globalmoto_kveten





Téma: Cestovní moto pro zralý pár
25.5.2014 v 21:48
Zdravím. Před jedním a půl rokem jsem si pořídil skůtr ( PCX 125 ) na pracovní pojíždení po městě. Nastal asi klasický scénář. Dnes jezdím i se ženou na jednodenní výlety ( do 200 km ). A baví nás to čím dál víc. Ikdyž nám za pár let bude 50, chceme si pořídit "něco silnějšího". Původně jsem si myslel na silnější skůtr ( 400-600 ccm ), kvůli našim malým zkušenostem. Ale postupem času spíše inklinuji k nějaké cestovní motorce. Výhledově jezdit několikadenní výlety, většinou asfalt, hlavně na pohodu a pohodlně. Ve dvou i s kufry. Představuji si cestovní enduro. Základní problém při výběru je obsah motoru. Chtěl jsem pro začátek cca 600 ccm. Ale prý to bude pro naše potřeby ( dva lidi s kufry ) málo. Typy strojů se opakují stále dokola. V-strom, transalp, bandit, a několik dalších. Uvažuji s cenou cca 120-130 tis. Kč za mírně jetou motorku. ABS bude pro mě nutná podmínka. Byl bych rád za praktické zkušenosti a postřehy, jakým směrem hledat vhodný stroj. Díky a pohodovou sezónu !

Naposledy editováno 25.05.2014 22:11:06

1 reakcí na tento příspěvek Cestovní moto pro zralý pár

27.5.2014 v 14:35 | Nahoru | #1
Ještě mám vyhlédnutý R 1150 RT r.v. 2004( uvažuji, že kvůli pohodlí chci mít kapotáž oproti R 1150 R ). Ale RT z roku 2004 je tak škaredý ... Nicméně, je za 120.000,- a pokud by to měl být praktický držák, tak bych to přežil a raději za ušetřené peníze cestoval bezpečně, pohodlně a spolehlivě. Ten V-strom stojí taky stejně.

(reakce na) Cestovní moto pro zralý pár

27.5.2014 v 14:46 | Nahoru | #2

Yenda66 píše: Ještě mám vyhlédnutý R 1150 RT r.v. 2004( uvažuji, že kvůli pohodlí chci mít kapotáž oproti R 1150 R ). Ale RT z roku 2004 je tak škaredý ... Nicméně, je za 120.000,- a pokud by to měl být praktický držák, tak bych to přežil a raději za ušetřené peníze cestoval bezpečně, pohodlně a spolehlivě. Ten V-strom stojí taky stejně.


to jo pěkný to moc není
Ale jak říkám, já bych si to hlavně být Tebou vyzkoušel od ruky, je to fakt hrozný mastodont, za jízdy to tak nepřijde, ale stačí, když s tím budeš muset vycouvat pár centimetrů do kopce
Což samozřejmě bude problém u téměř všech velkých cesťáků...to Rko je naháč, ochrana je sice o trochu horší (ale velké plexi a ty válce dost poberou), ale díky řídítkům je líp ovladatelná a váží o 60 kilo míň...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist