globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kontrola po servisu
20.5.2014 v 21:07
Ahoj motorkamáři, prosim o radu. Mám kawasaki Z750 rv2009. Včera jsem dával motorku do servisu kawasaki Halbich v praze. Žádal jsem o výměnu oleje+filtru, nakonec jsme se shodli na výměně brzdových destiček na předním kole, výměnu provozních kapalin, výměna svíček. Celkem jsem za to dal 7500 tis. Moto mě nenapadlo překontrolovat a dnes doma koukám na rysku oleje a tam nic... Tak dolívám olej, cca 250 ml a ryska se pomali začala zvedat. Naúčtovali mi 3,8 l oleje... Jsem opravdu nasr.... Zítra tam jedu znova reklamovat a tak budu rád, když si tady ujasním pár věcí... 1) když jsme jel bez oleje, moto mi neindikovalo nízký stav oleje, jak to? Je možné že mi doopravdy dali 3,8 l oleje a jen nezkontrolovali rysku ? Ted ji ale mám úplňe pod minimem, takže ani nevim kolik oleje by to ještě chtělo a nebo mi to fakt neudělali a ja jsem jezdil celý den bez oleje ?
2) dá se nějak jednoduše zjistit jestli olejový filtr+svíčky byly měněny?
3) po výměně brzdových destiček, mi teď když tlačim moto jakoby dře něco u předního kola asi ty destičky, před výměnou to nebylo. Je to bězné po výměně a přestane to, nebo je to taky špatně ? Prosím o každé info... Jsem uplne vytočeny...

A cena za to co udelali jaka je podle vás ?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek kontrola po servisu

20.5.2014 v 21:30 | Nahoru | #1
Příšte si to vyměň sám a nebudeš muset nic řešit.
Ještě za to dávat takovou pálku, a pak že má Ducati drahej servis

Naposledy editováno 20.05.2014 21:31:31

1 reakcí na tento příspěvek kontrola po servisu

20.5.2014 v 21:40 | Nahoru | #2
To je tak, když jedeš do servisu a ani si neověříš reference...
Buď rád, že nedělal na tvou motorku posudek pro pojišťovnu, to by byl teprve zážitek .
Teď s tím neuděláš nic, pokud mechanikovi nedůvěřuješ, zdokumentuj stav před předáním do servisu a zkontroluj ho před převzetím.

1 reakcí na tento příspěvek kontrola po servisu

20.5.2014 v 21:43 | Nahoru | #3
Když jsi kontroloval ten olej, tak jsi měl motorku na bočním stojánku a nebo rovně ?

6 reakcí na tento příspěvek kontrola po servisu

20.5.2014 v 21:53 | Nahoru | #4
Na bočním... Ze by ze to hnulo az tak ?

(reakce na) kontrola po servisu

20.5.2014 v 21:57 | Nahoru | #5

Bloodyghost píše: Na bočním... Ze by ze to hnulo az tak ?



Alespoň máš poučení pro příště

(reakce na) kontrola po servisu

20.5.2014 v 21:57 | Nahoru | #6

BikerLaky píše: Když jsi kontroloval ten olej, tak jsi měl motorku na bočním stojánku a nebo rovně ?



Aaaaa, dobrý dotaz....
oleje jsi tam měl zřejmě dost na to, aby stačil stékat a čerpadlo mělo pořád tlak, takže nevzalo vzduch, ale ta cena je... no jak to slušně říct.....?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kontrola po servisu

20.5.2014 v 21:58 | Nahoru | #7

Bloodyghost píše: Na bočním... Ze by ze to hnulo az tak ?

Ano, hladina oleje se změní velice rapidně. U mě třeba na bočním stojánku nemám v olejoznaku nic, ale když motku narovnám, tak mám ještě kousíček nad horní rysku . K ceně se vyjadřovat nebudu, to je prostě raketa jak prase. Schválně jsem spočítal cenu materiálu:
4L oleje-1000Kč
Oil filtr-150Kč
Přední destičky-2000Kč
Chladící kapalina-300Kč
Brzdová kapalina-200Kč
Svíčky-500Kč
Celkem-4150Kč a jedno odpoledne práce

Naposledy editováno 20.05.2014 22:05:21

(reakce na) kontrola po servisu

20.5.2014 v 21:58 | Nahoru | #8

Bloodyghost píše: Na bočním... Ze by ze to hnulo az tak ?



AHAAAAAA......

(reakce na) kontrola po servisu

20.5.2014 v 21:59 | Nahoru | #9
Bloodyghost> Olej se měří tak že motorka je úplně rovně Se nedivím že si tam musel dolívat A že dřou desky..Kdyby to tak bylo tak to ani neutlačíš.Pokud to trochu šustí tak je to normální a nejspíš si to i sedne..Maximálně vyčistit pístky kdyby to nepřestalo..

1 reakcí na tento příspěvek kontrola po servisu

20.5.2014 v 22:03 | Nahoru | #10
Jdu to zkusit do garáže narovnat... Každopádně moc ďekuju zatim... Hned dám info...

kontrola po servisu

20.5.2014 v 22:12 | Nahoru | #11
Tak ještě, že jste tady kluci... Opravdu moc ďíky... Býval bych se pěkně ztrapnil.. po narovnani vše ok...

kontrola po servisu

20.5.2014 v 22:18 | Nahoru | #12
Ty voe ,ještě že jsi to tam nešel reklamovat a zeptal se tady....

kontrola po servisu

20.5.2014 v 22:18 | Nahoru | #13
Trošku by ses ztrapnil, no...
Ty destičky mohou být z jiného materiálu, proto možná ten zvuk

A přečti si něco o technice motorek... jestlio Tě to zajímá...

(reakce na) kontrola po servisu

20.5.2014 v 22:24 | Nahoru | #14

Dr.fík píše: Ano, hladina oleje se změní velice rapidně. U mě třeba na bočním stojánku nemám v olejoznaku nic, ale když motku narovnám, tak mám ještě kousíček nad horní rysku . K ceně se vyjadřovat nebudu, to je prostě raketa jak prase. Schválně jsem spočítal cenu materiálu:
4L oleje-1000Kč
Oil filtr-150Kč
Přední destičky-2000Kč
Chladící kapalina-300Kč
Brzdová kapalina-200Kč
Svíčky-500Kč
Celkem-4150Kč a jedno odpoledne práce



No dejme tomu a kde máš práci??? Jasný, že ta cena je dost, ale nevíme co dostal za značku oleje a filtru, destiček(jsou desky za 1400,- a taky i za 5000,-Kč), brzdovky, chl. kapaliny, svíček (iridia nebo obyč.). Jenže ta práce je dnes většinou dražší než ten materiál, vidím to denně v servisu jak u aut tak u moto... Chtělo by to sken faktury a pak by jsme to mohli vykalkulovat přesněji

kontrola po servisu

20.5.2014 v 22:56 | Nahoru | #15
no s tim stojankem si trubka kazdopadne, od doby co mi pan mlady Halbich ocenoval motku a opravu pro pojistovnu, tak s timto jmenem uz nechci mit nikdy nic spolecnyho... totalne neprofesionalni pristup, reakce na emaily servisu po 14 dnech a la odpoved z telefonu, bez interpunkce, smyslu a pravopis potizisty na zakladni skole...

kontrola po servisu

20.5.2014 v 23:05 | Nahoru | #16
Zkontrolovat se to orientačně dá, prostě se podíváš na barvu oleje jestli je čerstvý nebo jetý, svíčky poznáš okem jestli je nová nebo nějakou dobu tam byla, chladicí kapalina leda hustoměrem jestli je OK nebo ne, brzdovka se dá změřit kolik je v ni vody, podle barvy moc ne, každopádně teď se do toho prosímtě nepouštěj a svíčky si sám raději nevytahuj teď servisu holt věř a prachy nepočítej, daň za pohodlnost a možná to je menší investice než kdyby sis to dělal sám a pak řešil následné opravy

Pro začátek si stáhni uživatelskou příručku k moto a přečti, dále můžeš pokračovat servisním manuálem, je to dobré čtení. Jestli máš někoho v okolí kdo se aspoň zběžně údržbě věnuje tak si nech ukázat co a jak, cos vyjmenoval si uděláš klidně vše sám doma v garáži, odpozoruj a začni pro začátek s něčim jednodušším, třeba s olejem.

Jinak když měníš olej i filtr a doliješ olej, nastartuješ filtr si ještě něco nasaje, měl bys pak dolít kolik ubylo. Když si to děláš sám zkontroluješ několikrát a uděláš perfektně, některý servis se na to vykašle a nechá tam klidně uplné minimum a občas jsou zase k vidění opačné extrémy, že brutálně přelijí, takže na to pozor. A na čidla se zásadně nespoléhej, nevím teda jak tahle kawa ale pokud je čidlo jen na tlak, ne hladinové, tak je ta kontrolka na nic a znamená něco jako "až se rozsvítím, moto je už dávno po smrti" ale rozhodně ne "tak to po letech zkontrolujem, kde je vlastně olejoznak".

kontrola po servisu

21.5.2014 v 06:19 | Nahoru | #17
Teď sem byl na servisní prohlídku s Z7pade po 12tkm,kontrola všeho,new olej+filtr,svíčky+2hod práce po 450kč bez dph,konečná cena 3700,-
Jasný doma bych to udělal o litr levnějc,ale bez razítka do servisky

(reakce na) kontrola po servisu

21.5.2014 v 07:29 | Nahoru | #18

Bloodyghost píše: Jdu to zkusit do garáže narovnat... Každopádně moc ďekuju zatim... Hned dám info...


