.. já ho neměl, tak jsem ten kolik vyštípal šroubovákem.. pak akorat je potřeba seřídit podle diagnostiky na display správnou pozici.. na senzoru jsou fazole.

Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

5.7.2017 v 14:39 | Nahoru | #11
Na TPS senzor byla svolavacka, mne to pred 3 rokama jeste vymenili zdarma v servisu (mam rok 05).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou zvolit motorku a proč? Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N, Ya... Gonzal 17 16.1.2018 v 23:00 Gonzal
Yamaha FZ6 Fazer kryt chladiča Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... Vulgi.svk_BA 9 16.1.2018 v 12:19 Vulgi.svk_BA
LS2 FF397 vector Yamaha FZ6 Fazer Petrasekf600 6 14.1.2018 v 20:16 _Michal
Fazer FZ6 baterie Yamaha FZ6 Fazer Skovy 13 2.1.2018 v 13:35 jelcan
Ukazatel paliva Yamaha FZ6 Fazer Bornis1 15 26.12.2017 v 14:35 Bornis1

TOPlist