Kup si stojan, do kterého zajedeš předním kolem, moto bude rovně...a můžeš sledovat tok oleje.. já stojan používám pro parkování i při údržbě moto.

kontrola po servisu

21.5.2014 v 07:31 | Nahoru | #19
kolik máš najeto, že jsi už měnil přední desky? jinak je lepší se vždy dopředu domluvit na ceně opravy než pak koukat na cenovku, díky bohu, že znám Katanu, který opravuje moto, zatím nejlepší zkušenosti

kontrola po servisu

21.5.2014 v 08:16 | Nahoru | #20
LOL, bez komentáře....

kontrola po servisu

21.5.2014 v 08:21 | Nahoru | #21
Já např. mám nyní 32.000 a poloviční destičky. (řetězovku jsem dával po 25-ti)
Předtím jsem měl (na mé zelené ER6N)58.000 a origo destičky

(reakce na) kontrola po servisu

21.5.2014 v 08:48 | Nahoru | #22

Dr.fík píše: Ano, hladina oleje se změní velice rapidně. U mě třeba na bočním stojánku nemám v olejoznaku nic, ale když motku narovnám, tak mám ještě kousíček nad horní rysku . K ceně se vyjadřovat nebudu, to je prostě raketa jak prase. Schválně jsem spočítal cenu materiálu:
4L oleje-1000Kč
Oil filtr-150Kč
Přední destičky-2000Kč
Chladící kapalina-300Kč
Brzdová kapalina-200Kč
Svíčky-500Kč
Celkem-4150Kč a jedno odpoledne práce


Mě by hrozně zajímalo kde si vzal ty ceny. Ty víš co mu dali za olej, desky atd? Jinak koukám, že zed má svíce cr9ek tam jseš za kus tak za 300.- takže všechny 4 za 500.- opravdu nepořídí A taky nepočítáš práci.

kontrola po servisu

21.5.2014 v 09:51 | Nahoru | #23
Fakturu si píchni na zeď nad postel....a za rok si tohle budeš měnit sám.Divím se že Halbich v sezoně neservisuje zadarmo....to co nateče pojišťovnám z jeho likvidací by mu mělo stačit na provoz

kontrola po servisu

21.5.2014 v 12:07 | Nahoru | #24
7500?! Ty vole... za ty prachy jsem měl v servise to samy co ty + synchro a čištění karbeců, novou spojku a přezutou přední...

(reakce na) kontrola po servisu

21.5.2014 v 13:23 | Nahoru | #25

Bloodyghost píše: Na bočním... Ze by ze to hnulo az tak ?


Díky prodloužil jsi mi život

kontrola po servisu

21.5.2014 v 13:45 | Nahoru | #26
taky je dost možný že jak si tam dolejval olej tak to máš ted přelitý což taky není dobrý
, mě na 750 vydrželi destičky snad 40 000km

novej filtr poznáš se koukni pod motorku, čumí z ní a jestli je novej není takovej problém poznat... svíčky to pevný nervy na vyndavání ale myslím, že ti je dali já tam byl kdysi taky a všechno bylo oki až na tu desnou cenu

Naposledy editováno 21.05.2014 13:46:24

1 reakcí na tento příspěvek kontrola po servisu

21.5.2014 v 21:05 | Nahoru | #27
věci jako filtr si před výměnou značkuji + výpušták taky (pokud ho povolí vím to)
svíčky ne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kontrola po servisu

21.5.2014 v 21:22 | Nahoru | #28

BaRT_Czech píše: věci jako filtr si před výměnou značkuji + výpušták taky (pokud ho povolí vím to)
svíčky ne...



To už je nemoc, ne???

kontrola po servisu

21.5.2014 v 21:25 | Nahoru | #29
bohužel zkušenost...
(naštěstí u auta)

Naposledy editováno 21.05.2014 21:25:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kontrola po servisu

21.5.2014 v 21:35 | Nahoru | #30

dewwil píše: To už je nemoc, ne???



Si děláš srandu, ale já když dával auto na první servisní prohlídku, tak jsem měl označeného půl podvozku, život mě nějak naučil nevěřit servisákům, které neznám .
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki z750 2007 Kawasaki Z 750 Honzíínek 0 1.5.2024 v 15:05 Honzíínek
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 Bedys85 10 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 ERINN 1 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM
Přerušovač blinkrů Kawasaki Z 750 AdamSnopek 7 1.9.2023 v 13:52 CBRlitrRR
Bliká imo- závada s kódem 63 Kawasaki Z 750 Marťas410 24 20.8.2023 v 22:19 Martinek866


TOPlist